SUPERCARB 1kg -40%

Mimmien suosikki- ja inhokkiliikkeet salilla?

Ennen kaikki raskaat jalkaliikkeet kuten kyykky, sjmv ja mave ovat olleet suosikkejani, mutta sen jälkeen kun rupesin treenaamaan syväkyykkyä, olen muuttanut mielipiteeni kyykystä ja siitä on tullut inhokkini. Tekniikka on jotenkin niin työläs pitää kasassa jalkojen lihaskireyksistä johtuen ja edistyminen hiiidasta verrattuna muihin liikkeisiin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Inhokkina on penkki. Se saa ykköspaikan ihan kirkkaasti, polven ojennus ja kulmasoutu on lisäksi ei niin mukavia.

Suosikkeja on prässi, kyykky ja ylätalja.

Askelkyykkyä olen inhonnut aina. Melkein kaikista liikkeistä olen pitänyt aina, ja lopuista oppinut pitämään. Rakastan kyykkyä ja face pullia. Tällä hetkellä mave ja oikeastaan kaikki muutkin vedot vähän hirvittää, koska ilman remmejä vedellessä olen onnistunut kasvattamaan itselleni todella miehekkäät forkut.:rolleyes:

Ehdottomat suosikit sjmv, kyykky ja prässi ja oikeastaan mitkä tahansa kunnolla tuntuvat jalkaliikkeet, joiden jälkeen salilta pois pääseminen (portaita ylös nouseminen) polttelee mukavasti. Inhoan yli kaiken ylätaljaa ja vain yksinkertaisesti siitä syystä, että joka ikisellä salilla en koskaan kunnolla ylety edes ottamaan ylätaljasta. Tällainen pätkä kun olen... Tästä syystä painot eivät voi olla isot ja näin ollen ylätaljasta tullut ehdoton inhokki!

liikkeet ja liikkeet. olen alkanu tykätä juoksumatosta ja alkuhölkkä saa usein mielen sen verran korkealle, että sitä tahkoaa ohjelman läpi vaikka vielä pukuhuoneessa olis tehny mieli lähteä kotia. olen aina vihannu juoksemista niin, että mieluummin olisin ottanu turpaan. vatsalihakset penkillä on nyt inhokkien kärjessä.

Kuusi kuukautta ahkeraa salitreeniä takana ja en vaan saakeli kykene nauttimaan kyykystä vaikka siinä kehitystä on tapahtunut alkuajoista paljon ja tuloksia näkyy. Aina kyykyt tunnollisesti "jalkapäivänä" teen mutta en voi sanoa niistä nauttivani kyllä yhtään. Toisena inhokkilistalla sijan saa ylätalja, hyiii :down:

Suosikkeja ehdottomasti oikeastaan kaikki olkapäihin, ojentajiin ja hauiksiin kohdentuvat liikkeet :dance:

Mä en varsinaisesti inhoo, mutta ottaa pannuun aika huolella selkätreeni, ku ei meinaa millään saada mitään tuntumaa sinne vaikka tekis kuinka puhtaita liikkeitä. Normi telineessä yläkropan nosto (varmana sillekin joku oma nimitys taas on) lisäpainolla on ainoo missä alkaa kunnolla tuntumaan toistojen lopussa.. :/ Tarvii varmaan joku alakerran äijä ottaa viereen opastamaan ylä -ja alataljat paremmin et alkais jotain tapahtua.. Kaikista muista sitten tykkäänkin.. :)

Lemppari on tällä hetkellä penkki. Kulkee niin maan pirun hyvin!

Inhokki on mave, koska musta on tullut epävarma sen suhteen. En oo tehnyt pitkään aikaan, kun pelkään kuitenkin pissiväni sen tekniikan.

like: hauiskääntö, olkapääjutut, vatsat, lankku, "taaksepäin potkut taljassa" :D, prässi

dislike: dippi, kyykky, ylätalja..

jakaa mielipiteet eli välillä kivaa ja välillä ei: askelkyykky, mave

+ kyykky, etenkin smithissä
+ pohkeet, istuen & pohjeprässissä
+ hauikset scotissa
+ ylätalja niskan taa
+ polvilta veto (teen tällä hetkellä maven sijasta jalkapäivänä)

- kaikki olkapääliikkeet, koska molemmat olkapäät rikki ja toisen käden liikeradat ihan pihalla, painot nivelten takia aivan olemattomia jne.
- penkki, ylläolevasta syystä. Toinen olkapää ei kestä penkkiä tehdä oikein lainkaan, edes pelkällä tangolla. Se vaihe, kun lähtee tuomaan tankoa alhaalta takaisin ylös, tekee aivan jumalattoman kipeää
- kulmasoutu. Toinen olka ei tahtoisi toimia tässäkään, plus mun tekniikka on yhä vaan kaikesta opastuksesta huolimatta jonkin verran pielessä.
- pidot kyynärnojassa

Askelkyykkyä en ole tehnyt iäisyyteen. En yleensä ole tykännyt, mutta kohta voisi koittaa taas verestää muistia.

Ehdoton inhokki: perus istumaannousu. Onneksi on planking + 100 muuta liikettä.. Oliskohan peruskoulun iki-ihanilla kuntopiirien 'pakko 20 istumaanousuilla' jtn tekemistä asian kanssa..

Suosikkeja: prässi, pull-ups(nyt kun se melkein 2 onnistuu jo, haha) & planks.

Lemppariliikkeet on kaikki mikä kohdistuu vatsoihin ja pakaraosioon.
Rankka kyykky/ sen eri variaatiot ja maastaveto, AH!
Taka- ja sivupotkut lisäpainoilla, sekä mikä se nyt viralliselta nimeltään onkin, kun peppua nostetaan makuuasennosta ylöspäin ja pidetään ylhäällä kunnon poltteen saamiseksi.
vatsoista on niin montaa eri liikettä, mutta mainittakoon esimerkiksi
tuulilasi(jalkoja heilutetaan sivuttaissuunnassa puolelta toiselle makuultaan)
sivuttais staattiset pidot,
vatsarutistukset sivuttaissuunnassa,
jalkojennostot yms.

Vipareita on mukava tehdä, samoin reiden koukistajia, ojentajia taljassa ja prässiä. Vaikka "inhokkeja" ovatkin kyykky ja askelkyykky vapaalla tangolla, en pudottaisi nuita liikkeitä pois :)

Inhokkejani ovat leuanveto, kulmasoutu ja jalannostot roikkuen. Kaikki muu onkin enimmäkseen mukavaa. Ikisuosikkejani ovat jalkakyykky ja mave (sekä kapealla että sumolla). Penkkikin on enimmäkseen aika jees, erityisesti lattiapunnerrus.

Tarkennan: yllämainittuja selkäliikkeitä vielä inhottavampi ovat kaikki yhden käden selkäliikkeet. Uusi kompastuskiveni on linkkuveitsi - miten muka jalat ja yläkroppa saadaan liikkumaan yhtä aikaa?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
mave, prässi & bulgarialainen yhden jalan kyykky :haart:

Suosikki: kaikki peppuun kohdistuva treeni
inhokki: vatsatreenit, hauis ja ojentajat

Mä en tajua, miten vatsan treenaaminen voikin tuntua niin vastenmieliseltä.

suosikkeja ehdottomasti sjmv sekä reiden ojennus, molemmissa saan hyvin tuntuman sekä painoja lisäiltyä kivasti. inhokkeja taas kyykky (paskan tekniikan takia) sekä hooveri. :P

suosikki: askelkyykky, mukana treenissä aina vaan,vaikka ohjelma vaihtuu...
inhokki: hoover, koska syvät vatsalihakset on mulla huonot ja kun teen tän treenin loppuun, niin kyykyt ja muu treeni on jo "syöny" vartalon hallintaa ja voimia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom