Mimmien tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tass
  • Aloitettu Aloitettu
Istumaannousu 43x/min
Penkki, 45kgx25/min
Kyykky, 45kgx34/min
Leuanveto: 10
Cooper: 2800m
Uinti: 200m/5min

Eiköhän tossa riitä tavotetta yhdelle vuodelle.

Kairan tavoitteet vuodelle 2012:

- Paino 65 kiloon niin, että se on mahdollisimman puhdasta lihasmassaa. Paino nyt 60kg eli painon nostaminen ei ole ongelma, mutta haluaisin sen myös näkyvän lihaksena, eikä fläsänä.
- Joko tänä vuonna ne näkyvät vatsapalikat? Eli paksuutta vatsoihin ja rasvakerros pois päältä. Tai sitten vaan palikat niin isoiksi, että näkyy rasvankin alta!
- Kyykky 100kg. Siinä on vankka tavoite. Ihan sama mitä muille liikkeille sinänsä tapahtuu, mutta tämän haluan saavuttaa.
- Juoksukunto paremmaksi ja coopperista siedettävä tulos, eli jotain 2500 tai yli. Tällä hetkellä juoksukunto on ala-arvoinen.

Nämä tuli nopeesti mieleen :)

1. Päästä opiskelemaan.
2. Oppia tykkäämään itsestäni yhä enemmän :)!
3. Löytää jälleen sosiaalinen elämä.

Mun tavoitteet taitaa ollla hetkellä jossain ihan muualla kuin kehossa ja fyysisessä suorituskyvyssä :D. Tykkään edelleen liikkua ja pitää ruokavalion suht siistinä ym....Mutta, koska olen niin pitkään kohdellut kehoani kaltoin, ja elänyt epäinhimillistä ja kärsimyksentäyteistä elämää, olen todennut että nyt on aika rauhoittua ja levätä. On aika kasvattaa kaikkea muuta elämää kehon ympärillä ja etenkin sitä sisäistä, henkistä voimaa.

Muistakaa rakastaa kehoanne! Sen merkityksen ja toiminnan tärkeyden ymmärtää vasta sitten kun jokin menee pieleen. Toivottavasti 2012 olisi kuitenkin paras vuosi pitkään aikaan.

1.päästä opiskelemaan
2.tehdä matka jonnekkin
3.aloittaa kamppailulaji/uusi harrastus saliharjoituksen lisäksi
4.jatkaa salilla käyntiä yhä tehokkaammin
5. lopettaa jatkuva juominen

Lähinnä tuo viikottainen juominen tuntuu tekevän pahaa niin mielelle kun keholle, etenkin kun ei osaa useimmiten jättää sitä siihen muutamaan vaan pakko vetäistä joka kerta hirmuinen humala päälle. Saisi nyt sitä vähennettyä niin aikaa jäisi muihinkin asioihin/morkkikset vähenisivät/kroppa voisi paremmin kaikin puolin :)

-painoa pois kesään mennessä 4-6kg (elämäni eka dieetti tulossa)
-kyykyssä vähintään oma paino ja mielellään ylikin
-muutama leuanveto
-vatsapalikoita näkyviin
-pitää salirytmistä kiinni, nyt kun se rutinoitunut neljään kertaan viikossa

Joka kerta, kun tekisi mieli mennä päikkäreille, menen katsomaan jääkaapin ovessa olevaa Kati Alanderin kuvaa ja lähden salille. Mikään ei tule ilmaiseksi ja mä oon valmis töihin.

Suurin tavoitteeni liittyy juoksuun, tarkemmin ottaen Naisten kympille. Mähän siis todellakin juoksen sen alle tuntiin, kun oon niin päättänyt.

Myös leuanvetojen opettelu kuuluu cooperin +2100m (viimeksi 7. luokalla juostu tulos) pituusparannuksen ohella tärkeimpiin tavoitteisiin liikunnan saralla. Hyvinvointiin liittyvät asiat lienevät samat kuin mitä itselleni joka vuosi lupaan tavoitella, eli keskityn mielummin voimaan hyvin kuin rasittamaan päätäni millään maailman erikoisdieeteillä/kaloritaulukoilla/pakkoliikunnalla. Haluan pitää tästä bodista kiinni niin kauan ja tiukasti kuin vain mahdollista.

*Salin puolella on tavoitteena, kuten ennenkin, säännöllinen treeni, jotta kroppa pysyisi kasassa (lähinnä selkä). Tuloksissakin olisi ihan toivottavaa nähdä parannusta, mutta eipä taida olla ravintopuolen takia ihan hirveästi odotuksia tässä.

*Josta päästäänkin tavoitteeseen numero kaksi, eli suhde ruokaan kaipaisi parannusta. Tänä vuonna on ihan selvästi tullut aterioitua terveellisemmin ja muutenkin järkevämmin, mutta paljon on töitä vielä edessä.

*Tärkeimmät tavoitteet löytyykin sitten lajitreenien parista, eli tuloksissa oletan näkeväni huomattavaa parannusta ensi kaudella. Ehjä kausi olisi myös tervetullutta vaihtelua. Sopii siis toivoa, että kroppa kestää ja työt ei tulisi harrastusten tielle. ;)

*Ja kevään aikana olisi myös tarkoitus päästä noista muutamasta ylimääräisestä kilosta eroon..

Mun tavoitteena on oppia treenaamaan kovaa! Takana yli 10 vuotta salitreeniä, mutta nyt loppuu se tyttöpainoilla hengailu. Painoa pitäisi kiristää 4-6 kiloa pois ja lisää muotoa käsivarsiin & olkapäihin. Ja kun tossa treenissä pääsee vauhtiin niin reisistä pitäisi saada reilusti senttejä pois.

Ja tavoitteisiin aion päästä palkkaamalla kehonrakennusta harrastaneen personal trainerin. Parit treenit on jo takana ja se on mahtavaa! Tällä hetkellä keskityn treeneihin ja ruuat menee vaa'an kautta. Keväällä sitten kiristellään löysiä pois.

Ompas täällä onnellisia ihmisiä kun melkein kaikilla tavoitteet liittyvät vain ja ainoastaan treenituloksiin ;)

No, niihin kai sitä itsellänikin tavoitteet liittyy sit aikanaan, mut ihan ensisijaisina:
-vauvan maailmaan saattaminen turvallisesti maaliskuussa
-uuden elämän opettelu pienen tulokkaan kanssa
-selän saaminen kuntoon ja särkyjen minimointi
- hiljalleen takaisin kiinni treeniin ja raskaudesta palautuminen sekä raskauskilojen pudottaminen
- treenaamisen opettelu enemmän fiilistely pohjalta kuin pakko kasvaa-mentaliteetilla
-jonkun muun lajin aloittaminen puntin ohelle

<3

Itse jatkan varmaan samoilla linjoilla mitä tämän syksyn, mitä nyt on lenssuilu ja pimeästä kärsiminen tässä tullut väliin:
-Enemmän painoja! Erityisesti maveen <3
-Uusi ohjelma käyttöön ja sen soveltaminen
-Tekniikka kuntoon, pitää ehdottomasti saada nivelet suojattua koska rikkoontuvat liian helposti miulla.
-Ruokapuoli kuriin. Pitää muistaa syödä ja varsinkin että syö järkevästi.

Harmi että pitänyt pitää muutama viikko taukoa kaikesta liikkumisesta, sillä jo nyt huomasi kuinka kivasti olkapäät alkoi muotoutumaan.

Mulla ei mitään suuria tavoitteita ole, kunhan vain kehitystä tapahtuisi salilla ja elämässä. :)

Jos jotain pitäisi listata kuitenkin niin:
-Leuanveto (melkein yksi menee jo :lol2: )
-Maastavedon opettelu
-Kesäksi 5 kiloa pois.
-Pysyä ehjänä ja terveenä kovasta treenistä tinkimättä

Ainoa omaan kehoon yms. liittyvä tavoite on saada sen verran rasvaa pois, että vatsalihakset näkyy kunnolla. :) Onneksi ei vaadi kovaa työtä, mutta näin vielä alipainon rajoilla kulkiessa se tarkoittaa myös sitä, että samalla pitää saada sitä lihasmassaa kasvatettua. :)

- Polven kuntouttaminen (kuntoutus alkaa loppiaisena, siihen mennessä oon joutunut pitämään jalkaa suorana 6 vkon ajan)
- Rasvamassaa pois

Tärkein on nyt tuo ensimmäinen tavoite, enempää tavoitteita ei uskalla asettaa että saa polven kuntoutettua rauhassa. :) Jos sitä kesään mennessä kykenisi jo juoksemaan??

Saleilu sujuu niin hyvin, että samalla tahdilla mennään myös ensi vuosi. Lisäksi:

- oppia elämään pienemmällä määrällä suklaata :D
- aloittaa tanssiharrastus saleilun oheen
- olla kiitollisempi ja onnellisempi! aiheita riittää mutta niitä ei vaan aina muista:)

vuonna 2012 tavoitteinani on:

- Aloittaa toiminnallinen harjoittelu (ehkä joskus kisoihinkin)
- Voimistaa jalkoja ja kasvattaa niihin lisää lihasta, kyykkyyn lisää ainakin 20kg
- Saada vedettyä enemmän leukoja
- Oppia monia ammatissani tärkeitä asioita ja tehdä työni hyvin
- Tunnistaa turhaan energiaa syövät ajatusmallit ja tavat, työstää niitä ja päästä niistä eroon

Jonnalla olikin hienoja tavoitteita, toki kaikilla, mutta vauvan saattaminen maailmaan on aika upea vuoden 2012 tavoite. Onnea!

Henkilökohtaisia tavoitteitani olisi valmistua kevätlukukaudella, päästä kiinni työelämään viimeistään syyspuolella vuotta ja tehdä joku ulkomaanreissu. Salin puolelta tavoitteena lihasten kasvatus. Olisihan se nannaa vetää enemmän kuin yksi leuka, joten jospa sekin tässä kehittyisi.

Tavoitteita vuodelle 2012 on ehdottomasti rasvaprossan vähentäminen. Eli ruokavalio todellakin tarkkaan syyniin ja treeniä.
Luulin treenanneeni koko syksyn kunnolla, mutta mittaus paljasti karun totuuden kun rasvat oli nousseet 4% ja massaa kadonut 6kg!!!:wtf:
Oon pääni puhki tuumaillut, mikä on mennyt vikaan ilman mitään järkevää selitystä..
Sama mittari oli, tosin vuorokauden aika eri..

Muita tavoitteita on syksyn kurssilla opitun uintitekniikan kehittäminen ja tietty koulussa aion olla ahkera, kotonakin siivota hieman useammin! :D

Mun ykköstavoite on se, etten aio edes harkita dieettausta vuoden 2012 aikana :D Olen hyvä näin.

Tavoitteena on myös kokeilla uusia urheilulajeja (ilmoittauduin jo joogan alkeiskurssille) ja vetää leukoja (monikossa!) ilman avustusta.

Viime vuoden tavoitteethan eivät ihan toteutuneet. Seuraavan vuoden tavoittaista tiedän ainakin yhden onnistuvan varmasti ;)

Vuonna 2012 tavoitteinani on

- synnytys helmikuussa, toivottavasti ilman isompia harmeja ja sattumuksia
- rintaruokinnan mahd. onnistuttua (miesten) gfg-dieetti, ruoka-annosten hillintä
- painonpudotus - 30 kg ("raskauskiloja" ainakin puolet, toinen puoli "tavallisia kiloja")
- liikunnan lisääminen
- hartiat ja käsivarret kuntoon - vauva auttanee tässä vähän
- tyytyväisyys itseen eikä turhaa märehtimistä tai depistelyä

Urheilun suhteen

- penkistä oma paino
- puolimarathon alle 2h
+ mahd monipuolista treeniä ja itsensä voittamista

ja muuten

- vaihtaa koulua
- tiputella vielä 6-7 kg, eli takaisin entiseen painoon
- tehdä liikunta-alan duuneja mahd paljon

tsemppiä kaikille tavoitteiden saavuttamiseen:D