Mä olen nyt tällä erää treenaillut säännöllisesti vasta ehkä 4kk. Sitä ennen oli muutama kk silleen että kävin joskus (harvoin) vähän vaan kuntoilemassa, jota ennen oli vuoden tauko, jota ennen reenasin ehkä puoli vuotta, jota ennen taas tauko jne jne :D Eli mulla tää reenaaminen on aikalailla kausittaista. Ehkäpä tällä kertaa se kausi kestäis pitempään tai jäis pysyväksi. Jyrkkä ehkä.
Mä en pidä kirjaa, mutta jotain tätä luokkaa tällä hetkellä:
Hauiskääntö käsipainoilla 4*10*9kg (viimeset sarjat jää vajaaksi)
Ranskalaista punnerrusta vasta harjoittelen, eli en ole tunkenut kovia painoja ja teen suht pitkää sarjaa ja tunnustelen sitä oikeaa liikerataa, mutta n. 4*15*15kg
Hartiaprässi (vai mikä se o) 4*10*12,5kg
Pystypunnerrus käsipainoilla (sori en tosiaan tiedä näiden kaikkien liikkeiden nimiä, mutta olettaisin että se mitä tarkoitan on tää) 4*10*8kg
Jalkaprässi 120kg, noin neljä sarjaa teen, toistot vaihtelee.. (pitkiä sarjoja) painoja jaksaisin enemmänkin mutta tunnustetaan; nää ketaraliikkeet ei ole mun suosikeita! Tarkotus olis aloittaa kyykyt ja muutenkin reenata kinttuja ja pylperöistä ihan tosissaan, on vaan vähän jäänyt..
Ylätalja tais olla 4*10*35kg
Penkin ja vinopenkin teen laitteissa, eli ei ole vertailukelpoisia. Sitten nämä liikkeet, jotka teen yleensä viimeisenä, jää puolitehoisiksi kun lihakset alkaa olla jo erittäin väsyneet. Monia muitakin liikkeitä teen laitteissa, koska en vaan osaa tehdä vapailla painoilla oikein, eikä ole ollut tilaisuutta saada opastusta. Paha tähän on laittaa muita tuloksia kun en tosiaan ole varma niiden kaikkien liikkeitten nimistä :D
Joo mä olen erittäin newbie, ja olen aina reenannut ilman opastusta ja itse tietty virheiden kautta opetellut tekemään liikkeet oikein. Liikkeitä lisäilen ohjelmaan pikkuhiljaa, yritän ainakin vaihtaa noi laitteissa tehtävät vapaisiin painoihin.