Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mul on kans niin että kaikki muut luistaa paitsi penkki.
Ekaks oli jalat ja nyt rinta:jahas:
Seuraavaks varmaan ei jaksa tehdä vatsoja:D

Voisi kerrankin mennä kaikki putkeen, olisin sen ansainnut...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyykky: 90 kiloa (kasin sarjat). Tavotteena satanen sarjapainoksi ennen joulua, uskon sen onnistuvan, koska 90 tuntuu sen verran kevyeltä, että lisää vois laittaa.

Penkki: 55kg Junnaa ja junnaa. Alan kohta inhoamaan koko liikettä.

pystysoutu tangolla: 30 kg
.

Päivitys. Kyykkyssä meni 100kiloa kasilla maanantaina, eikä tuntunut edes pahalta! Tätä edelsi tiukka 4 treenin bodypump- poissa salilta -viikko, tiedä sitten oliko korvien välissä vai mikä juttu. :dance:

Pystysoutu tangolla 35 kg (6-7)
Tänään tein myös onnistuneen seiskan tuolla 55 penkissä.
Maksimia tuli kokeiltua pari viikkoa sitten (pena) ja se oli 67.5. Pöh, puoltoista kiloa yli oman painon. :(

HYVÄ TÄHTITYTTÖ!!!:) HYVÄ FIILIS VARMASTI!! :rock: VOI KU ITELKI KULKIS TOI KYYKKY!!:( TÄNÄÄN TEIN ITE TUKKIPUNNERRUSTA VINOPENKIL 50KGX6 JA 60KGX5 OLI HELPPO ENEM. OIS MENNY,MUT IHAN VAIN KOKEILIN MITEN SE KULKEEEE!! SIT KOKEILIN HERCULES HOLD 2X70KG 40S JA LOPUX LEUANVETO TANGOSSA ROIKKUMINEN LISÄPAINOL(DIPPIVYÖ) 20KG( ITSE PAINAN 80KG) 42.9S NÄMÄ ON NÄITÄ VAHVALAJI TREENEI:) KYLLÄ MUL KYYKKY JA MAVE SUHT HYVIN KULKEE..JOKA KERTA OLEN PYSTYNY PAINOJA LISÄÄMÄÄN....MUT VAUVAPAINOIL KUITENKI VIEL MENEN:lol2:

HAHHAH JUU,MÄ KÄYTÄN MUN MIEHENI NIMIMERKKIÄ KOSKA HÄN EI ENÄÄ JAKSA PAKKOTOISTO SIVUIL PYÖRIÄ!!! MULLE TÄMÄ ON NIIN UUTTA KUN EN OLE ENNEN PAHEMMIN NETTIÄ KÄYTELLY!!:rolleyes: JOSKUS VAIHDAN TÄS NIMIMERKIN!!!:dance: T.MARIA

Zone-sarja -42%
Ihan varmasti vahvistuu, jos jätät remmit pois ja käytät niitä vain niissä kovissa sarjoissa.

Voi itku! Mä olen kyllä niin tapojeni orja. Päätin tänään aloittaa kadonneiden näppivoimien metsästyksen ja tehdä maastavedon ilman remmejä. Ensimmäisen kunnon sarjan jälkeen, kappas vain, huomasin kaivaneeni rakkaat nahanriekaleet taas ranteisiin. :(

No, ensi viikolla vieroitus jatkuu...:rolleyes:

Mä olen nyt tällä erää treenaillut säännöllisesti vasta ehkä 4kk. Sitä ennen oli muutama kk silleen että kävin joskus (harvoin) vähän vaan kuntoilemassa, jota ennen oli vuoden tauko, jota ennen reenasin ehkä puoli vuotta, jota ennen taas tauko jne jne :D Eli mulla tää reenaaminen on aikalailla kausittaista. Ehkäpä tällä kertaa se kausi kestäis pitempään tai jäis pysyväksi. Jyrkkä ehkä.

Mä en pidä kirjaa, mutta jotain tätä luokkaa tällä hetkellä:

Hauiskääntö käsipainoilla 4*10*9kg (viimeset sarjat jää vajaaksi)
Ranskalaista punnerrusta vasta harjoittelen, eli en ole tunkenut kovia painoja ja teen suht pitkää sarjaa ja tunnustelen sitä oikeaa liikerataa, mutta n. 4*15*15kg
Hartiaprässi (vai mikä se o) 4*10*12,5kg
Pystypunnerrus käsipainoilla (sori en tosiaan tiedä näiden kaikkien liikkeiden nimiä, mutta olettaisin että se mitä tarkoitan on tää) 4*10*8kg
Jalkaprässi 120kg, noin neljä sarjaa teen, toistot vaihtelee.. (pitkiä sarjoja) painoja jaksaisin enemmänkin mutta tunnustetaan; nää ketaraliikkeet ei ole mun suosikeita! Tarkotus olis aloittaa kyykyt ja muutenkin reenata kinttuja ja pylperöistä ihan tosissaan, on vaan vähän jäänyt..
Ylätalja tais olla 4*10*35kg

Penkin ja vinopenkin teen laitteissa, eli ei ole vertailukelpoisia. Sitten nämä liikkeet, jotka teen yleensä viimeisenä, jää puolitehoisiksi kun lihakset alkaa olla jo erittäin väsyneet. Monia muitakin liikkeitä teen laitteissa, koska en vaan osaa tehdä vapailla painoilla oikein, eikä ole ollut tilaisuutta saada opastusta. Paha tähän on laittaa muita tuloksia kun en tosiaan ole varma niiden kaikkien liikkeitten nimistä :D

Joo mä olen erittäin newbie, ja olen aina reenannut ilman opastusta ja itse tietty virheiden kautta opetellut tekemään liikkeet oikein. Liikkeitä lisäilen ohjelmaan pikkuhiljaa, yritän ainakin vaihtaa noi laitteissa tehtävät vapaisiin painoihin.

mä en myöskään tiedä liikkeitteni nimiä (joten arvaan).. treenattu siis reilu 3kk ja toinen ohjelma menossa. kehityksen voin ilmoittaa vaikka tulokset on vielä heikot, sehän se aloittelijoilla varmaan on tärkeämpi :) saatte sitten katsoa mun tuloksia niin jokainen tuntee itsensä paljon voimakkaammaksi sen jälkeen :D

hauiskääntö (suoralta kädeltä) käsipainoilla 6kg --> 10kg 3kk
kapea penkkipunnerrus (ojentajille) 23kg --> 28kg 1,5kk
jalkaprässi 75kg --> 90kg 1,5kk
olkapäät pystypunnerruksena käsipainoilla 6kg --> 8kg 1,5kk
leuanveto (apupainona) 25kg --> 10kg 3kk
rintaprässi koneella 25kg --> 32,5kg 1,5kk (ei vain osaa tekniikkaa millään jos tankoa käyttää :itku:)

painoa alussa lähti 1,5-2kg ja nyt pysynyt samassa 1kk. heti kun kehitys alkaa laskea niin alan syömään sen verran extraa että nousis taas, kiva tämä aloittelijan kehitys ku voi samalla laihtuakin :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässäpä muutamia.. :rolleyes:
viparit sivulle 7 kg
scot-hauis tangolla 22,5 kg
jalkaprässi 100 kg +kelkka
sjmv 60 kg
ranskikset 22,5 kg

Toi ylätalja on muuten melko hupaisaa katseltavaa salilla. Suurin osa treenajista, on ne sitten miehiä tai naisia, tekee sen aivan väärin. Ja puhun nyt perusliikkeestä ylätalja eteen myötäotteella, en mistään variaatioista jotka voikin sitten tehdä periaatteessa miten tahtoo.

Myös vipareita mainostettaessa pitää kertoa, tekeekö ne ysikympin kulmalla vai suoralla kädellä. On "pikkasen" raskaampi liike tuo jälkimmäinen..

Luultavasti minun ylätalja on harvinaisen koomisen näköistä, mutta koska teknisellä ja ultrapuhtaalla nitkuttamisella en saanut mitään aikaiseksi, mutta semiheijarilla kovastikin, treenaan jälkimmäisellä tavalla, senkin uhalla että ajaudun salikomediaa ketjuun. Tuntuu siellä missä pitää, se lienee pääasia.

En muuten koskaan ole ketään "isoselkäistä" nähnyt tekevän ultrapuhtaalla nitkutustekniikalla. Pieniselkäisiä kyllä olen nähnyt tekevän niin kamalalla tekniikalla, että tuskin isoa selkää sellaisella tuleekaan :D Useimmiten tosin pieniselkäiset tekee ultrapuhdasta nitkutusta ylätaljassa ja hauisliikkeitä sitten suhteettoman suurilla painoilla :D

Heijareista viis, mutta suurin osa jättää hartiat eteen liikettä tehdessä, jolloin liike ei tietenkään lisää verenkiertoa hartioissa vaan päinvastoin jumittaa hartiaseudun eikä kohdistu SELKÄÄN kuten pitäisi.

Juuh, tuo on just varma tapa, ettei selässä tapahdu yhtään mitään, mutta habat kasvaa mukavasti.

Muita eksoottisia tapoja on tangon vetäminen napaan ja mystinen käsiote...

Tässäpä muutamia.. :rolleyes:
viparit sivulle 7 kg
scot-hauis tangolla 22,5 kg
jalkaprässi 100 kg +kelkka
sjmv 60 kg
ranskikset 22,5 kg

teen viparit niin että käsissä on vähäsen kulmaa, ei missään nimessä ysikymppiä mutta ei nyt ihan suoranakaan..

Ylätaljasta näkee kyllä jos jonkinmoista versioo.. :lol2: toi kahvan vieminen napaan oikein silleen painamalla että kädet kääntyy tangon yläpuolelle on kyllä yks omituisimmista mitä on sattunu silmään..:rolleyes:

Laitetaan tännekin nyt sitte jotain kun en aiemmin ole tähän mitään postaillut.

prässi 130kg+kelkka
sjmv 70 kg x6
kyykky 65 kg x6
penkki 35kg x7 ...masentavaa. Mut ei se tulos valittamalla kyllä nouse :( Mulla on vaan joku kummallinen kammo penkkiä kohtaan, ja yritän aina viimeseen asti vältellä sitä. Ei siinä kyllä mitään järkeä ole. huoh.

kulmasoutu tangolla 50kg x6
hauis tangolla 20kg x10

Hävettää, mutta kerrotaan silti. Kuukauden ajan olen salilla käynyt, eli ei suuria muutoksia aloituspainoihin. Aika kepeästi menee muut, paitsi takareidet, hauikset, pecdec. Täytyisi uskaltaa lisätä painoja... Varmistajaa minulla vaan ei ole, mikä auttaisi paljonkin asiaa.

10-12*3 sarjoja
smith, penkkinä: tanko+7,5kg
pecdec: 15kg*2, 20kg*1
pystypunnerrus koneessa: 5kg
ylätalja, leveä ote eteen: 35kg
alatalja kapea ote: 40kg
Ojentajat ylätaljassa: 35kg
Hauikset alataljassa (seisten): 30kg
JalkaPrässi: 60kg SURKEETA!! :itku:
reisiojennus: 15kg
Takareidet koneessa (mahallaan):20kg
Lähentäjät: 25kg
Loitontajat: 30kg

Tässä nyt joitain painoja viimeisen kuukauden ajalta:

etukyykky 5x55kg, 1x60kg
sjmv 3x85kg
sumomave 4x80kg
leuanveto vo 4xop :dance: Tämä on suuri ilonaihe! Hirveän raskasta, mutta pikkuhiljaa alkaa nousemaan paremmin ja paremmin.
dippi 6xop
hauiskääntö kp 8x12,5kg
penkki 1x60kg
prässi 10x200kg+kevyt kelkka
kulmasoutu kp 8x30kg, 4x35kg

täytyi heti tänään salilla vähän kokeilla lisätä painoa, täydet sarjat tuli prässissä, vaikka painoa oli 80kg+kelkka ja smithissä 10kg+tanko. täytyy vaan ilmeisesti uskaltaa lisäillä painoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom