Mimmien treenipainot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joitain tuloksia...

kyykky 100kgx5
penkki 55kgx4
prässi 275x5
haba istuen kp 15kgx8
sjmv 100kgx6
vipunostot kp 14kgx4
ylätalja eteen 65kgx4

siinä nyt jotain mitä mieleen tuli.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Laitetaas nyt itekki jotain tanne....

kyykky 90kg 3x10
penkki 50kg 3x8-10
ranskalainen punnerrus 17kg 3x10
mave 60kg 3x10
vipunosto kp 10kg 3x10

pitais varmaan alkaa kirjotteleen itelle ylos nuita kun ei muista enempaa. Talla hetkella treeni on kuitenki nousujohteista joten se on ainaki plussaa..:D

penkki 10x27.5, 30, 30, 32.5, 35kg
kapea penkki 12x27.5, 30, 30, 32.5kg
hauis käyriksellä 12x3x30kg
hauis (ylätaljaveto) 12x3x40kg
vipunostot sivulle 12x3x6kg
yhden jalan kyykky smithissä 12x2x27,5kg
kyykky 12x3x40kg
kulmasoutu käsip. 12x2x15kg

elikkäs, tosta on kohta kuukausi, ni tässä ois jotai tän hetkisiä:
hauis scott-penkissä 12x20, 8x 22,5
kyykky 12x42.5, 45, 47.5, 8x50
sjmv 12x35, 37.5, 40
yhdenkäden kulmasoutu 12x2x17.5
norm. penkki 10x 32.5, 32.5, 35
vinop. kp 12x2x12.5
vipunostot maaten 10x9,10,10

oho, tonne aikasempaan on tullu piiikku virhe.. en oo vääntäny sillo habaa käyriksellä 30kg:lla, vaan 20kg :)

Ennen selän tuhoutumista sain pukattua penkistä aika kevyesti 50 kiloa kaksi kertaa. Olin tyytyväinen. Tuosta on siis vähän yli viikko.

Uus enkka. Oon vasta alkanut treenata työntöä! Ja työnsin jo 47½ kiloa. Kivaa! En oo maksimeja muuten kokeillut, kisakauden enkka rinnallevedossa on 52½ kiloa ja perkeleen 55 ei tule millään. Kesällä viimestään.

Kyykky 90 kg, nousis kyl enemmänki, mut en oo varma teenkö koko hommaa oikein, ku tuntuu nousevan liian helposti välillä. Kuinka kaukana jalat pitäis olla toisistaan? Itse oon tehny leveällä ja ns. normaalilla haaraleveydellä. Itellä tuntuu varsinkin toi leveä haara helpolta. Ihmettelen vaan näitä tuloksia, kun prässistä ei nouse kuin 150 kg... Salilla on kyl miehiä ollu kattomas ku teen,eikä oo löytyny virheitä, ainakaan heidän mielestä...

Kyykky 90 kg, nousis kyl enemmänki, mut en oo varma teenkö koko hommaa oikein, ku tuntuu nousevan liian helposti välillä. Kuinka kaukana jalat pitäis olla toisistaan? Itse oon tehny leveällä ja ns. normaalilla haaraleveydellä. Itellä tuntuu varsinkin toi leveä haara helpolta. Ihmettelen vaan näitä tuloksia, kun prässistä ei nouse kuin 150 kg... Salilla on kyl miehiä ollu kattomas ku teen,eikä oo löytyny virheitä, ainakaan heidän mielestä...

Leveä, siis varpaat ulospäin, ottaa enemmän reiden lähentäjiin ja on "helpompi".

Siis miten kellään voi ongelmana, että kyykyssä nousee LIIKAA rautaa??? :hyper: Jalat kannattaa pitää semmosella leveydellä, että rauta liikkuu mahdollisimman vaivattomasti, kivuttomasti ja nopeasti. ;) Mitä leveämmälle ne saa (liikkuvuus), sitä lyhempi on nostomatka, sama juttu leveässä mavessa.

Syvyydessä parinkin sentin "fuskaus" saattaa tuoda hirmusti lisää kiloja. Toisinpäin, pari senttiä lisää syvyyttä ja sinnepä jäit. :eek: Jos et ole kisoihin menossa, kyykkäile ihan rauhassa suunnilleen sopivalta korkeudelta (reidet vaakatasossa) ja nauti tuloksista!

Olin iteki vähä pohtinu tota nostomatkaa...Kyllä ne samat tulokset tulee oikeastaa molemmilla tyyleillä, kun teen yleensä vuorotellen sarjoja leveellä ja kapeella...Ehkä vois alkaa harrastamaan enemmän sitä kapeeta, ni sais takareidetki kehittyyn paremmin..

Voithan tehdä molempia vaikka vuorojaksoin tai eri päivinä. Itsellä ottaa kapea takakyykky lonkankoukistajiin, jotka lopetti oireilun kun oon nyt tehnyt vain leveää takakyykkyä (kapeammalla oon tehnyt tosin etukyykkyä yms). Ja nyt kun leveämpään on tottunut, kapea tuntuu vaikealta. Siihen tottuu, mitä harjoittelee. :) Leveä kyykky ottaa mukavasti myös pakaroihin, jotka tuntuvat olevan monen neidin murheenkryyni...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse teen sekä leveällä (siis toooodella leveällä, joku tuli kysymään harjoittelenko voimanostoa, kun noin leveällä kyykkään, ilmeisesti voimanostajien kyykky on sitten todella paljon tavallista leveämpi??) sekä kapeammalla ns. normaalilla leveydellä.

Leveä asento ottaa tosiaan enemmän pakaroihin ja lähentäjiin ja sillä saan myös nousemaan enemmän rautaa. Itse vuorottelen treeneissä takakyykkyä normaalilla ja leveällä asennolla ja kerran viikkoon tulee myös etukyykkäiltyä. Pakaraosasto onkin kehittynyt mukavasti, kun lisäksi tulee tehtyä myös askelkyykkyä ja sjmv:a.

Äh, ja sori :offtopic:

Vähän päivitystä tännekin. VIP-puolella treeneistä enemmän.

Mave 120 kg x2 (Ennätys. Tänään!)
Penkki 60 kg 2x6
Kyykky 50 kg 5x5 (vielä harjoituspaino)

Jospa minäkin taas vähän päivitän muutamia tuloksia.

Penkki 45kg 2*6 (teen ehkä kerran kuussa ja eilen tein enkan:D
Kulmasoutu kp 20kg 2*4-6
Hauis kp 12kg 2*4-6
Ojentaja taljassa 45-50kg 2*6

Suurin oivallus oli tuo hauis. Oon hinkannut iät ja ajat 10kg käsipainolla ja ottanu monesti muka siitä seuraavan puntin käteen eikä se ole liikahtanu mihinkään. Nyt vasta tajusin että se olikin 15kg:n punnus jolla yritin. Nyt sit älysin ottaa sen 12kg puntin ja johan nousi. Pitää sitä ihimisen olla tyhymä:eek:

Zone-sarja -42%
joitain tuloksia...

kyykky 100kgx5
penkki 55kgx4
prässi 275x5
haba istuen kp 15kgx8
sjmv 100kgx6
vipunostot kp 14kgx4
ylätalja eteen 65kgx4

siinä nyt jotain mitä mieleen tuli.

täytyy päivittää tuloksia....

kyykky:130kgx4...meni suht kevyesti,ens viikolla täytyy koittaa 150kg
prässi:300kg
penkki:65kgx2
haba istuen kp:17kgx4 19kgx2
polvien korkeudelta sjmv:150kgx2
vipunostot sivulle kp:17kgx4

täytyy päivittää tuloksia....

kyykky:130kgx4...meni suht kevyesti,ens viikolla täytyy koittaa 150kg
prässi:300kg
penkki:65kgx2
haba istuen kp:17kgx4 19kgx2
polvien korkeudelta sjmv:150kgx2
vipunostot sivulle kp:17kgx4

Ohoh, aikamoisia treenipainoja. Ja kehitystä on ainakin painojen perusteella tapahtunut PALJON alle vuoden sisällä! Sie oot vahva mimmi :thumbs:

Mäkin ihastelin nitanoran kehitystä. :worship:

mulla kun ei ole mitään ymmärrystä millä ja miten tytöt treenaa,olen aina treenannnut isojen miesten kanssa....on aina tuntenut itsensä niin pieneksi ja heikoksi niiden ukkojen rinnalla...
Mutta kaikkihan me treenataa voimiemme mukaan:)

(on mukavaa edes näin virtuaalisesti saada tietää millä painoilla tytöt tekee,vaikka se ei paljon mitää kerrokaan.)

On tosiaan hienoa kehitystä nitanoralla. Ootko miten pitkään treenannut sitten?

Veikkaisin kyllä että moni mimmi sais samanlaista kehitystä ainakin joksikin aikaa ihan vaan hermotusta parantamalla. Itsellä ainakin auttoi paljon, kun voimareeniä tein, niin alkoi painot nousemaan paremmin.

On tosiaan hienoa kehitystä nitanoralla. Ootko miten pitkään treenannut sitten?

Veikkaisin kyllä että moni mimmi sais samanlaista kehitystä ainakin joksikin aikaa ihan vaan hermotusta parantamalla. Itsellä ainakin auttoi paljon, kun voimareeniä tein, niin alkoi painot nousemaan paremmin.

Olen treenannut kohta kolme vuotta.Lyhyttä sarjaa ollaan tehty jo jokusen kuukauden
ja kyllä ne voimatasot nousee pikkihiljaa ja toki treenari on suuressa roolissa että uskaltaa mennä sen rautakasan alle kun on iso äijä varmistamassa:)

Olen treenannut kohta kolme vuotta.Lyhyttä sarjaa ollaan tehty jo jokusen kuukauden ja kyllä ne voimatasot nousee pikkihiljaa ja toki treenari on suuressa roolissa että uskaltaa mennä sen rautakasan alle kun on iso äijä varmistamassa:)

Joku on vaihteeks taas ihan vihreenä. Tuo on kyllä totta, että hyvä varmistaja auttaa että uskaltaa kokeilla rajojaan rohkeemmin.

Paljonko vedät maasta? Kyykyn syvyydestä voi aina spekuloida, vedon ykkösmaksimi on mitta jossa ei spekuloinnin varaa juuri ole. :whip: Kovat on painot anyway!

Suositut

Back
Ylös Bottom