SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tass
  • Aloitettu Aloitettu
-Tavoitteena vuodelle 2012 on seisoa Fitness Classicin lavalla 14.4. huippukunnossa. Kisojen jälkeen tavoitteena on pitää paino siedettävissä lukemissa, esim. 51-52 kg, eikä antaa plösähtää valaskuntoon - dieetille kun tulin lähdettyä painosta 58,7 kg.
-Päästä opiskelemaan toiseen kaupunkiin
-Nauttia elämästä ja treenata täysillä

^Annami, mulla on nyt kisadieetillä paino tippunut 12 viikossa vajaa 8 kg. Osaavan valmentajan avustuksella tosin :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ja mä oon saanu 5kk:ssa 7kg. enkä oo tosiaan sitä aerobista harjoittanut, ku oon punttiin ja VHH-hh -syklitykseen + kalorien laskentaan luottanut. ehkä nää vikat 3kg on sit vaikeimmat...

Pitkästä aikaa taas palstalla!
Pohjustukseksi tavoitteille sen verran, että pari-kolme vuotta sitten harrastin pääasiassa salitreeniä, toki myös aerobista ja tanssia salin ohella. 1-2 vuotta sitten tapahtui muutos, joka on pikkuhiljaa edennyt siihen, että puolisen vuotta olen harrastanut pääasiassa vain aerobista liikuntaa ja lihaskunto-/saliharjoittelu on ollut melkoisen epäsäännöllistä. Ohjaukset ja aerobinen liikunta ovat vieneet mennessään. Nyt olisi ihana päästä taas salitreenin makuun, edes jollakin tasolla ja siitäpä nämä treenitavoitteet tälle vuodelle!

Liikuntaan liittyviä tavoitteita:
1. Lisätä lihaskunto-/saliharjoittelu takaisin viikko-ohjelmaan
2. Vakiinnuttaa joogaharrastus
3. Osallistua kesällä minitriathlonille
4. Osallistua syksyllä Finlandia Marathonille jollakin matkalla
5. Kuten aiempinakin vuosina, kokeilla jotain uutta!

Muuhun elämään liittyviä tavoitteita:
1. Muistaa lomailla :)
2. Stressata vähemmän ja nauttia enemmän
3. Nukkua paremmin ja säännöllisemmin
4. Oppia jotain uutta
5. Seurata unelmia

Moniko eistä on onnistunut pudottamaan painoa 10 kiloa? Jos on, niin missä ajassa? Tämä tuntuu aika kovalta hommalta?

Tiputin aikoinaan noin kolmessa kuukaudessa ilman sen kummempaa stressiä. Rasvaprosentti laski samassa ajassa lähes 15 prosenttia eli aika rapakunnosta lähdettiin, vaikka olinkin normaalipainoinen. BMI oli alussa noin 24. Ensimmäisten kahden viikon aikana ei tippunut kilon kiloa, mutta sitten ne lähti kilon viikkovauhdilla.

Omat teesini olivat seuraavat:

Salitreeniä 2-3 kertaa viikossa, yksijakoisella ohjelmalla
3-5 juoksulenkkiä viikossa, yksi kymppi ja loput kutosia (aina iltaisin)
En laskenut kaloreita, mutta hiilareita söin varsin hillitysti (ja syön edelleen, elämäntapamuutos on pitänyt ilman vaikeuksia)
Kerran viikossa join pullon viiniä ja söin pitsan tms. Seuraavana päivänä olin vastaavasti hyvin pienillä hiilareilla. Ei varmaan kaikkein terveellisin tapa, mutta sopi minulle.

Tavoitteena kunnon suhteen olis saada saliharrastus säännölliseksi, ja myös lenkkeily saada uudestaan säännölliseksi, noiden pakkasten takia vähän pakko nyt löysäillä sen suhteen.. Tavoitteena siis kasvattaa lihasta, ja kesällä alottaa juoksuharrastus ;) Muita tavoitteita ei pahemmin ookaan, eiköhän tuossa oo tarpeeksi tavoitetta kun on kahden muksun yh :D

Tavoite saada vatsapalat näkyviin.

Tämäpäs pistää miettimään, että mitkä on ne omat OIKEAT tavoitteet =D Ainahan sitä haaveilee, josko tänä vuonna olis sit se aika pistää ne toteen. Motivaatiot ainakin on ihan kohdillaan. Tässä on menty nyt 2vkoa VLCD kuurilla, viikko jäljellä. Monia mielipiteitä varmasti tämän suhteen löytyy, mutta raskauden jälkeen (tyttö on nyt 7kk ja risat) n. 3kk synnytyksen jälkeen alkoi kroppa oireilemaan, jatkuvat alavatsakivut astui kuvioihin, epäiltiin raskautta jne, mutta yht. n. 4kk kärvistelin niiden kanssa, ei löytynyt verestä mitään, eikä lääkärit saanu mitään aikaiseksi, olin terve kun elukka. Noh, kerran aiemminkin olen tän kuurin vetänyt läpi, pääsin eroon migreeneistä silloin, ja totesin, että kokeillaan kun imetys loppuu. Kivut hävisi 3 päivässä, ientulehdus lopui viikon sisällä, samoin veemäiset kynsivallin tulehdukset varpaista. Päättelin tästä, että holtiton ruokavalioni oli syyä tähän kehon oireiluun, ja tää "paastotyyppinen" katkaisu on mulle hyvä, koska kun tästä aloittelen varovasti syömään, olo on ihan eri. Pienet epäilykset myös keliakiasta on päällä, sukurasite..=(

Mut, ne tavoitteet!

Paino alle 65kg
Treenit hyvään vauhtiin, lihasta lisää
Unelma: lihaserottuvuutta vatsan seudulle
Ja pitäis opetella rakastamaan itseään. Raskaus, painon vaihtelut, kropan löysyys jne on tehny pikkasen taas halla mun itsetunnolle, eikä se oo koskaan mikään huippu ollukkaan.

Tavoitteet tälle vuodelle:
- painon pitäisi näyttää 69 kiloa 1.7.2012
- tempaus väh. 45 vuoden loppuun mennessä
- työntö väh. 65 vuoden loppuun mennessä
ja bonuksena olis kiva penkata enemmän kuin 50 kg.

Tavoitteet vuodelle 2012
-Lihasta lisää, varsinkin rintaan ja selkään
-Lihaserottuvuutta ts. vatsapalat näkyviin

Hmm.. hiukan ristiriitaiset tavoitteet, mutta toivottavasti onnistun! Tarkoitus olisi ainakin ensin vähän kiristellä, että näkisi paremmin missä mennään. Eli suomeksi sanottuna pitäisi pienentää rasvaprosenttia, jotta kehtaa käydä rannalla pyörähtämässä.

Tavoitteeni vuodelle 2012:

- Pitää kiinni hyvin säännöllisestä kuntosalitreenistä min. 3 x vko
- Laihduttaa ylimääräiset pois ja saada tilalle tiukkaa lihasta :)

Muuta:
- Onnistua työssäni ja luottaa itseeni.
- Pitää mieli positiivisena! :dance:

Tavoitteeni vuodelle 2012:

- Massaa käsiin ja olkapäihin + bebaan ja reisiin :D
- Bikinikunto 06/2012 eli vatsapalat näkyviin
- Syvät vatsat lopullisesti kuntoon 3 lapsen jälkeen

Mun tavoitteena olis saada rutkasti lisää lihasta niin että polvet olisi suojassa pahalta maailmalta reisilihasten takana :) ja ylipäätään saada lopullinen tuomio mikä niissä on vikana ja järjestää elämä sen mukaan.
Muita tavoitteita on vaan pystyä treenaamaa säännöllisesti punteilla
Aika laimeeta..

Moniko eistä on onnistunut pudottamaan painoa 10 kiloa? Jos on, niin missä ajassa? Tämä tuntuu aika kovalta hommalta?

Olen pudottanut 10 kg puolessa vuodessa, vähentämällä nopeat hiilarit ja lisäämällä kasviksia sekä proteiineja. Lisäksi salitreenin palauttaminen x 2 kertaa viikossa koko kroppa ja myöhemmin 3 jakoisella. Lisäks maltillista aerobista treeniä peruskuntoalueella 2 h viikossa+ välillä intervallitreenejä max 1-2 h viikos, kokonaisaerobinen 2-3 h viikos riippuen salin määrästä. Kyllä lähtee :) Jos tuntuu tukkoiselta, niin palkkaa pt, ainakin itse sain motivaatiota siitä, et joku mittas vyötäröä ym säännöllisesti ja ohjas treeniä + katsoi ruokavaliota. Suurempi muutos mulla tapahtui nimenomaan senttimitoissa kuin kiloissa, joita jonkun mielestä vois olla edelleen liikaa, mut itselleni riittää et vyötärö on riittävän pieni :) Lisäks alussa paino ei juurikaan laskenut, mutta mitat pieneni joka viikko. Nykyään keskityn patin kasvattamiseen.

Aikaisempaa treenitaustaa mulla oli spinningeistä ja muista jumpista, tein vauhtikestävyystreeniä varmaan 3 h viikos ja lisäks bodypumppia kerran viikos. Sali oli jäänyt tauolle. Vaikka treenasin kovaa aerobista ja olin ihan hyvässä kunnossa mittaustenkin mukaan niin onnistuin vaan lihomaan :D Tai noitten treenien myötä himoitsin kaikkea nopeahiilarista kuten banaaneja. Sitten kun treeni-intensiteetti väheni ja vaihdoin jumppia saliin, niin painokin alkoi pudota, jännää :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minä myös kiskoin -10kg / 3kk. :) Meni helposti. Todella helposti. Eka kuukausi meni vain karppaamalla, kaksi seuraavaa sitten karppauksen lisäksi kovasti jumppaamalla. Lähillä anaerobista.

alun perin tavoitteena oli tempasta 40kg ja työntää 60kg nämä vain siksi että isännän harrastus ollut pikku pojasta asti ja minä sitä 10v seurannut vierstä... tässä vain puolen vuoden reenauksen jälkeen viime aikoina tavoitteiden suunta on alkanut vaihtumaan. edelleen nuo olis tarkoitus saada ylös, mutta enempikin tavoite on kasvattaa lihasta ja kuntoa. Aina hoikahko ollut, mut eipäs mitään lihadsta ole juuri näkynytkään. Nyt kova reeni kausi päällä ja toivon mukaan tuloksiakin jossakin välissä näkyisi :) ja tää säännöllinen reenaus pysyis yllä kiireistä huolimat

Miun urheilutavotteet:

-Kiristellä hieman
-Saada 50 miestenpunnerrusta putkeen!
-Kyykätä 70kg vapailla painoilla.
-Kehittyä potkunyrkeilyssä ja tanssissa lisää.
-Oppia vetää leukoja ja saada niitä edes se 1. :D

Tiputtaa painoa 55-57 kiloon (nyt 59) 21.5 mennessä. Sitten yrittäisin pitää painon kesän ajan samassa. Syksyllä sitten alkais lihaksien kasvatus :p tonne toukokuulle ois tavoitteena saada vatsapalikat näkyviin myös alavatsasta. Mulla kun kaikki ylimääränen kertyy mahaan, niin on siinä haastetta :D

Mulla olis tavoitteena myös saada vatsalihakset näkyviin plus sitten saada vedettyä edes yksi leuka :D
Tietenkin myös positiivisena pysyminen ja treenien säännöllisyys ja pysyvyys ovat tärkeitä :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom