Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis miten te niitä painoja nostelette oikein (siis kilo määrää isommaksi)? otatte raakasti vaan isommat? vai isommat painot ja pienemmät toistot, ja kun jaksaa niin pidennetään toistoja?
Onko kellään hajuakaan Normannin jalkaprässien kelkkojen painoista?
Meiän salilla on Normannin vino jalkaprässi, sanoivat että kelkka painaa n. 40 kiloa.
Siis miten te niitä painoja nostelette oikein (siis kilo määrää isommaksi)? otatte raakasti vaan isommat? vai isommat painot ja pienemmät toistot, ja kun jaksaa niin pidennetään toistoja?
Vitsi ku välillä tuntuu kun ite nostaa painoja niin asento menee huonoksi tai ei vaan yksin kertasesti jaksa isompaa painoa. Mä oon niin risu..
joo nimenomaan noin. Tavoittena aina se 10 toistoa mutta jos jää junnaamaan turhan pitkäksi aikaa niin surutta otan vähän lisää ja tiputan sitten toistoja. Jossain vaiheessa niitäkin menee sitten enemmän ja taas samalla tavalla. Tärkeää kuitenkin että liikkeen saa mahdollisimman puhtaasti edelleen tehtyä.
Eilen tein taas kivasti tulosta kyykyissä, en ole aiemmin uskaltanut kovin monesti 70 kilolla kyykätä kun ylittää jo sen verran oman painon mutta hyvin meni. Jalat pystyis enempäänkin mutta keskivartaloa pitää harjottaa Vyötä kyllä käytin seittemässäkympissä, 60 kympissä ilman.
Askelkyykyissäkin päätin siirtyä 50 kiloon aiemman 40-45 kilon sijasta.
Prässissäkin käytin pitkästä aikaa 190 kiloa vaikka ennätys onkin kovempi.
Reiden ojentajissa myös edistystä 55 -- > 70 kiloon eikä ollut edes niin raskas mitä kuvittelin. Hyvä fiilis.
Tietty varmaan riippuu vähän prässistäkin. Niin ja otatteko tuohon painoon mukaan kelkan myös vai vaan painot?
Prässejä ei voi vertailla keskenään, koska kelkoissa on mahtavia painoeroja. Meidänkin salilla on kaksi eri prässiä, joista toinen on kevyehkö ja toinen tosi raskas. Myös tekniikka vaikuttaa, miten leveällä ja miten syvälle tekee.
Tota prässii en tajuu. Tosi monet mun kokoiset mimmit tekee reilusti yli 100 kilolla, mut mä vaan junnaan 100 kilossa ja sekin tuntuu välillä tosi raskaalta. Jotenkin hassua, et muut painot meillä samat, mut prässissä eroo 90 kiloo!!! Ehkä oon vaan nössö..Pitänee alkaa laittaa rautaa lisää! :whip:
Tietty varmaan riippuu vähän prässistäkin. Niin ja otatteko tuohon painoon mukaan kelkan myös vai vaan painot?
Prässejä ei voi vertailla keskenään, koska kelkoissa on mahtavia painoeroja.
Mitat on 180/65 eli oon mallia pitkä ja laiha, pitkillä apinakäsillä varustettu.
Penkki 40kg x 15, 50kg x 8 ja 45kg x 10. (Enkka 55kg x 4)
SJMV 40kg x 15, 60 kg x 10, 50kg x 10
kyykky 50kg x 3 sarjaa kymppejä (harjoteltu pari kuukautta vasta, kun polvi oli rempassa)
prässi 160kg kiekkoja + kelkka jonka painoa en tiedä (3 sarjaa)
ylätalja 40 kg x 15, 55kg x 8, 50kg x 10
vatsat rutistuslaitteessa 55 kg (4 x 20 toistoa)
Kropan mallin perusteella en oo syntyny voimanostajaksi, mutta siittäpä silti salaa diggailen
Hei nyt menee vähän mutta en viitsinyt uutta treadhia perustaa kun tää noihin treenipainoihin liittyy. Miten käyttääkö täällä porukka remmei apuna liikkeis? Ja missä liikkeissä?