Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä tämän hetken treenipainoja:

Jalat, pakarat
- reiden ojennus 10*50kg
- jalkakyykky smith 8*40kg (+tanko)
- jalkaprässi 12*100kg
- askelkyykky smith 12*20kg (+tanko)
- jalkojen koukistus maaten 10*40kg
- pohkeet seisten hack 12*20kg (+kelkka 35kg)
- pohkeet istuen 10*30kg

Rinta, olkapää
- vinopenkki kp 6*12,5kg
- ristikkäistalja 8*15kg
- penkkipunnerrus smith 6*35kg
- yhden käden sivuviparit laite 10*25kg
- pystypunnerrus kp 6*12kg

Selkä, takareidet
- ylätaljalaite 10*55kg 8*60kg
- alatalja 8*40kg
- yhden käden kulmasoutu vvk 8*25kg

Hauis, ojentaja, pohkeet

- hauiskääntö talja 8*15kg
- keskitetty hauiskääntö kp 6*10kg
- ojentajapunnerrus talja 10*15kg
- ranskalainen punnerrus talja 8*18kg

Penkki laahaa edelleen :/ Eilen tein negatiivisia toistoja 3*6 40kg. Oli muuten raskasta! Jospa vaikka saisi tolla metodilla vähän voimaa penkkipunnerrukseen :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Muutamia esimerkkejä...

Prässi 140kg (+kelkka) x8
pohkeet seisten/ tai donkey 100kg x8
hauis tangolla 23kg x8
ojentaja/ransk. selinmakuulla 28kg x8
viparit sivulle 7kg x8 (i know...oon tehnyt joskus muka isommilla, mutta ehkä silloin tekniikka kusi.. :lol2:)
pystypunnerrus 10kg x10 (siis tässä ja ylemmässä per käsi ton verran...)
penkki tulosta ei viitsi julkisesti myöntää... se on jotain häpeällistä...

ps:...en oo mikään voimailija... :rolleyes:

Teen aika monipuolisesti kaikkea niin jos muutaman ilmoittais. Tosiaan 11kk salilla tuli täyteen vko sitten. Tuolla näytti olevan muillakin kehitystä, niin pistän omat aloituspainoni kanssa kehiin :)

kapea penkki 45kg-55kg 12-6 toistoja (30kg*12)
ranskalainen 25kg*12
vinopena käsipainoilla 20kg/kp*8 (12kg*12)
hauis tangolla 25kg*10 (18kg*12)

pystypunnerrus 30-35kg *10-8 (tein alkuu käsipainoilla 10kg*12 niiaamalla)
penkki 60kgx6 (35kg*12 :))
kyykky ~70kg*10 (jos teen mahd lähel kisasyvyyttä) (alkuun tein box-kyykkyjä 50kg*12)
mave ~100kg*8 (aloitin maven toukokuussa 2008)

Olipas vaikea ulkomuistista laittaa :S Itsellä reenipainot ovat suht pvä kohtaisia. Oon turhan paljon fiilisliikkuja :D

Laitetaas nyt itekki jotain tanne....

kyykky 90kg 3x10
penkki 50kg 3x8-10
ranskalainen punnerrus 17kg 3x10
mave 60kg 3x10
vipunosto kp 10kg 3x10

pitais varmaan alkaa kirjotteleen itelle ylos nuita kun ei muista enempaa. Talla hetkella treeni on kuitenki nousujohteista joten se on ainaki plussaa..:D

Ja päivitystä...

Kyykyssä menee 100kg 3x10
vaihdoin syväkyykkyyn jossa nyt teen 60kg 3x10
aloitin prässin teon... nyt jotain 130kg 3x10
penkki on samoissa lukemissa.. siinä kyllä tulokset tippuu heti jos hetkeksi lopettaa..:jahas:
ylätalja rintalihaksille (vai mikä se oli?:D) 30kg 3x10
aloin tekene leukoja... *ttu mitä hommaa. Menee jotain 6 sellasia puolittaisia.
kulmasoutu tangolla 40kg 3x10
pystypun. kp 10kg 3x10
selkäpenkki (?) 16kg tanko niskan takana 3x10
hauiskääntö tangolla 20kg 3x10

Laitanpa minäkin tänne joitain treenipainoja ylös siinä toivossa, että pääsen niitä myös joskus päivittämään. :rolleyes:

kyykky 90 x 8
prässi 180 (+kelkka) x 8
penkki 50 x 5
vinopenkki kp 17,5 x 10
pystypunnerrus 17,5 x 9
ranskalainen punnerrus 30 x 8
hauiskääntö 25 x 8
sjmv 60 x 10
ylätalja 55 x 10
alatalja 65 x10

kaikki sarjat 3 x 8-10

penkki: 20kg (vai paljonko se tanko painaa :D)
vinopenkki kp: 9kg
kapea penkki: 20kg
kyykky: 35kg
sjmv: 40kg
kulmasoutu: 25kg
hauis kp: 7kg
vipunostot sivulle: 5kg
pystypunnerrus kp: 6kg

Oon lueskellut pakkotoistoa jo ties kuinka kauan, ja nyt aattelin vihdoin rekata ja kirjoittaa ees tänne nää painot. Oon nyt harjoitellut salilla liikkeitä 1,5 kk, joten ihan alkutekijöissä ollaan. Bodypumpissa on tullut käytyä paljon, mutta nyt on ainakin hetkeksi salikärpänen puraissut. Toivottavasti en taas kohta löydä itseäni pelkästään bodypumptunneilta! Usein mun sali-innostus on lopahtanut kuukauden kuluessa :curs:

joka liike tehdään suunnilleen 55kgn painolla! HAA HAA
mä siis käytän vain itseäni painona :D

nolottaa, kun oon niin hauska

angelolla on aika lailla samat treenipainot kun mulla. joissain vedän ehkä muutamia kiloja enemmän, kuten pohkeet, mutta en jaksa rustaa ylös kun nuo on niin samankaltaiset :D

Pitkän tauon jälkeen on nyt ollut tasan kaksi aktiivista treenikuukautta takana, siltäpä näyttävät painotkin (mitat tällä hetkellä 164/55):

hauiskääntö käsipainoilla 8x8kg/käsi
pystypunnerrus käsipainoilla 6x8 kg/käsi
vipunostot sivulle 8x4kg/käsi (WTF miten voi olla mahdollista että mä en saa kirveelläkään enempää ylös)
penkki 6x20kg (vaikka tosi harvoin tykkään tehdä)
ylätalja rintaan leveällä otteella 40 kg
kulmasoutu 8x20kg
prässi 10x100 kg + kelkka
suorinjaloin maastaveto 10x40kg
jalkojen koukistus maaten 10x30kg

Puhumattakaan ojentajaliikkeistä, ne on mun heikko kohta :nolo:. Vähänkin egopainojen kanssa leikkimistä, ja naps, emme treenaa ojentajia pariin viikkoon. Ja mä en tajua miten mun yläkroppa tuntuu olevan niin paljon jäljessä alakropasta... Mutta tämä on alkua, ja kasvukausi jatkuu... Vuoden päästä olen niiin paljon vahvempi ja muhkumpi (ha ha) :D.

Leuat myötäotteella kera remmien: 10 kg x7, 10 kg x 6 ja 5 kgx 5 sarjat putkeen
SJMV 105 kg x 10, 105 kg x 10 ja 100 kg x 10 sarjat.(alkuun tuli lämmiteltyä pitkään, kun en tajunnut, että se noin hyvin voisi mennä, painoja piti vaan lisätä)
Kyykky(alas asti) 80kgx6 ja 80kgx6 sarjat, vielä mä kyykkään sen 100 kg puhtaasti :)
Penkki 65kgx6! Viimein pääsin eroon siitä junnaamisesta 60 kglla, tästä lähin tuolla vaikka hampaat irvessä. ;)

Siinäpä uusimmat treenien sarjapainoenkat. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rupesin oikein miettimään että mitäs treenipainoja mä oikein käytän. Mun treenaaminen ei ole kauhean järjestelmällistä tai tuloshakuista, ja huomaan nyt että vaikeuksia muistaa kunnolla. Kiviäkin kiinnostaa, mut rustaan tähän nyt suurimman osan tän hetkisen treeniohjelman painoista, ihan oman muistinkin virkistykseks. En kyl tiiä muistinko kaikkea ihan tarkalleen oikein, varsinkin painopakallisten laitteiden kanssa tuntuu olevan ongelmia…

Olkapäät, yläselkä, ojentaja
Pystypunnerrus (laitteessa) 20kg 3x10
Viparit (laitteessa) 35kg 3x 10-8
Takaolkapäät (laitteessa) 25kg 3x10

Ylätaljalaite (”latsikone” :D) 60kg 3x10-8
Alataljasoutu 45kg 3x10-8
Ylätalja kapealla kahvalla 40kg 3x10

Ojentajat ylätaljassa (köydenpätkällä) 17,5kg 3x10-8
Ojentajaliike istuen, käsipaino niskan takana (ote molemmilla käsillä) 14kg 3x8
Ei samperi, ai mulla termit hukassa? :D

Rinta, alaselkä, hauis
(rinta)Penkki (smithissä) 40kg 3x8
Tää on kyllä mun heikko kohta, en juuri oo treenannu penkkiä ja nyt ajattelin taas yrittää.
Dippi 60kg 3x10-8
Peck-Deck 25kg(?) 3x10
Tästä en mee ihan varmuuteen kun laitteesta on numerot kuluneet pois. :P Mut painopakan kymmenenteen pinniin isken tapin, ja oletan et yks paino on 2,5kg…

Hyvää huomenta 45kg 3x15-10
Tän teen sellasessa kaksoistaljassa mihin laitan samalle korkeudelle, aika alas säädettyjen taljojen väliin semmosen tanko-osan. Onpas vaikea selittää :rolleyes:
Selkäpenkki (15 kg levypaino käsissä rintaa vasten) 3x10

Hauiskääntö alataljassa 15kg 3x10
Keskitetty hauiskääntö (Scotissa) 12,5 kg + käyrätanko (ei kauheen painava) 3x10
Hauiskääntö myötäotteella alataljassa 10kg 3x10

Jalat
Jalkakyykky 50kg 1x8, 45kg 2x10-8
Prässi 130kg (+kelkka, en tiiä yhtään mitä painaa...) 3x8
Askelkyykky 14g käsipainot kummassakin kädessä 3x10-8
Pohkeet istuen 50kg 3x10-8
Reiden ojennus 60kg 3x8
Reiden koukistus maaten 65kg 1x10, 60kg 2x10

(En kyl tee näitä kaikkia jalkaliikkeitä samalla kertaa. :P Näyttäs kyl siltä että alavartalo on jokseenkin kovemmassa kunnossa kuin yläkroppa...) Aijoo, jotkut on ilmoittaneet pituutensa ja painonsa, mä oon 174/69.

Mitähän mä taas sekoilin.
Laskeskelin jalkakyykkypainot ihan pieleen.

Tangon kanssa ne on kymmenen kiloa enemmän, eli 60kg 1x8 ja 55kg 2x10-8

Pakko oli tulla korjaamaan :D

Eräs Personal Trainerinakin toiminut mies sanoi, että naiselle 10kg hauiskäännöissä (käsipainolla) on todella paljon. Olin ihan ihmeissäni.. Itse teen juuri 10 kilolla, mutta täällähän suurin osa näyttää tekevän yli 10 kilolla.

Muutenkin painojen suhteen taidan olla aika lapsen kengissä moniin verrattuna.
Esim:
- penkkipunnerrus käsipainoilla 10kg (sama vinopenkissä)
- hauikset ylätaljassa kapealla vastaotteella 45-50kg
- selkä ylätaljassa leveällä myötäotteella 35-40kg
- ojentajat narupunnerruksella 30-35 kg(toistoja menee joku 12)
- viparit sivuille, 90 asteen kulma 5kg
- pystypunnerrus käsipainoilla 9kg
- sjmv 20kg + tanko
- selän ojennukset aina 5kg:n painon kanssa
- vatsat vartalonkierrolla istuen 5kg:n painon kanssa

No kyllä sulla nuo habat vahvat on muuhun verrattuna.

Esim itse en kyllä todellakaan tee millään 10 kg kässäreillä hauiskääntöä, jollain 6-8 kg ehkä :D, mutta penkissä käsipainoilla teen jollain +20 kg:lla, pystypunnerrusta 17,5-21 kg. Pienellä fuskulla tosin saatan hammeria tehdä 12 tai 15 kg kässärillä. Tai ehkä vähän isommalla fuskulla sittenkin...

voiko olla mitään maksimi painoja/kilo/pituus? esim: ite oon jtn.155cm ja painoa löytyy tällä hetkellä 49kg. nii paljonko voin esim.prässissä vetää huiput?onko semmosee mitää huippulukemia todettu?

oon ennen käyny salilla "aivan sama" tyylillä enkä oo tosissani ottanu mut nyt oon asennettani vaihtanu ja oon kuukaudessa nostanu prässi painoo 40kg.sta-->60kg ja askelkyykky eteenpäin kulkien 14kg tangosta vaihdoin 20kg tankoon. vatsalihakset tein n.10kg nostanu 25kg. hauikset käsipainoilla 5kg->7kg ja ojentajat sama.ja sitä rataa.ja kohta ois taas painojen lisäys eessä, kropassa muutos ei vielä kovin näy.. joten kuinka paljon periaatteessa voin nostaa painoja ylemmäksi? tai siis mitkä voi olla mun kokoselle henkilölle maksimi painot?

Katso vaikka jostain jotain alle 48 tai alle 52 sarjan voimanostaja tyttösien tuloksia, siitähän sitä voi verrata. Kovimmat taitaa kyykätä yli 200 kiloa, tosin vermeillä, mutta tuskin kovin köykäinen on raakanostokaan.

Zone-sarja -42%
cheryl.jpg

Cheryl alle 44 kg kiskaisee maasta 137 kiloa. Vastaisi meikänorsulla 186 kilon nostoa.

voiko olla mitään maksimi painoja/kilo/pituus? esim: ite oon jtn.155cm ja painoa löytyy tällä hetkellä 49kg. nii paljonko voin esim.prässissä vetää huiput?onko semmosee mitää huippulukemia todettu?
tai siis mitkä voi olla mun kokoselle henkilölle maksimi painot?

Tuskin on mitään kaaviota olemassa, että jos olet 155cm. pitkä, voit tehdä hauiskääntöä max.10kg:lla... Riippuu niin monesta tejkijästä... pituudella nyt ei ole juuri mitään merkitystä näissä asioissa. Tietysti noita voimannostajien tuloksia voi verrata... mutta jos olet ns. "taviskuntoilija", etkä ole mitään voima tyyppistä treeniä tehnyt, niin ehkä ei kovin hyödyllistä vertailla...

Olen melkeen sun pituinen, ja nyt dietillä alkaa painokin olla aika samoissa...ja tossa mainitsemassasi prässissä menee maximit n.150kg. tällä hetkellä. Ja olen aika "normaali" kokoinen tämän pituiseksi, eli en mikään "voimailija"...
Mietippä naiskehonrakentajia. Esim. Honkasen Pia-Maria taitaa olla jotain sun pituinen (no, max.160cm kuitenkin...) Ja varmasti tekee isoilla painoilla...siis puhutaan muutamista sadoista tossa prässissä...

eli ei tartte pelätä että se "katto" tulis vielä sinulla vastaan... kovaa treeniä vaan! :thumbs:

Tuskin on mitään kaaviota olemassa, että jos olet 155cm. pitkä, voit tehdä hauiskääntöä max.10kg:lla... Riippuu niin monesta tejkijästä... pituudella nyt ei ole juuri mitään merkitystä näissä asioissa. Tietysti noita voimannostajien tuloksia voi verrata... mutta jos olet ns. "taviskuntoilija", etkä ole mitään voima tyyppistä treeniä tehnyt, niin ehkä ei kovin hyödyllistä vertailla...

Olen melkeen sun pituinen, ja nyt dietillä alkaa painokin olla aika samoissa...ja tossa mainitsemassasi prässissä menee maximit n.150kg. tällä hetkellä. Ja olen aika "normaali" kokoinen tämän pituiseksi, eli en mikään "voimailija"...
Mietippä naiskehonrakentajia. Esim. Honkasen Pia-Maria taitaa olla jotain sun pituinen (no, max.160cm kuitenkin...) Ja varmasti tekee isoilla painoilla...siis puhutaan muutamista sadoista tossa prässissä...

eli ei tartte pelätä että se "katto" tulis vielä sinulla vastaan... kovaa treeniä vaan! :thumbs:

tavoitteena ois tuloksia saaha paremmaksi, en vaan tiedä kuinka paljon. se mikä miellyttää omaa silmää.. mietin vain prässissä yks kerta et miten sitä jaksaa ilman että katkeaa. kovaa treeniä kyllä :whip: se on kivaa et eräs salin työntekijä kannustaa ja joka treenin jälkeen kysyy et miten meni ja mitä söin eilen ja mitä meinaan tänään syödä.neuvoo ja huomauttaa heti jos korjattavaa :)

Laitanpa minäkin tänne joitain treenipainoja ylös siinä toivossa, että pääsen niitä myös joskus päivittämään. :rolleyes:

kyykky 90 x 8
prässi 180 (+kelkka) x 8
penkki 50 x 5
vinopenkki kp 17,5 x 10
pystypunnerrus 17,5 x 9
ranskalainen punnerrus 30 x 8
hauiskääntö 25 x 8
sjmv 60 x 10
ylätalja 55 x 10
alatalja 65 x10

Eikös toi kyykky ole jo 100 * 8 :hyvä:

Latest posts