SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tass
  • Aloitettu Aloitettu
Kehään pitäisi nousta ihan virallisesti amatööri sarjassa. Saapi nähdä joko jo tässä keväällä on mahdollista..jännittää jo valmiiksi.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miehen laitoin pellolle.

...Ja eiku parempaa tilalle ;)
Eksän lemppaaminen oli aikanaan elämäni parhaimpia päätöksiä. Sain tilalle 10 000 kertaa parempaa ja ensi kesänä mennään naimisiin :)

- Mä haluan tänä vuonna tulla taas paremmaksi itämaisessa tanssissa = oppia yhdistämään värinät liikkeisiin paremmin

Tavotteita vuodelle 2012:
-Saada painoa pudotettua 63kg:sta 58kg kesäkuun loppuun mennessä.
-Liikkua ja treenata tunnollisesti 6pv/viikossa.
-vetää leukoja 7 (tällähetkelä menee 3:(
-Sallia itselleen yksi "saa syödä mitä vain päivä" viikossa, mutta ei tietenkään ihan yltiöpäisesti...:whip:

Tavoitteet vuodelle 2012:
-Saada painoa pois 7-10kg rauhalliseen tahtiin.
-Lisää lihasta jalkoihin, takamukseen, keskivartaloon.
-Pitää kiinni 4-6 krt/vko treenirytmistä.
-Kehon liikkuvuuden ylläpito joogan/tanssin/venyttelyn avulla.

- bulkata ainakin +5kg näin alkuun
- tarvittaessa sen jälkeen dietata vähän pois, en usko että hirveästi tarvitsee
- loppuvuodesta ajattelin myös pystyä vetämään helkkarin paljon leukoja, jos kaikki sujuu suunnitellusti
- ulkonäöllisesti ois kiva saada peppu ja reidet parempaan kondikseen
- vatsalihasten saamista esille vois harkita (sit joutuis kyl oikeelle dietille). Jos ei muuten niin siks, että mulla on edes jotain tekemistä ja äidillä jotain päiviteltävää :D

...Ja eiku parempaa tilalle ;)
Eksän lemppaaminen oli aikanaan elämäni parhaimpia päätöksiä. Sain tilalle 10 000 kertaa parempaa ja ensi kesänä mennään naimisiin :)

- Mä haluan tänä vuonna tulla taas paremmaksi itämaisessa tanssissa = oppia yhdistämään värinät liikkeisiin paremmin

Minä olenkin nyt täynnä energiaa!

Onnittelut naimisiin menosta! Ihanaa että on ihanaa!:haart:

Itämaista tanssia itsekin harrasteena - hieman oli hakusessa "käärmekädet":D

Tavoitteet tälle vuodelle näin pääkohdittain:

1. Tiputtaa painoa kevään aikana niin paljon kuin käytännössä mahdollista, ja tämän jälkeen kiristellä tasaisesti tarpeen mukaan. Tarkoitus olla "hyvissä mitoissa/järkevissä rasvoissa".
2. Roboilla elämäntapana, oletan tämän tapahtuvan kuin itsestään päivittäisellä toistolla, mutta vaatien jatkuvaa ylläpitoa (train, eat, sleep, repeat ja kalorilaskurin käyttö = tarkoitus muodostua huomaamattomaksi rutiiniksi).
3. Saattaa kevään/kesän aikana tietyt virstanpylväät valmiiksi ja paketti kasaan.
4. Kevään/kesän aikana saavutettuani kohdat 1, 2 ja 3 alkaa panostamaan HCBB-elämään niin täydellisesti kuin se käytännössä on mahdollista, tavoitteet korkealla, panostus kaikki mitä asian eteen voi tehdä. Tiedostaen mitä se vaatii ja mitä se verottaa.
5. Tehdä TAUKOAMATTA kaikkeni sen eteen että olen ulkoisesti sitä millainen olen sisäisestikin. Mun sisällä asuu erittäin kaunis, vahva ja sopivan lihaksikas nainen joka on vangittu liian suuren rasvaprosentin alle. Viimeinen muutos asialle toteutetaan NYT ja HETI.

Sain tarjouksen, että saan leivoskahvit, jos kyykkään vuoden lopussa 100kg. Siihen on 8kk ja 32,5kg matkaa (ei ollut puhetta, että onko yhden maksimi vai sarjapaino :rolleyes:) Lähetään (puoli)vakavissaan kokeilemaan :D

Tavoitteet tälle vuodelle näin pääkohdittain:

1. Tiputtaa painoa kevään aikana niin paljon kuin käytännössä mahdollista, ja tämän jälkeen kiristellä tasaisesti tarpeen mukaan. Tarkoitus olla "hyvissä mitoissa/järkevissä rasvoissa".
2. Roboilla elämäntapana, oletan tämän tapahtuvan kuin itsestään päivittäisellä toistolla, mutta vaatien jatkuvaa ylläpitoa (train, eat, sleep, repeat ja kalorilaskurin käyttö = tarkoitus muodostua huomaamattomaksi rutiiniksi).
3. Saattaa kevään/kesän aikana tietyt virstanpylväät valmiiksi ja paketti kasaan.
4. Kevään/kesän aikana saavutettuani kohdat 1, 2 ja 3 alkaa panostamaan HCBB-elämään niin täydellisesti kuin se käytännössä on mahdollista, tavoitteet korkealla, panostus kaikki mitä asian eteen voi tehdä. Tiedostaen mitä se vaatii ja mitä se verottaa.
5. Tehdä TAUKOAMATTA kaikkeni sen eteen että olen ulkoisesti sitä millainen olen sisäisestikin. Mun sisällä asuu erittäin kaunis, vahva ja sopivan lihaksikas nainen joka on vangittu liian suuren rasvaprosentin alle. Viimeinen muutos asialle toteutetaan NYT ja HETI.

Mahtavia & realistisia tavoitteita! Tsemppiä :thumbs: .

Mun tavoite on olla terve. Maltillisesti elättelen toiveita puolimaratonista ens kesänä; kokonaisesta ehkä sitten vasta seuraavana vuonna. Ja salilla käymiseen pitäis nyt kyllä oikeesti alkaa samaan joku roti. Lihakset on huvenneet täs viimisen puolen vuoden aikana ihan olemattomiin. :(

Mä voisin laittaa tähän sellaista updeittiä, et lihaksia rupee löytymään ja salireeneihin on saatu roti. Puolimaraton jää haaveeksi ainakin tänä vuonna, todennäköisesti myös ensi vuonna ja tervehtyminen tulee olemaan pitempi prosessi, joka kestää vuoden-pari.

Lisäks vois laittaa listalle, et muun elämän suhteen (työ- ja opiskelukuviot) tarttis saada joku suunta. Suunnitelmia on ja niitä oon alkanut toteuttamaan, mut ens syksy on vielä täysin hämärän peitossa.

Liikunnalliset tavoitteet:

- Painoa alas (n. 5kg verran/sitten kun hyvältä tuntuu)
- huvennutta lihasmassaa takaisin (muutaman kuukauden treenitauko)
- salitreenin säännöllisyys n. 4krt/vk
- Juoksulenkkejä viritellä näin talven jälkeen uudelleen
- kehittyä ratsastajana

Muut tämän vuoden tavoitteet:

- Oppia elämään ja olemaan yksin, nauttia siitä kokematta elämäntilannetta ahdistavana. Tehdä niitä oikeita valintoja.. (pitkä parisuhde takana..)
- Löytää unelmien työpaikka täyspitkän kesäloman jälkeen
- Käydä ulkomailla
- Kokeilla uusia asioita rohkeasti
- Näyttää tunteita paremmin esim. läheisille ystäville ja perheelle.
- Työstää parempaa itsetuntoa :rolleyes:

Ulkonäkötavoitteet:
-Ennen kesäkuun alkua kolme kiloa pois ja vyötärönympärys 69 senttiin
-Kesällä painon ylläpitoa
-Syksyllä mikrosyklittelyä ja kevyttä bulkkausta; haluan takareisiin muotoa ja pakaroihin korkeutta

Kuntotavoitteet:
-Ennen kesäkuun alkua voimapainotteista punttia. Minimaaliset tehojen pienennykset dieetin aikana. Vähintään yksi puhdas leuanveto
-Juoksupainotteinen kesä. Ylläpitävää punttia
-Syksyllä voimatasojen selkeä nosto: penkki 50kg, mave 100kg, kyykky 80kg

Sain tarjouksen, että saan leivoskahvit, jos kyykkään vuoden lopussa 100kg. Siihen on 8kk ja 32,5kg matkaa (ei ollut puhetta, että onko yhden maksimi vai sarjapaino :rolleyes:) Lähetään (puoli)vakavissaan kokeilemaan :D

Mulla on kanssa tavoitteena 100kg kyykky. Eilen meni 5 x 5 x 70kg sarja eli ihan realistiselta kuullostaa. Mavessa tavoite on 150kg (eilen 5 x 5 x 80kg, eli hiukan haastavampaa) ja penkissä 75 kg ja/tai 50 x 35kg :puntti:

Muuten tavoitteena olisi saada 5kg massaa lisää ja sitten rasvat ensi kevääksi kisamallille. :)

No ny mää sen hokasin, tämän vuoden tavoitteena on punnertaa ainakin yhdesti käsillä seisten (okei okei, jalat voi olla seinää vasten niin ei tarinan puolelle mene.)

Tehdä TAUKOAMATTA kaikkeni sen eteen että olen ulkoisesti sitä millainen olen sisäisestikin. Mun sisällä asuu erittäin kaunis, vahva ja sopivan lihaksikas nainen joka on vangittu liian suuren rasvaprosentin alle. Viimeinen muutos asialle toteutetaan NYT ja HETI.

Noniin, ja tässä olikin oikeastaan kiteytetty kaikki, mitä itse haluaisin sanoa omasta tavoitteestani tähän loppuvuoteen. Olen pohdiskellut kuluneina vuosina aika paljon treeniä, syömistä ja elämää, ja melko paljon energiaa on kulunut tasapainon hakemiseen noiden asioiden kanssa. Välillä oon kurittanut itseäni ja välillä sitten taas antanut mennä. Nyt VIHDOIN olen tainnut oivaltaa, että kysymys on kuitenkin loppupeleissä itsensä kuuntelemisesta - valintoja ohjaa kuitenkin lopulta aina ne asiat, joita oikeasti rakastaa. Ihminenhän toimii sisäisten arvojensa mukaan.... mun sisällä on reipas ja terve nainen joka rakastaa itseään ja kehoaan, nyt se vaan jostain syystä on hautautunut liiallisen rasvan alle. Mutta tilanteeseen tulee muutos nyt! Toivottavasti täältä löytyy tsemppiä :)

Tavoitteet vuodelle 2012;

- Jatkaa salillä käymistä vähintään 3krt/vko, poikkeukset ei kelpaa kuin sairastapauksissa
- Harrastaa liikuntaa ilolla, ei pakolla
- Oppia penkkipunnerrus kunnolla
- Lisätä sarjojen painoa selkeästi, ei mukavuusalueella roikkumista
- Painon saaminen alle 70kg ja myös sen pitäminen siellä
- Nauttia oman perheen kanssa elämisestä

Omat tavoitteeni 2012 ovat:

- saada reilusti lisää lihasta ja voimaa
- oma terveys kohenemaan hieman kuntoa heikentäneen sairauden jäljiltä
- syödä terveellisemmin
- oppia elämään yksin ja nauttimaan asioista, joista itse pitää ja kaikkein tärkein oppia elämään itseään varten
- nostaa itsetuntoa sekä
- nauttia elämästä ja treenaamisesta

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Omat tavoitteet:

Olkapää kuntoon
Perus kiinteyttämistä
Vatsalihaksia näkyvii 8P

Ei mitään isoja tavoitteita siis toistaseksi. Kunhan tuon olkapään saisi kasaan ja kuntoon niin vois keskittyy treenaamiseen ja muutenkin elämiseen ilman rajoitteita :D

Omat tavoitteet:
- Käydä salilla ihan säännöllisesti ainakin salikortin voimassaolon loppuun asti (14.2.2013) (yleensä innostun ja kyllästyn nopeesti, eli pitkäjännitteisyyttä tavoittelen)
- Saada rauta nouseen!
- Lihaksia, Lihaksia, Lihaksia!
- Pystyä pitämään syöminen kurissa lopun elämän (ja ensi tavoite vuoden loppuun asti); eli normi safkaa riittäviä määriä ilman suuria mässysortumisia (herkuttelut sallitaan järjen rajoissa)

Suositut

Back
Ylös Bottom