Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miehen laitoin pellolle.
...Ja eiku parempaa tilalle ;)
Eksän lemppaaminen oli aikanaan elämäni parhaimpia päätöksiä. Sain tilalle 10 000 kertaa parempaa ja ensi kesänä mennään naimisiin
- Mä haluan tänä vuonna tulla taas paremmaksi itämaisessa tanssissa = oppia yhdistämään värinät liikkeisiin paremmin
Tavoitteet tälle vuodelle näin pääkohdittain:
1. Tiputtaa painoa kevään aikana niin paljon kuin käytännössä mahdollista, ja tämän jälkeen kiristellä tasaisesti tarpeen mukaan. Tarkoitus olla "hyvissä mitoissa/järkevissä rasvoissa".
2. Roboilla elämäntapana, oletan tämän tapahtuvan kuin itsestään päivittäisellä toistolla, mutta vaatien jatkuvaa ylläpitoa (train, eat, sleep, repeat ja kalorilaskurin käyttö = tarkoitus muodostua huomaamattomaksi rutiiniksi).
3. Saattaa kevään/kesän aikana tietyt virstanpylväät valmiiksi ja paketti kasaan.
4. Kevään/kesän aikana saavutettuani kohdat 1, 2 ja 3 alkaa panostamaan HCBB-elämään niin täydellisesti kuin se käytännössä on mahdollista, tavoitteet korkealla, panostus kaikki mitä asian eteen voi tehdä. Tiedostaen mitä se vaatii ja mitä se verottaa.
5. Tehdä TAUKOAMATTA kaikkeni sen eteen että olen ulkoisesti sitä millainen olen sisäisestikin. Mun sisällä asuu erittäin kaunis, vahva ja sopivan lihaksikas nainen joka on vangittu liian suuren rasvaprosentin alle. Viimeinen muutos asialle toteutetaan NYT ja HETI.
Mahtavia & realistisia tavoitteita! Tsemppiä :thumbs: .
Mun tavoite on olla terve. Maltillisesti elättelen toiveita puolimaratonista ens kesänä; kokonaisesta ehkä sitten vasta seuraavana vuonna. Ja salilla käymiseen pitäis nyt kyllä oikeesti alkaa samaan joku roti. Lihakset on huvenneet täs viimisen puolen vuoden aikana ihan olemattomiin. :(
Sain tarjouksen, että saan leivoskahvit, jos kyykkään vuoden lopussa 100kg. Siihen on 8kk ja 32,5kg matkaa (ei ollut puhetta, että onko yhden maksimi vai sarjapaino ) Lähetään (puoli)vakavissaan kokeilemaan :D
Tehdä TAUKOAMATTA kaikkeni sen eteen että olen ulkoisesti sitä millainen olen sisäisestikin. Mun sisällä asuu erittäin kaunis, vahva ja sopivan lihaksikas nainen joka on vangittu liian suuren rasvaprosentin alle. Viimeinen muutos asialle toteutetaan NYT ja HETI.