Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Airazor, minä teen tätä "2x6" -systeemiä.
Eli aina kun saan tehtyä tuon 2x6 niin ensi kerralla lisään 2,5kg painoa.

Eipähän noin pienillä painoilla kannata mitään ihmeempiä kikkailla. Lisäilee painoa aina kun tulee se 3*10 jollain painolla ja välillä ennen tuotakin kokeilee jotain isompaa. Siinä vaiheessa kun alkaa oma paino nousta niin voi jotain erityisempää kokeilla, naisilla vähän tuppaa suurinpiirtein niissä maissa jumittamaan sitten tulokset...

Itellä muistaakseni silloin joskus meni niin, että sain lähes joka viikko pistää sen 2,5 kiloa lisää aina tuonne 3*10*40 asti (tosin olivat sellaisia haistapaska nostoja nuo...), sitten jumitti ja kunnolla! Aloitin siis ihan pelkällä tangolla nostelusta.

Wuhuu, tuli hyvä mieli kun salilla äsken joku mies teki kitkuttelutekniikalla jalkaprässiä 150kg ja mie teen hyvällä tekniikalla ja samalla painolla! (tuli olo etten voi olla ihan surkee)

Ei mittään, jatkakaa :)

Wuhuu, tuli hyvä mieli kun salilla äsken joku mies teki kitkuttelutekniikalla jalkaprässiä 150kg ja mie teen hyvällä tekniikalla ja samalla painolla! (tuli olo etten voi olla ihan surkee)

Ei mittään, jatkakaa :)

hehe mulki kävi noin aina kun tein ojentajia, se on kyl ilahduttavaa! kaikissa muissa liikkeissä jäin kyllä miehille reippaasti (paitsi no askelkyykyssä, varsinkin smithissä tehdessä, oon melkein yhtä vahva kuin mun poikaystävä ja se kyykkää kuitenkin yli sadalla kilolla enempi ku millä minä..... se askelkyykky aina lohduttaa ku itken tota eroa :D)

Uskailtaisikohan tänne jo laitella joitain omiakin reenipainoja ylös. Salia takana vasta n.4-5 kk ja aloitin suoraan sanottuna pohjalta.
Tässäpä nykyisiä:

Kyykky 10-15x 52kg
askelkyykky tanko alhaalla jalkojen välissä 10-12x 48kg
SJMV 10-12x52 kg
penkki (inhottava ja junnaa paikallaan.) 10-15x 25-27kg
vinopenkki 15x19kg (aloin ihan vasta tekemään)
leuanvedot myötä ja vasta otteella 5x4-8 omapaino (niin, että tulee n.30 toistoa)
kulmasoutu 10x32kg
hauiskääntö käsip 10-15x 7-8kg
hauiskääntö tangolla 15x14kg (tuntui tänään jo kevyeltä)
ranskis 15x15 kg
viparit käsip 10x5-6kgkäsi
pystysoutu 10-12x 17kg

siinä joitain :)

:wtf:Diamondgirl, miten sä pystyt noihin painoihin ku vielä syyskuussa mitat 160/38kg??!!:wtf:

Itse olen huomannut saman, jonka jotkun muutkin on huomannut, että eri salien ja varsinkin eri valmistajien laitteiden painot eivät ole ns "vertailukykyisiä". "Omalla salilla" ovat samoissa laitteissa, mutta eri valmistajien laitteissa ovat ihan eri painot minulla kuin avopuolison kotipaikkakunnan salin laitteissa. Esim: prässi, hack yms... Jopa taljoissa on eroa. Jotkut kinnaavat tosi pahasti vastaan, ja näin niissä ei voi käyttää samoja painoja kuin normaalisti käyttäisi.

Off topic aihe, paljonko se normi käyrä tanko oikein painaa? Ikinä en ole kehdannut kysyä sitä keneltäkään, vaikka tiukkaa treeniä minulla taustalla yli 2,5 vuotta, liki kolme :D.

Off topic aihe, paljonko se normi käyrä tanko oikein painaa? Ikinä en ole kehdannut kysyä sitä keneltäkään, vaikka tiukkaa treeniä minulla taustalla yli 2,5 vuotta, liki kolme :D.

Ne tangot on yleensä jotain 10kg. Varmaan vähä valmistajasta riippuen molemmin puolin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis kulmatanko tai mutkatanko? Wrange myy 5 kilon tankoa ja meidän salilla on 8,5kg.. Jos salilta löytyy vaaka niin siinäkin voi testata.

Mä nostin maven 65 --> 70 kiloon ja sillä 3 x 7-8 toistoa. Eilen kokeilin ykkösiä ja 100 kiloa nousi kerran! en tosin edes kokeillut sen yli mutta nyt on taas motivaatiota nostaa tuosta 70 kilostakin pikkuhiljaa ja tiputtaa toistoja :)

Vyötä en ole koskaan aiemmin käyttänyt, eilen kokeilin ja ei hassumpi kapistus :) vaikka tuntuuhan tuo tänään sen verran alaselässä että on eilen jotain tehty :D

Se tanko jolla tehdään yleensä hauiksia ja ojentajia. Mutkatangon nimellä se meilläpäin kulkee....

Mutkiksia sisi mutkatankoja eli tankoja jotka ovat käyriä on erikokoisia. Niitä löytyy 5 kg- 12 kg. Mutkatankoja on normaalilevypainoille tehtynä sekä pienempi koloisille painoille.

Esim omalla salilla löytyy 8 ja 10 kg mutkatangot ja vanhalta salilta 10 ja 12 kg mutkatangot. Tangoissa ei siis ole mitään "vakio" painoa vaan riippuu valmistajasta yms.

Olen ollut vähän laiska lisäämään painoja liikkeissä, mutta nyt on poikaystävä potkinut vähän persuksille! :D kehitystä on tullut n. 2kk ajassa:

sjmv: 40kg 3x8 --> 65kg 2x8
penkki: 30kg 3x8 --> 30kg 3x12-15/ 35kg 2x6-7 (ajattelin tämän olevan toivoton liike kohdallani)

On muissakin liikkeissä tullut paljon kehitystä, esim. kyykky jota en ole uskaltanut tehdä kun luulen tekeväni väärin. Tarvitsen selkeästi jonkun vain käskyttämään salille :D

Zone-sarja -42%
Hee, vertasinpa 11.12.08 tilanteeseen, aavistus on kehitystä kolmessa kuukaudessa tapahtunut. Lahjattoman aloittelijan painoja edelleen, mutta tuntuupa nuo voimat kuitenkin hitaasti mutta varmasti lisääntyvän. Joskus vielä olen edes vähän vaffa!

kyykky 10x14 kg -> 5x32,5 (kymppejä tehnyt pelkällä tangolla)
ylätalja 12x20 kg -> 12x25 siististi, 8x30 rumasti
pystypunnerrus kp 10x3,5 kg -> kp 10x7 ja tanko 10x14
kulmasoutu 12x8 kg -> 15x13,6 (tangolla kokeiltu 15x30)
sjmv 10x25 -> 8x42,5
mave -- -> 5x50
penkki -- -> 7x27,5

Kyykkyä hinkkailen edelleen varovaisesti koska polvet on hieman romut... Mutta kun ajattelee että syksyllä en voinut edes kyykistyä kivun takia, niin aika tyytyväinen olen tähänkin kehitykseen. Polviin ei yleensä satu kyykkypäivää seuraavana päivänä edes portaita laskeutuessa :rock:

Noniin päivitetään vähäs :)

Jalat:
Jalkaprässi 100kg
Reiden ojennus laitteessa 15kg
sjmv 40kg
pohkeet seisten 35kg
askelkyykky 10kg

Yläkroppa
Ylätalja 35kg
Alatalja 35kg
Kulmasoutu käsipainoilla 10kg/käsi
Vipunostot sivulle 5kg/käsi
Pystypunnerrus koneessa n 24kg
Hauiskääntö tangolla 15kg tai 8kg käsipaino/käsi
Ojentajat taljassa 17½kg

Siis miten te niitä painoja nostelette oikein (siis kilo määrää isommaksi)? otatte raakasti vaan isommat? vai isommat painot ja pienemmät toistot, ja kun jaksaa niin pidennetään toistoja?
Vitsi ku välillä tuntuu kun ite nostaa painoja niin asento menee huonoksi tai ei vaan yksin kertasesti jaksa isompaa painoa. Mä oon niin risu..

Back
Ylös Bottom