Joo, huomasin sen ketjun, ja aloin miettimään vastausta, vain todetakseni että aika vaikea ainakaan kuvia löytää.
Ihailen tasaisen timmiä, hoikahkoa, muttei kuitenkaan laihaa naisvartaloa, mutta ehkä sitten rakenne tai treenitapa on siihen väärä, koska en voi välttyä siltä, etteikö itselle myös lihaserottuvuutta ja/tai kaikenlaista muuta muhkuraa ohessa tulisi. Ja ollakseni itselleni armollinen, olen siten päätynyt ihailemaan naisvartaloita, joissa myös lihaksia erottuu. Kuvallisen referenssin löytäminen on kovin vaikeaa, koska netissä kuvissa esiintyy enimmäkseen kisa- tai offikunnossa olevia, ja haen itse sitä kultaista keskitietä siitä väliltä.
Samalla sitä on hirveän vaikea myöskään täysin objektiivisesti itseään arvioida; yhä kun fiilikset vaihtelevat siitä, wau onpas tullut nopeasti kehitystä siihen ääh, miksi mä edes yritän -ajatuksiin. Mutta silti, vaikka katsoisin mistä suunnasta, ja miten kriittisesti, muutos siihen vuoden takaiseen usemman vuoden tauon salillakäynnistä pitäneeseen mirmeliin on iso. Varsinkin tässä reilun kuukauden parin sisällä, kun on ollut dieettiä mukana. Ja se on tärkeintä.
Joten niiden (kuvallisten) tavoitteiden sijasta keskityn vain tekemään parhaani ja sen, mikä kivalta tuntuu (tämä kuitenkin on 'vain' harrastus itselle), yrittämättä liikaa vertailla muihin, ja katson mihin sillä reissulla päädyn.