Tästä tulikin mieleen, että kaveri eilen salilla sanoi hymyilleensä, kun tein SJMV:tä 5x5-systeemillä 50 kilolla. Ilmeeni olivat kuulemma näkemisenarvoiset :D Tuntui, että voisin ainakin osaan noista viidestä sarjasta lisätä painoa jonkin verran
Ensimmäisen kerran kun kokeilin mavea, mun maksimi oli 75 kg. Sitten alkoi mennä hommat alamäkeen muussa elämässä, joten eipä salilla tullut tehtyä isoilla painoilla mitään. Nyt aion tähdätä hitaasti mutta varmasti ylospäin
Penkkiä teen tosi vaihtelevasti. Paras sarja lienee viisi toistoa 34 kg:lla. Nykyisin painot penkissä menee noin 27,5 - 30 kg:ssa. Teen penkkiä myös 5x5-systeemillä ja lähiaikoina ois kiva saada vaikka vähennettyä 27,5 kg:n sarjoja.
Jalkapärssi on noin 60 kg plus kelkka. Kyykyn kanssa on ongelmia :( Mietin, josko alkaisin ensiksi harjoitella kunnolla boxkyykkyä.
Hauikset: mutkatanko + 7,5 kg. Öö, oisko toistoja ehkä viis? Käsipainot siinä 7 - 8 kg. Keskitetyllä tais mennä joskus 9 kg:lla.
Kulmasoutua teen aika kivasti 3 sarjaa 10 toistolla, kun on 20 kg:n tanko ja viis kiloa lisäpainoa. Ylätaljaa teen vaihtelevasti 25 ja 30 kg:lla. Toistot 5 - 10. Selkäpenkissä toistot 8 - 10 10 kg:n painolla.
Hyvää huomenta -liikkeessä on paino vielä hakusessa.
Olen tehnyt salia elokuun loppupuolelta melko säännöllisesti. Pari kuukautta tein superpitkiä sarjoja ihan liian pienillä painoilla, mutta jos silloisen ravitsemukseni huomioon ottaen olisin tehnyt isommilla painoilla, ois tullut vahinkoa ja pahasti. Heti kun aloin syödä PALJON ja lisäsin rasvaa, hommat alkoivat luistaa paljon paremmin. Marraskuun alusta on ollut ehkä jokin logiikka eli koko kehoa läpi. Ohjelmaa mulla ei oo vieläkään. *nolostelee* Koitan katsoa, että treenaan suht' tasapuolisesti ja tuntuman mukaan ja että ennen kaikkea mulla on kivaa :D Kauhioita tavoitteita mulla ei oo. Vahvempi keho ja psyyke oisivat sellasii noin tavoitteita, koska mulle ainakin punttailu on sellainen outlet, että ei paremmasta väliä
Kun remonttihelvetissä eläminen päättyy, mun on paljon helpompi alkaa tehdä saliohjelmaa jne. Tällä lailla suurpiirteiselläkin on mennyt ihan kivasti, mutta ehkä se kunnon ohjelma vois olla paikallaan
Nuo treenipainot eivät ole mulle kovin merkanneet viime aikoina, koska sali on ollut mulle lähinnä se paikka, jossa on välillä omaa aikaa ja saa purkaa paineitaan. Toisaalta tein listausta siksi, että huomaisin itse, että en teekään liikkeitä ihan gramman painoilla. Ai niin, oon pitkä ja painava :D Vähän pehmee ja mulla on pömppis :D