SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tass
  • Aloitettu Aloitettu
- Painoa pois
- Lihasta tilalle
- Terveellinen ruokavalio
- Stressin hallinta
Niitä totisia rajapyykkejä saavutellessa.

Hyvässä vauhdissa ollaan :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tämä asento on tavoite:
yoga_pose.jpg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tavoitteet:
- painoa pois 5kg nykyisestä
- penkistä oma paino (vielä muutama kilo matkaa tähän)
- 10km juosten reilusti alle tuntiin
- tuplata viikon aerobinen harjoittelu

Sekä tietenkin jos oppisi tässä pitämään näpit kaukana herkuista, himpura!

Tavoitteena syksyn sm-karsinnat lajina body fitness. Takana on puoli vuotta sairauslomaa aivoverisuoniongelmien vuoksi, mutta toistaiseksi tavoitteesta luopuminen ei ole vaihtoehtona...
Tsemppiä kaikille tavoitteellisille naisille!

Ite alotin punttailun ihan tosissaan vasta vähän aikaa sitte, ja tässä tärkeimmät tavoitteet mihin nyt pyrin:
- kiinteytys oikeestaan koko kropassa (tärkeimpänä vatsa ja perse)
- lihasmassan saaminen (varsinki hauis)
- makeanhimon saaminen kuriin !
- itsetunnon ja -luottamuksen nostaminen

Lisäks kunnon kohottaminen olis ihanaa, että jaksais juosta kunnolla ja pitkään. Mutta tällä hetkellä keskityn enemmän lihaksiin ja kiinteytymiseen :)

Sama homma täällä, aloitin säännöllisen salilla käymisen tänä kesänä. Takana on kaikenlaista epämääräistä painonpudotusta, lenkkeilyä ym. Nyt on kädessä loistava treeniohjelma ja tavoitteena on saada vartalo sellaiseen kuntoon, että voin marraskuussa hyvillä mielin mennä ystävieni kanssa Las Vegasiin kannustamaan heitä fitness-kisoissa ja osallistumaan bikinikuvauksiin. Aika paljon on vielä matkaa siihen biksuvartaloon, mutta edistystäkin on tullut ja motivaatio on huipussa. Sen jälkeen tietty jatketaan treenausta ja katsotaan mitä keksin seuraavaksi.

Nyt kun käsi alkaa olla maaliskuun loukkaantumisen jälkeen taas melkeen normaali, tavoitteena ois saada ainakin itelle lihasten muodossa joitain kiloja painoa lisää.
Ja penkistä tavoitteena 135% omasta painosta. Nyt mennään himpun alle 130%:ssa...
Jos menee hyvin, viimeistä tavoitetta voisi ehkä tän vuoden puolella vielä nostaa. :)
Sitten tavoitteena ois olla lipsumatta syömisten suhteen, lisäksi pitäisi opetella syömään useammin ja pienempiä annoksia. Se on vaan vähän haasteellista, kun treenaaminen on hyyyvin ikävää jos edellisestä safkaamisesta on alle 2h. 3h ois ihanne syömisen ja treenaamisen välillä.

Tavoitteet loppuvuodelle:

1. Löytää elämänilo
2. Löytää liikunnan ilo
3. Löytää syömisen ilo
4. Löytää tasapaino 2 ja 3 kohdan välille, sekä niiden sisällä
5. Pudottaa paino merkittävän lihavuuden rajalle, jonne matkaa himpun yli 10kg

Olen tässä vuoden alusta tehnyt elämäntaparemonttia, välillä liveten mutta parempaa kohti mennään :) loppuvuodelle edelleen tavoitteena on oppia edelleen syömään järkevästi ja jatkaa hyvin käynnistynyt salitreeni frekvenssillä 3-4 krt/vko. Lisäksi tavoitteena on saada vastavalmistunut koti kuntoon, töissä tutkimusprojektia käyntiin jne. Ja olishan se kiva että jaksais olla kotijoukoillekin välillä kiltti :)

Mun sporttikaudet on pääsääntöisesti tulleet ja menneet, mutta nyt ollaan oltu hyvällä tiellä jo huhtikuusta asti, taitaa olla jonkinnäkönen ennätys!! Ensisijaisena tavoitteena onkin siis pitää yllä myös syksyn ja talven pimeydessä uusia liikunnallisia harrastuksia sekä syödä tarpeeksi paljon. Spesifimpejä tavoitteita on:

- lisää lihasta etenkin pebaan ja jalkoihin
- parempi aerobinen kunto (edellyttäis kyllä tupakoinnin lopettamista myös ..)
- spagaatit molemmin puolin
- ykköslajissani eli tankotanssissa kehittyminen!

Tavoitteet loppuvuodelle:

1. Löytää elämänilo
2. Löytää liikunnan ilo
3. Löytää syömisen ilo
4. Löytää tasapaino 2 ja 3 kohdan välille, sekä niiden sisällä
5. Pudottaa paino merkittävän lihavuuden rajalle, jonne matkaa himpun yli 10kg

Ykkösen löytämiselle annan sinulle voimahalin!
Uskon ja omasta kokemusta tiedän, että sen jälkeen löydät kakkosen ja kolmosen. Ja sittenhän vitonenkin jo menee.

Vuosihan on jo pitkällä, mutta koskaan ei ole myöhäistä asettaa lisää tavoitteita - kai?
Oma keskeisin tavoitteeni on kyllä ehdottomasti sama kuinNannaxilla. Elämänilon löytäminen.

Burnoutin läpikäyminen on syönyt mieltä, mutta se mikä minut on pitänyt hengissä on liikunnan ilo!
Jumalauta (pardon my French) jos omaa lajia ja lisähärpäkkeitä ei olisi, olisin aivan satavarmasti
hengiltä koko bönäripaskan seuraamuksesta. Kai se on oltava onnellinen siitä, että on "koukussa" liikuntaan!
Oma joukkue <3 ja liikunnan jälkeinen hyvänolon tunne...

2. Sitten näitä maallisempia: lisää lihasta reisiin ja pershiiseen.

Kiitos ja näillä mennään.
Tsemppiä kaikille omissa tavoitteissaan!

Tavoitteena syksyn aikana saada keho toimimaan normaalisti ja hormonitoiminta kohdalleen, sitten hiljalleen keventää ne 10kg jotka tulleet kesän aikana hormoniepätasapainon ym takia. En ihan kokonaan uutta talvivaatekerrastoa viittisi ostaa... :rolleyes:
Treenitavoitteet ennallaan, samalla jatketaan ja lihasta koitetaan kovasti saada tarttumaan ja pysymään myös keventelyssä...

Mä oon tainnut vahingossa löytää aivan uuden vaihteen salitreeniin. Pitkästä aikaa. Lisäksi oon ollut kuukauden erittäin mallikkaasti namulakossa (kaks karkkia, palan kakkua ja desin spriteä oon hyvällä omallatunnolla nauttinut). Tavoitteena jatkaa samalla mallilla loppuvuosi. Tavoitteena on jouluna olla jälleen siinä kunnossa että mies kauhistelee mun hauista ja kehuu pyllyä. Nyt on tilanne kenties päinvastoin, onneks se ei sano sitä ääneen. :D

On kyllä parin kuukauden aktiivisen treenin ja fiksumman syömisen jäljiltä paljon energisempi ja parempi olo, miks tätä fiilistä ei vois vaalia vaikka koko loppuelämäänsä? :rolleyes:

Yleisellä treeni-puolella oli kuvaketju pakkotoistolaisten omista (realistisista) tavoitteista. Mitkäs teidän Mimmien tavoitteet on kuvien muodossa? Eri asia on siis ihanne-fysiikka ja sitten tämä mitä nyt haetaan eli mihin koet ja näet, että sinulla itselläsi olisi realistista päästä jollakin aikavälillä.

Mäpä aloitan - vajaan vuoden tavoite tämä sini-asuinen. Vaatii vielä vähän punttia ja sen jälkeen hentoisen dieetin jotta rasvaa saa alas käsistä ja pakaroista:

tumblr_m8x0en91SX1re6ik3o1_500.jpg

Joo, huomasin sen ketjun, ja aloin miettimään vastausta, vain todetakseni että aika vaikea ainakaan kuvia löytää.

Ihailen tasaisen timmiä, hoikahkoa, muttei kuitenkaan laihaa naisvartaloa, mutta ehkä sitten rakenne tai treenitapa on siihen väärä, koska en voi välttyä siltä, etteikö itselle myös lihaserottuvuutta ja/tai kaikenlaista muuta muhkuraa ohessa tulisi. Ja ollakseni itselleni armollinen, olen siten päätynyt ihailemaan naisvartaloita, joissa myös lihaksia erottuu. Kuvallisen referenssin löytäminen on kovin vaikeaa, koska netissä kuvissa esiintyy enimmäkseen kisa- tai offikunnossa olevia, ja haen itse sitä kultaista keskitietä siitä väliltä.

Samalla sitä on hirveän vaikea myöskään täysin objektiivisesti itseään arvioida; yhä kun fiilikset vaihtelevat siitä, wau onpas tullut nopeasti kehitystä siihen ääh, miksi mä edes yritän -ajatuksiin. Mutta silti, vaikka katsoisin mistä suunnasta, ja miten kriittisesti, muutos siihen vuoden takaiseen usemman vuoden tauon salillakäynnistä pitäneeseen mirmeliin on iso. Varsinkin tässä reilun kuukauden parin sisällä, kun on ollut dieettiä mukana. Ja se on tärkeintä.

Joten niiden (kuvallisten) tavoitteiden sijasta keskityn vain tekemään parhaani ja sen, mikä kivalta tuntuu (tämä kuitenkin on 'vain' harrastus itselle), yrittämättä liikaa vertailla muihin, ja katson mihin sillä reissulla päädyn.

Suositut

Back
Ylös Bottom