Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
penkki 10x27.5, 30, 30, 32.5, 35kg
kapea penkki 12x27.5, 30, 30, 32.5kg
hauis käyriksellä 12x3x30kg
hauis (ylätaljaveto) 12x3x40kg
vipunostot sivulle 12x3x6kg
yhden jalan kyykky smithissä 12x2x27,5kg
kyykky 12x3x40kg
kulmasoutu käsip. 12x2x15kg
Kyykky 90 kg, nousis kyl enemmänki, mut en oo varma teenkö koko hommaa oikein, ku tuntuu nousevan liian helposti välillä. Kuinka kaukana jalat pitäis olla toisistaan? Itse oon tehny leveällä ja ns. normaalilla haaraleveydellä. Itellä tuntuu varsinkin toi leveä haara helpolta. Ihmettelen vaan näitä tuloksia, kun prässistä ei nouse kuin 150 kg... Salilla on kyl miehiä ollu kattomas ku teen,eikä oo löytyny virheitä, ainakaan heidän mielestä...
Kyykky 90 kg, nousis kyl enemmänki, mut en oo varma teenkö koko hommaa oikein, ku tuntuu nousevan liian helposti välillä. Kuinka kaukana jalat pitäis olla toisistaan? Itse oon tehny leveällä ja ns. normaalilla haaraleveydellä. Itellä tuntuu varsinkin toi leveä haara helpolta. Ihmettelen vaan näitä tuloksia, kun prässistä ei nouse kuin 150 kg... Salilla on kyl miehiä ollu kattomas ku teen,eikä oo löytyny virheitä, ainakaan heidän mielestä...
joitain tuloksia...
kyykky 100kgx5
penkki 55kgx4
prässi 275x5
haba istuen kp 15kgx8
sjmv 100kgx6
vipunostot kp 14kgx4
ylätalja eteen 65kgx4
siinä nyt jotain mitä mieleen tuli.
täytyy päivittää tuloksia....
kyykky:130kgx4...meni suht kevyesti,ens viikolla täytyy koittaa 150kg
prässi:300kg
penkki:65kgx2
haba istuen kp:17kgx4 19kgx2
polvien korkeudelta sjmv:150kgx2
vipunostot sivulle kp:17kgx4
Mäkin ihastelin nitanoran kehitystä.
On tosiaan hienoa kehitystä nitanoralla. Ootko miten pitkään treenannut sitten?
Veikkaisin kyllä että moni mimmi sais samanlaista kehitystä ainakin joksikin aikaa ihan vaan hermotusta parantamalla. Itsellä ainakin auttoi paljon, kun voimareeniä tein, niin alkoi painot nousemaan paremmin.
Olen treenannut kohta kolme vuotta.Lyhyttä sarjaa ollaan tehty jo jokusen kuukauden ja kyllä ne voimatasot nousee pikkihiljaa ja toki treenari on suuressa roolissa että uskaltaa mennä sen rautakasan alle kun on iso äijä varmistamassa