Mä oon taas sen 1-jakoisen kannalla kun olet kerta aloittelija. Saat aloittelijana siitä sen tarjoamat hyödyt hyödynnettyä tehokkaasti ja tylsyyttä voi välttää sillä että tekee erilaista ohjelmaa vuoronperään vaikkakin 1-jakoista eli kaikki päälihasryhmät läpi. Ymmärrän kyllä ipanan pointin palautumisesta, mutta aloittelija palautuu kyllä yleensä nopeasti ja jos treenikertoja on 3 niin varmasti aivan riittävän hyvin (tietysti vaivat huomioiden). Tuo sinun laittamasi 2-jakoinen on myös ihan hyvä vaihtoehto, ohjelmana oikein jees, tosin kyykyn lisäisin jalkapäivään (esim. vuorottelisin prässin kanssa eri kertoina).
Mutta kysehän ei olekaan oikeasti aloittelijasta, vaan salille palaajasta. Lihasmuisti on ihmisillä erinomainen joten ei mene luultavasti kauaakaan kun neiti on takaisin samassa kondiksessa kuin aikaisemminkin. Ja kyllä jos kokemusta salilta jo kerta löytyy niin en ainakaan itse lähtisi hinkuttamaan mitään yksijakoista. Kyllä siinä rupee puuro äkkiä tuleen korvista kun tympääntyy.