SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tass
  • Aloitettu Aloitettu
Voisi laittaa tänne hiukan paremman listan, kuin yleisen sepustuksen puolelle:
- panostaa venäjän opiskeluun ja yleensä kouluhommiin
- hankkia kesäksi työpaikan joka olisi sitä omaa alaa
- monipuolistaa treeniä
- parantaa tuloksia salilla ja ehkä laittaa oma treenipäivyri pystyyn :rolleyes:
- yhden jalan kyykky ja tasapainon parantaminen
- kehoa voisi huoltaa enemmän ja muistaa venytellä ainakin välipäivinä
- lenkkeillä voisi useamminkin

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
no, jos nyt jotain laittas mustaa valkosella...

- se n.5kg pois(miel. kevään aikana). tiukalla ruokavaliolla ja treenillä.
- sitten lihasta lisää.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3009677559591&set=a.1124635874727.2020218.1192030245&type=1&theater
Tällasta sain aikaan 2011 vuonna, ekan muksun syntymän jälkeen, mutta tänä vuonna sitten kai lähetään hakemaan BB SM kondista vuodelle 2013. Saas nährä kui käy!
Tsemiä kaikille tavoitteiden kanssa!

Vau! Ihan mahtava suoritus!!! Mulla ei ole pudotettavaa noin paljon, mutta tämä kyllä tsemppaa tulevaan vuoteen. Minkälaisella treenillä ja ruokavaliolla olet päässyt tähän tulokseen? :)

Imetyksen ajan kalorit oli n.1500 ja kun se loppui tiputettiin 1000-1200kaloriin. Hiilarit oli melko minimissä. Aloitin juoksulenkkien kanssa peruskunnon hakemisen ja sit kun sellanen oli löytynyt suuntasin salille. 4-jakoisella ohjelmalla raskasta vääntöä. Miun miäs opetti nyrkkeilemään ja juoksutti lenkeillä. Tein aamuaerobisia ja aloin käymään jumpalla. Rakastuin ruoan sijasta liikuntaan! :D Ja toki rakastuin siihen oloonkin. Niin kevyt ja iloinen..ja sit silloin tällöin vähä nälkäinen :jahas: Vaatekoot tippui 40-42-> 34-36 ja ihoni alkoi näyttämään hyvältä :dance:

Huh, tuo kuvissa näkyvä muutos oli kyllä motivoiva esimerkki tavoitteeksi! Arvostusta!
Pitäsköhän photoshopata itestään tavoitekuva loppuvuodelle, liimaan pääni sun kroppaan :D

Tankopippurin tavoitteet 2012 (suluissa nykytila):

- leuanveto (1, vastaote): 6 toistoa myötäotteella
- penkkipunnerrus (40): 50 kg
- maastaveto (97,5): 115 kg
- kyykky (65, ei ihan kisasyvyys): 80 kg "kisasyvyydellä"
- cooper (2180): 2400 m

+ Paino (57-58): 52 kg, mutta jos näyttää timmiltä niin tästä voidaan joustaa!

Vuoden lopussa sitten rehellisesti tänne tarkastamaan, päästiinkö tavoitteisiin...

Imetyksen ajan kalorit oli n.1500 ja kun se loppui tiputettiin 1000-1200kaloriin. Hiilarit oli melko minimissä. Aloitin juoksulenkkien kanssa peruskunnon hakemisen ja sit kun sellanen oli löytynyt suuntasin salille. 4-jakoisella ohjelmalla raskasta vääntöä. Miun miäs opetti nyrkkeilemään ja juoksutti lenkeillä. Tein aamuaerobisia ja aloin käymään jumpalla.

Miten tällä hetkellä syöt/liikut? 1000-1200kcal on kyllä pirun vähän :confused:

^no, on kyllä (mut kyllä kai hän nyt syö enemmän!) . ja imettäessä 1500 on mun mielestä vähän... mut jos maitoo tuli tarpeeksi ja imetys sujui, JOS sen oli tarkoitus sujua niin mikäs siinä.
mul on entään kalorit 1200-1800; ihmekös laihtuminen on hidasta. mut eipä oo tarvinnu silti yhtään aerobista harjottaa. puntti on riittänyt, ja läski lähtenyt.

Mulla tavoitteena yleinen hyvinvointi, nautiskelu elämästä kokonaisuudessaan.

Ei sen kummempia. :haart:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Juu imetys sujui iha normisti, loppui ku poju rupes puremaan pikku sokerinpaloillaan :rolleyes: en ole laskenu nykyisiä kaloreita mutta valkuaista olen lisänny reilusti ja hieman enemmän hiilaria mm.enemmän aamuruispuuroa. Treeni muuttui 5 jakoiseksi, mutta yleensä käyn salilla n 4krt viikossa. Jumpalla käyn usein, n.4-5krt viikossa Löysin juuri zumban, aivan mahtavaa settiä! Krean olen myös muuten lisänny ruokavaliooni.

- 18 kg pois. Ensin 5 viisi, sitten rauhassa kymmenen, jne. kesään mennessä.
- aloittaa aerobic/tanssi/ohjattuun liikunta, ja käydä 3x viikossa
- myöhemmin mukaan 1 salitreeni viikossa
- olla sosiaalinen, käydä juhlissa ja illanistujaisissa, pitää yhteys kavereihin muualla kuin netissä
- keskittyä kouluun ja saada kurssit edes läpi, eritoten paikata asioita joista olen jäänyt jälkeen
- antaa itselleni lupa tehdä ja löytää asioita, joista oikeasti nautin
- ruveta syömään (dieetin jälkeen) fiksusti, puhtaasti ja luonnonmukaisesti, ja parantaa yleistä hyvinvointia, jaksamista ja ihon kuntoa

Olis kiva jaksaa vedellä 10 leukaa. :) Nyt menee 7, joten kaipa tuo on ihan realistinen tavoite.
Toinen tavoite saada vähän lihaksia lisää vielä.
Kolmanneksi, jos oppisi syömään terveellisemmin. Nykyään syön lähes mitä vaan.

Olen enemmän kamppailumimmi, kuin punttimimmi, mutta tässä salitavoitteitani.

- säännöllisempää käyntiä salilla, selvän ohjelman hankkiminen
- punttisalikaveri, jotta maksimivoiman testaaminen onnistuisi paremmin ja salilla käynti olisi hauskempaa
- 1 leuka :D
- vähemmän rasvaa, enemmän lihasta

muita tavoitteita:

- laajempi ystäväpiiri
- kokemuksien kerääminen

- Lihasta lisää (eli kovaa treeniä luvassa) :puntti:
- Penkistä oma paino
- Leukoja kun sais edes muutaman niin vois olla tyytyväinen
- Selkä vahvemmaksi
- Ei se paha olis jos nuo rasvat vähän pienenis :)

Mun vuoden suunnitelmiin kuuluu seuraavaa:
- pysyä sovitussa treeniohjelmassa (kahvakuula, puntti ja kesällä taas lenkki)
- huolehtia omasta itsestä niin kuin muustakin perheestä
- opetella taas "sosiaaliseksi" (6vuotta lasten kanssa kotona tekee tehtävänsä...)

Siinäpä tärkeimmät, saa nähdä kuinka onnistuu :)

Suositut

Back
Ylös Bottom