Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite ainakin käytän remmejä kuta kuinkin kaikissa selkäliikkeissä, koska haluan reenata selkää enkä forkkuja.. Mä mitään millään puristusvoimalla tee :D

Josta tulikin mieleen, et maastavedossa tuli söntsänä uus ennätys, 5*120kg :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vinopenkki 55 kg
(tai 45 kg x 4)

Yhden käden kulmasoutu sarjana 25 kg / 32.5 kg x 1

Suorin jaloin maastaveto 80 kg x 3

Kylkirutistus käsipainoilla niin paljon kuin kädet vetää ilman remmejä, 50 kg (remmeillä en tunne tarvetta koittaa)

Pohkeet 175 kg x 6

Kuukauden käyny ja joitain tähän..

penkki 22,5kg 3x12
ojentajat taljalla 20kg 3x12
prässi 60kg 3x12
reiden koukistajat 35kg 2x12
reiden ojentajat 15kg 2x12
hauis käsipainoilla 7kg 3x12

Katellaan 1-2 kuukauden päästä, mitkä on tulokset :)

Kovat on painot joillakin!Perässä tullaan sitten joskus :)

Mä olen 28-vuotias aloittelija. Takana runsaasti kaikenlaista liikkumista, ja lähivuosina etenkin bodypumppia. Nyt kuitenkin ekaa kertaa salilla ohjelman ja motivaation kanssa. Näillä painoilla aloittelen.

Kyykky 40kg 3x8
Askelkyykky 35kg 3x8
Jalkaprässi 80kg 3x8
Penkki 32,5kg 3x8
Selkä ylätaljassa 30kg 3x8
Kulmasoutu 17kg 3x8
Ojentajat ylätaljassa 15kg 3x8
Hauis käsipainoilla 2x7kg 3x8
Vipunostot käsipainoilla 2x5kg 3x8

Katsotaan miten tästä lähtee kehittymään...

Jalkaprässi 160kg 3x8
Kyykky 80kg 3x8
Haukkari 2x10kg 3x8
Vipunosto sivulle 2x7kg 3x8
Ojentajat taljalla 20kg 3x8
Vinopenkki 45kg 3x8
Yhdenkädensoutu 16kg 3x8

Penkki 40kg 3x10
Pystypunnerrus (2x12,5kg) 3x10
Hauiskääntö (2x12,5kg) 3x8
Ylätalja(ojentajat) 40kg 3x10
Viparit sivulle 9kg 3x10

Voimapyörään koukussa, 3x15

Laitetaans niin voi sitten joskus katsoa, että paraneeko ne tulokset koskaan. Salia takana pari vuotta, epäsäännöllisen säännöllisesti - viime vuonna harjoittelin maratonille, tänä vuonna harjoittelen puolikkaalle - pitäisi juosta 1:45 ensi keväänä, eli toisinaan on ollut monen kk taukojakin. Nyt teen salitreenin n.3krt/vk.

Sarjat on yleensä 3-5 x 8-12, ykkösmaksijuttuja en ole koskaan kokeillut.

Hauiskääntö tangolla 20kg
Pystypunnerrus kp 2x12,5kg
Kyykky 60kg
Maastaveto (tämä on tullut kuvioihin vasta vähän aikaa sitten) 40kg
Jalkaprässi 150kg
Ylätalja 40kg
Penkkipunnerrus 40kg

Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun tätä ketjua lukee. Tytöt kertoo käyneensä salilla vasta muutamia kuukausia ja painot on yhtä isot ko mulla kahden vuoden jälkeen... Jee, tässähän tuntee itsensä tooosi vahvaksi:D
Sori, oli pakko poimia tää, kun luin noita vanhempia viestejä. Mulla on nimittäin ihan samanlainen olo. En sinäänsä anna muiden tekemisien vaikuttaa omiin juttuihin, mutta jotenki lapsesta asti mulla on ollu sellanen olo, että oon aina muita huonompi. En ollu yhtä nopea tai vahva kuin muut lapset. Sitten sairastuin astmaan intissä, ja seki tuntui yhdeltä häviöltä. Kaikki harjottelu meni hukkaan ku terveys romahti. Tuntuu, että nekin on mua vahvempia ja nopeempia ketkä ei edes ikinä urheile missään muodossa, se jos joku kyrpii. Oon vaan aina huonompi kuin muut, vaikka harjottelisin tosi paljon. Sori offtopic, mut pakko oli avautua. Nyt helepotti.

Niitä treenipainoja, saa nauraa. Oon treenannu 3 vuotta. Pituus 157 cm ja paino 57-60 kg. Ei treenitaustaa. Tässä sarjisenkat:

Kyykky 3x5x40 kg
Mave 3x5x60kg
Penkki 3x3x32,5kg <- alotin vasta tänä keväänä
Prässi 3x8x90kg + kelkka 40 kg
Leuat: kakkonen meni ennen inttiä ja nykyää enää ykkösiä
Hauiskääntö kp 2x6x9kg

Emmä keksi nyt oikein mitään muuta "järkevää".

Tuntuu, että nekin on mua vahvempia ja nopeempia ketkä ei edes ikinä urheile missään muodossa, se jos joku kyrpii. Oon vaan aina huonompi kuin muut, vaikka harjottelisin tosi paljon. Sori offtopic, mut pakko oli avautua. Nyt helepotti.

Pelkät treenipainot ei kerro kaikkea, esim. on kyykkyjä ja on kyykkyjä... Jos ei tarvii kyykätä kuin 2cm, minäkin kyykkään 200 kg. :rolleyes: Tosiasia myös on, että toiset on luonnostaan vahvempia kuin toiset. Jotkut on nopeita ja toiset jaksaa juosta tuntikaupalla. Kaikki ei ole yhtä hyviä, ikinä, missään. Sen takia tärkeintä olisikin seurata omaa kehitystä ja parantaa omia tuloksia. Toisaalta jos esim. itse vertaan itseäni omiin (puntti)kavereihini, jokainen meistä on toista parempi jossain liikkeessä. Siitä että muut on parempia, pitää vaan repiä motivaatiota treenata vieläkin kovempaa! Jokainen omalla tasollaan. :)

Pelkät treenipainot ei kerro kaikkea, esim. on kyykkyjä ja on kyykkyjä... Jos ei tarvii kyykätä kuin 2cm, minäkin kyykkään 200 kg. :rolleyes: Tosiasia myös on, että toiset on luonnostaan vahvempia kuin toiset. Jotkut on nopeita ja toiset jaksaa juosta tuntikaupalla. Kaikki ei ole yhtä hyviä, ikinä, missään. Sen takia tärkeintä olisikin seurata omaa kehitystä ja parantaa omia tuloksia. Toisaalta jos esim. itse vertaan itseäni omiin (puntti)kavereihini, jokainen meistä on toista parempi jossain liikkeessä. Siitä että muut on parempia, pitää vaan repiä motivaatiota treenata vieläkin kovempaa! Jokainen omalla tasollaan. :)
Toisaalta miksköhän yhtään kellään on tarve voittaa joskus muut? Mulla ei niinku sinänsä ole edes mitään tavoitetta, olis vaan joskus mukava olla vahvempi tai nopeampi kuin joku toinen. Mä en oo jotenkin koskaan saanut sellaista tyydytystä tässä elämässä, että olisin saanut olla se "paras" tai edes "parempi" kuin joku toinen. Kai se on tosiaan jäänyt se trauma jo lapsesta asti, kun en ollut urheilullisesti kauhean hyvä, ja hävisin kilpailuissa. Ehkä mä joskus sitten koen onnistuvani. Onhan noita vuosia vielä aikaa kehittyä.

Jännä kuitenkin, että mä aina jaksan jatkaa, kai sitä on sen verran hullu, että pidän kyllä "yrittämisestä". Ja mitähän mä nyt taas avaudun... sori offtopicin jatkaminen.

EDIT. Katkaravuillakin on tunteet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niitä treenipainoja, saa nauraa. Oon treenannu 3 vuotta. Pituus 157 cm ja paino 57-60 kg. Ei treenitaustaa. Tässä sarjisenkat:

Kyykky 3x5x40 kg
Mave 3x5x60kg
Penkki 3x3x32,5kg <- alotin vasta tänä keväänä
Prässi 3x8x90kg + kelkka 40 kg
Leuat: kakkonen meni ennen inttiä ja nykyää enää ykkösiä
Hauiskääntö kp 2x6x9kg
Jos prässi on noissa painoissa suhteessa kyykkyyn & maveen ni kannattaa alkaa rankasemaan vatsoja ja myös alaselkää enemmän. Painojen perusteella siellä on heikko osa-alue. Periaatteessa, jos keskikroppa ois "terästä" ni ideaalisti jaksais kyykätä samoja rautoja ku tekee prässissä. (Tämä kuitenkin toteutuu käytännössä vain hyvin harvojen kohdalla.) Mutta pointti siis on, et sulla on jalkaosasto tällä hetkellä vahvempi ja oletusarvosesti etureidet. Vaihtele prässiinkin välillä kapean jalka-asennon sijaan leveää-asentoa, jossa jalkaterät hieman ulospäin, siten saat lisävoimaa myös persaukseen ja takareisiin. Penkkiä varten taas tartteis alkaa kehittämään yläselkää ja mahdollisesti ojentajia + olkapäitä lisää. Liikkeiden tekniikat on tietty ratkaisevassa osassa liikuteltaviin painoihin, mutta niitä ei voi tämän pohjalta tietää/kommentoida sun osalta. Hauikset sulla on jo suhteessa kovat, mut ne ei valitettavasti yksistään auta hirmusti penkkiin, koska osallistuu vaan vähä liikkeeseen.

Uskallan epäillä, et sun kroppa on alkanu tottumaan treeniohjelmaasi ja kaipaa vaihtelua (+ henkisellä puolella lisää uskoa itseensä). Toisaalta myös ruokavalio & riittävä levon määrä vaikuttaa paljon kehitykseen, niistäkään ei voi tämän pohjalta tietää mtn.

Jos voimaa haluut lisää ni kokeilepas vaihteeks siirtyä 3*5 -> 5*3 sarjoihin kyykys, 3*5 -> 3*3 maves ja penkis kans 3*3 -> 5*3. Voit tehdä myös pyramidin 1*5, 1*4, 1*3, 1*4, 1*5 pääliikkeissä, jolloin lisäät painoa esim. 2,5kg per sarja "huipulle" ja kaks vikaa sit taas vähennät 2,5kg per sarja. Molemmat tavat tuo vaihtelua ja pääset hermottamaan lihaksia vähän isommilla romuilla. Lisää myös ohjelmaan niitä liikkeitä, jotka tällä hetkellä tuntuu veettumaisimmilta tehdä, koska hyvin tod.näk. ne on heikkoja osa-alueita. Kolme vk:a kovaa ja yks kevyt ois hyvä.

Ite teen nyt peruskuntokautta ja lisään kolmen vk:n ajan aina 2,5kg penkkiin ja 5kg kyykkyyn & maveen, jonka jälkeen kevyt vk ja taas korotuksia kolmen vk:n ajan. Mutta oon kisannu voimanostossa jo n. 6 vuotta, oon sua vanhempi, 10cm pidempi ja painan "vähän" enemmän, joten ei ole tarkoituskaan vertailla, mutta esimerkkinä siis. Kandee kattoo tarkempia ohjelmarunkoja tuolta voimailupuolelta ja pyytää tekniikka-apua salilla joltain joka osaa neuvoa. Tsemppiä reeneihin :)!

Toisaalta miksköhän yhtään kellään on tarve voittaa joskus muut? Mulla ei niinku sinänsä ole edes mitään tavoitetta, olis vaan joskus mukava olla vahvempi tai nopeampi kuin joku toinen. Mä en oo jotenkin koskaan saanut sellaista tyydytystä tässä elämässä, että olisin saanut olla se "paras" tai edes "parempi" kuin joku toinen. Kai se on tosiaan jäänyt se trauma jo lapsesta asti, kun en ollut urheilullisesti kauhean hyvä, ja hävisin kilpailuissa. Ehkä mä joskus sitten koen onnistuvani. Onhan noita vuosia vielä aikaa kehittyä.

Jännä kuitenkin, että mä aina jaksan jatkaa, kai sitä on sen verran hullu, että pidän kyllä "yrittämisestä". Ja mitähän mä nyt taas avaudun... sori offtopicin jatkaminen.

EDIT. Katkaravuillakin on tunteet.

Menee tosiaan offiksi, tosin liittyhän tämä vähän aiheeseen. ;) Mun mielestä sinnikäs yrittäminen on tosi ihailtavaa, se että jaksaa tehdä jotain vaikkei olisi siinä erityisen hyvä. Mä välttelen kaikkea, missä koen olevani huono (urheilussa esim. pallopelit kuten sähly, mun huumorintajuni ei riitä edes vitsinä pelaamaan kavereiden kesken yhtään mitään). Puntilla välttelin pitkään heikkouksiani, ja täytyy sanoa että motivaation puute on vakava kehityksen este...

Sitä taasen en suostu uskomaan, että kukaan olisi ihan kaikissa lajeissa rehellisesti huono. Eiköhän jokaiselle ole olemassa "se oma laji", johon olisi hyvät edellytykset. Sun kannattaa iloita siitä, että uskallat tehdä sitä mistä pidät (puntti). Tärkeintä on että liikunnasta tulee hyvä olo, tuli se sitten itse tekemisestä, täydellisestä tekniikasta tai muiden ihailusta tai mistä vain. Eikä nuo sun tulokset huonoja ole, mutta tällä palstalla on paljon tosi vahvoja tyttöjä, joten vertailu saattaa helposti vääristyä.

Kehitystä jee:

mave: 2 toistoa 80kg
penkki: 5 toistoa 40kg
leukoja: 3kpl (jee viel joku aika sitten en saanut yhtään)
pystypunnerrus kp: 6 toistoa 14kg

Siinä jotain

Jos prässi on noissa painoissa suhteessa kyykkyyn & maveen ni kannattaa alkaa rankasemaan vatsoja ja myös alaselkää enemmän. Painojen perusteella siellä on heikko osa-alue. Periaatteessa, jos keskikroppa ois "terästä" ni ideaalisti jaksais kyykätä samoja rautoja ku tekee prässissä. (Tämä kuitenkin toteutuu käytännössä vain hyvin harvojen kohdalla.) Mutta pointti siis on, et sulla on jalkaosasto tällä hetkellä vahvempi ja oletusarvosesti etureidet. Vaihtele prässiinkin välillä kapean jalka-asennon sijaan leveää-asentoa, jossa jalkaterät hieman ulospäin, siten saat lisävoimaa myös persaukseen ja takareisiin. Penkkiä varten taas tartteis alkaa kehittämään yläselkää ja mahdollisesti ojentajia + olkapäitä lisää. Liikkeiden tekniikat on tietty ratkaisevassa osassa liikuteltaviin painoihin, mutta niitä ei voi tämän pohjalta tietää/kommentoida sun osalta. Hauikset sulla on jo suhteessa kovat, mut ne ei valitettavasti yksistään auta hirmusti penkkiin, koska osallistuu vaan vähä liikkeeseen.

Kyykyn, prässin ja maven osalta tulokset on "vanhoja" koska en oo treenannu nyt niitä vähään aikaa kun aluksi oli ongelmia alaselän takia, ja nyt taas hyppääjän polvi vaivaa. Penkin olen ottanut ohjelmaan vasta nyt, ja siinä ei ongelmana ole yläselän heikkous, koska selkä mulla on selkeesti vahvin osa-alue ollut aina suhteessa muihin lihasryhmiin. Prässiä en tee nykyään kuin kevyessä treenissä, koska mulla on 1-jakoinen ohjelma, jossa keskityn kyykkyyn mieluummin. Ennen treenasin 2-jakosella. En toistaiseksi aijo vaihtaa jakoa, koska tää kyllä miellyttää mua eniten. :) Mutta tota voisin kokeilla tota leveemmällä asennolla tehä prässiä, vaikka olis kevyempi reeni.

En muuten pysty tekemään ranskista ollenkaan, kyynärpää jotenki ei tykkää siitä, joten en voi kauheen tehokkaasti treenata ojentajia, pushdown on ainut liike oikeastaan noista eristävistä. Penkki tulos on kyllä noussu, siitä mitä se oli, joten sen puolesta en oo huolestunut! Aloitin nimittäin 3x5x20kg.

Musta on hankala uskoa että etureidet olis kovemmat kun takareidet, koska mavetan enemmän kuin kyykkään. Kyykyssä pienet painot varmaan johtuu osittain tekniikasta, ja sen puutteesta. En oikein hallitse sitä vieläkään, edes vuosien harjotusten jälkeen. Saan apua salilla poikaystävältäni ja muilta voimailijoilta. Se on ihan kiva juttu.

Uskallan epäillä, et sun kroppa on alkanu tottumaan treeniohjelmaasi ja kaipaa vaihtelua (+ henkisellä puolella lisää uskoa itseensä). Toisaalta myös ruokavalio & riittävä levon määrä vaikuttaa paljon kehitykseen, niistäkään ei voi tämän pohjalta tietää mtn.

Hyviä arvauksia, mutta uskon eniten sen vaikuttaneen kehitykseen, että mulla on jonkun verran ollut rasitusvammoja, ja nyt tuo astman puhkeaminen on hankaloittanut kaikkea treenaamista, aerobisesta punttiin. Mulla on ihan hyvä ruokavalio mielestäni, mutta plussalle en halua siirtyä. En jaksais ainaisesti pudottaa painoa sitten. Levätä osaan, ei oo mitään pakkoliikunta häiriötä.

Jos voimaa haluut lisää ni kokeilepas vaihteeks siirtyä 3*5 -> 5*3 sarjoihin kyykys, 3*5 -> 3*3 maves ja penkis kans 3*3 -> 5*3. Voit tehdä myös pyramidin 1*5, 1*4, 1*3, 1*4, 1*5 pääliikkeissä, jolloin lisäät painoa esim. 2,5kg per sarja "huipulle" ja kaks vikaa sit taas vähennät 2,5kg per sarja. Molemmat tavat tuo vaihtelua ja pääset hermottamaan lihaksia vähän isommilla romuilla. Lisää myös ohjelmaan niitä liikkeitä, jotka tällä hetkellä tuntuu veettumaisimmilta tehdä, koska hyvin tod.näk. ne on heikkoja osa-alueita. Kolme vk:a kovaa ja yks kevyt ois hyvä.
Oon kokeillu erityyppisiä progressioita ja tehnyt eripituisia sarjoja just ton hermottamisen takia. En pysty nyt lisäämään mitään tohon ohjelmaan, koska se on 1-jakonen. Tosin noi painot mitkä listasin, ei ole tietenkään ainoat liikkeet joita teen. :D En vaan jaksa listata kaikki pienimpiä liikkeitä, jotka toimii vaan tukiliikkeinä ohjelmassa. Yleensä jaksotan treenaamista nykyään niin että joka toinen treeni on kovempi ja joka toinen kevyempi. Jaksotin viikoissa silloin kun tein 2-jakoisella, noin niinku itsekin neuvoit.

Ite teen nyt peruskuntokautta ja lisään kolmen vk:n ajan aina 2,5kg penkkiin ja 5kg kyykkyyn & maveen, jonka jälkeen kevyt vk ja taas korotuksia kolmen vk:n ajan. Mutta oon kisannu voimanostossa jo n. 6 vuotta, oon sua vanhempi, 10cm pidempi ja painan "vähän" enemmän, joten ei ole tarkoituskaan vertailla, mutta esimerkkinä siis. Kandee kattoo tarkempia ohjelmarunkoja tuolta voimailupuolelta ja pyytää tekniikka-apua salilla joltain joka osaa neuvoa. Tsemppiä reeneihin :)!

Mä korottelen kanssa tolleen about kolmen viikon ajan. En ihan tarkkaa tee progression mukaan, mutta sinnepäin. Yleensä pysyn siinä syklissä mukana kuitenkin, joskus on vaan huonompia päivä, jolloin on pakko ottaa iisimmin. En kuitenkaan tähtää kisoihin, niin mulle on aika sama että saanko tuloksen viikkoa aijemmin vai myöhemmin. Olishan se kiva, että kehittyis suht nopeasti, mutta se ei tapahdu mulla ainakaan niinkuin elokuvissa.

Kiitos kuitenkin neuvoista! :)

Menee tosiaan offiksi, tosin liittyhän tämä vähän aiheeseen. ;) Mun mielestä sinnikäs yrittäminen on tosi ihailtavaa, se että jaksaa tehdä jotain vaikkei olisi siinä erityisen hyvä. Mä välttelen kaikkea, missä koen olevani huono (urheilussa esim. pallopelit kuten sähly, mun huumorintajuni ei riitä edes vitsinä pelaamaan kavereiden kesken yhtään mitään). Puntilla välttelin pitkään heikkouksiani, ja täytyy sanoa että motivaation puute on vakava kehityksen este...

Sitä taasen en suostu uskomaan, että kukaan olisi ihan kaikissa lajeissa rehellisesti huono. Eiköhän jokaiselle ole olemassa "se oma laji", johon olisi hyvät edellytykset. Sun kannattaa iloita siitä, että uskallat tehdä sitä mistä pidät (puntti). Tärkeintä on että liikunnasta tulee hyvä olo, tuli se sitten itse tekemisestä, täydellisestä tekniikasta tai muiden ihailusta tai mistä vain. Eikä nuo sun tulokset huonoja ole, mutta tällä palstalla on paljon tosi vahvoja tyttöjä, joten vertailu saattaa helposti vääristyä.
Oho, huomasin vasta nyt että kirjotit. Niinhän se on, että tärkeintä on se hyvä olo, ja että on sitä mieleistä tekemistä, mikä pitää virkeänä. Vois nuo heikommatkin kyllä useammin laittaa tuloksiaan, niin ei olis meikäläisellä niin yksinäinen olo tuloksineen. :puntti:

jottai reenipainoja:

*pystypunnerrus kp 3x8x17½kg -->mut 20kg painot ei nouse ylös omin avuin sit millää..
*mave 3x8x110kg
*prässi +10 sarjaa ~230kg
*smithkyykky 3x8x105-110kg -->ei oo sit mitään vn syvyisiä

penkkiä ei tuu nykyisin tehtyä,pari kk sitten 5x50kg :(

Kyykky 10 toistoa 45kg, (yleensä teen 15 toistoa 40kg, sarjoja silloin 5)
Penkki 12 toistoa 25kg
SJMV 8 toistoa 60kg, (yleensä teen 50kg:lla 14 toistoa, sarjoja silloin 6)
Hammerkääntö 10 toistoa molemmille käsille 9.5kg
Pystäri 12 toistoa 8kg :nolo: Tää on julmin liike mitä on.
Ylätalja 12 toistoa 25kg
Yhden käden kulmasoutu 8 toistoa 14kg

Joo-o. Treenini on tällaista aika kummallista. Treenaan yksijakoisella, teen paljon sarjoja liikettä kohden (5 ja joskus 6), ja toistoja pyrin tekemään 10+, niin kauan kuin jaksan. Tykkään treenata näin ja poikaystäväni mielestä siitä ei ole haittaa alussa. Oppii vaan paremmin kaikki liikeradat ennen kuin siirtyy isompiin painoihin. Potentiaalia olisi isompiinkin painoihin, mutta saan enemmän iloa keskiraskaista ja kohtuullisen pitkistä sarjoista, kuin parista nykäisystä jollain hirvittävällä painolla.

Pituus n. 163cm ja 53-54kg, salikertoja takana korkeintaan 20

Olen tyytyväinen maastavetooni sillä sain ekalla yrittämällä sarjaa 50kg:lla, ja tokalla kerralla sarjaa 60kg:lla. Jalat on ylipäätään kivassa kunnossa. Vatsassa myös vahvat lihakset. Heikkouteni on ehdottomasti kädet! Mutta niitä olenkin alkanut treenaamaan vasta vähän aikaa sitten

Kiitos kuitenkin neuvoista! :)
Netin välityksellä opastaminen nyt aina on, mitä on, mutta pohjustin neuvot noihin antamiisi tuloksiin ja osittain oletuksiin tekniikoista. Leuanvetotuloksen pohjalta ajattelin yläselän olevan heikko. Se tekeekö penkkiä body- vai voimatyylisesti ja minkälaisella oteleveydellä ratkaisee aika paljon sitä, millä lihaksilla lähinnä punnertaa. Jos tavoitteena on tulla vahvemmaksi niin voimapenkki on suht kokonaisvaltainen liike, jossa jopa jalat ovat osittain mukana. Se mahdollistaa isompien romujen liikuttelun. Body-penkki taas on lähinnä etuolkapää- ja rintalihaspainotteinen liike.

Ootko kokeillu dippiä kroppa melko pystysuorassa (tai avitettuna laitteessa)? Sen lisäksi ojentajia voi tehdä myös käsipainoilla selinmakuulla lattialla ja polven varassa penkillä, mutta vaikea selittää tässä tekniikoita. Jos kyykkäät kapella jalka-asennolla (mitä oletin) niin se on etureisipainotteista. Mavessa taas on jalat + selkä mukana ja riippuu hyvin paljon tekniikasta, millä lihaksilla nostat eniten vedon aikana. Ilman varusteita maven tuleekin olla kovempi kuin kyykyn. Good Morningia kannattais kokeilla, jos selkä & polvi vaivaa. Pitää polvia vaikka aavistuksen koukussa niin ei pitäisi juilia. Mutta anyway nyt alkaa mennä hifistelyksi, joten kysy neuvoa siellä päässä olevilta niin kyllä ne liikkeet sieltä ajan kanssa kehittyy :).

Jos nyt itsekin päivittelisin treenikehityksiä :)

mave samoissa mennään - 4x 145kg ja 2x 155kg on noita parhaita sarjoja - ykkösistä ei tietoa :D

Kyykky 7x5x 105kg lienee parasta tässä, siteillä mennyt 4x130

Pena 5x5x 72.5 ja 80kg haamuraja rikottu! Penamaksimia voisikin jo kokeilla

Leuat 6x OP

---

aikas yks puoleisesti tulee reenattua... Tuohon lisäksi lankkupenkkia, kapeeta penkkiä, jotain prässejä ja kasapäin mahoja.

Eka postaus tänne! Ehkä saan enemmän irti itsestäni kun laitan näitä painojani näkyville. Tässä jotain esimerkkejä:

mave: 6x67,5kg, 2x70kg
kyykky: 3x55kg, 2x60kg
penkki (murheenkryyni): 6x35kg, 1x40kg...
hauiskääntö tangolla: 10x18,5kg, 6x21kg
ranskis: 10x18,5kg
pystypunnerrus kp: 10x10kg/käsi
kulmasoutu kp: 6x16 kg/käsi
leukoja mennyt parhaimmillaan 4.. viimeisessä piti "vähän" heijata :D

Omat mitat 163/54. Pikkuhiljaa treeni on lipsunut voimahakuisen puolelle, mutta myös massa on tervetullutta...

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom