Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jumaliste, puoli senttiä tullut lisää! Nyt ollaan jo vahvasti 31 cm:ssä, taitaa olla millin verran ylikin ;) Uskomatonta, mutta totta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
28,5 cm oli kun pari viikkoa sitten mittasin, eipä ole paljoa hurraamista, vielä ;) No enköhän tässä talven aikana saa sen sinne yli 30cm hilattua.
Pituutta on 158cm ja painoa 52kg.

Juuri mittasin täällä töissä ja haba on sellaiset 30cm.
neljä vuotta sitten kun aloitin treenaamaan muistan että se olisi ollut 26 cm
Useampi sentti varmaan rasvaa mutta kuitenkin...

No jo on aikoihin eletty! Mittasin sitten eilen habat taasen kerran - vasen on 31 cm ja oikea 29. Mun oikee hanska on siis törkeen paljon pienempi! Ja oon sentään oikeekätinen...

Olisihan se pitänyt tietenkin arvata kun tuo oikea hyytyy kp habakäännöissä ennen aikojaan, mutta mutta... symmetria arvoonsa!

Säälittävät habamittani, 27cm ja 28cm. Minullakin oikea pienempi, kuin vasen ja oikea myös väsyy aikaisemmin. Pitäisiköhän panostaa tuohon oikeaan enemmän jonkin aikaa ja katsoa mitä tapahtuu...

Lilith sanoi:
Eli 31 nyt. Hitaasti edetään...
päivitys: 32cm
Tarkemmin mitattuna vasen on 32 ja oikea 31,5. Kumminkin olen oikeakätinen, mutta vasen käsi on vahvempi.
Ehkä mä lopulta olen keksinyt miten käsiä treenataan, katsotaan josko mullekin kasvaisi edes jonkinlaiset kädet näitten spagetinluikeroitten tilalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
faidra sanoi:
Vihdoinkin haba on ylittänyt sen 30cm maagisen rajan, luku oli nimittäin 30.1cm :D 4cm kasvua syksystä, jippii!!

Piti ihan mittailla, kun muutkin on näyttäneet noita päivittävän. Huhtikuun jälkeen kasvua huimat 1.4cm, mitta on nyt 31.5cm. Kaikki muut mitat on pienentyneet (mm. navan kohdalta 70.5cm -> 66cm), eli rasvaa on lähtenyt ihan kivasti. Suunta siis täysin oikea.. muut paikat saakin kutistua, pääasia että hanska kasvaa ;)

Mulla 27 cm. Voi kiesus sentään! Mutta antaapahan potkua lisätä syömistä ja sitä kautta saada massaa. Ja tietty myös lisätä punttien nostelua! Mitat 48/165.

Jee, mun triplasetti-väsytys-hauistreenit tuottaa tulosta :hyper: Sentti tullut mittaa lisää sitten edellisen mittauksen. Nyt lukema on 34cm.

Vuosi sitten mitattu oikea hauis rentona 27, jännitettynä 29. Kaikkiaan kolmeen vuoteen tullut tullut noin 4 senttiä lisää ('99 23/25cm).

Joka vuosi joulukuun alla on mittaukset myös muista mitoista ihan vaan motivaation lisäämiseks. Tän vuoden mitat jännittää, kun treenitaukoo puntista on tullu liiankin kanssa. On takana aika ailahtelevainen vuosi...

Tuolla tavoiteotsikon alla panin yhdeksi päämääräksi päästä habamitoissa parin vuoden takaisiin lukemiin. Hyvässä vauhdissa taidan olla, kun tässä taannoin sain lukemat 37 cm kylmänä. Pumpissa vasen oli pari milliä vaille 38, oikea 37,5. Hullua, mie olen oikeakätinen. Hauisliikkeissäkin oikea kuitenkin väsyy vasenta nopeammin, vaikka se tähän asti on ollut vasenta suurempi.

Zone-sarja -42%
:worship: Voi kiesus mitä habamittoja :worship:

Minulla molemmat habat säälittävät 28 cm, kädet ovat aina olleet ihan ruikulat, reidet enemmänkin lihaksikkaammat...

nooh eikai tässä muu auta kuin --> :whip: Ja katsotaan mihin se johtaa :D

vilma-liina sanoi:
Jee, mun triplasetti-väsytys-hauistreenit tuottaa tulosta :hyper: Sentti tullut mittaa lisää sitten edellisen mittauksen. Nyt lukema on 34cm.
A) joko mä mittaan ihan päin seiniä
B) olen oikeasti vihdoin löytänyt näille risuille oikean treenityylin
.. no ihan sama. Äsken mittaus paksuimmasta kohtaa näytti karvan päälle 35cm!
Ja kunto on kireämpi kuin edellisissä mittauksessa. Jumaleissön!

Pitääpä tännekin laittaa tiedot ylös, voi sitten vertailla omia mittojaan, kun saa treenit kunnolla kulkemaan ;)

Vasen ja oikea hauis 29,5 cm

Ja jokaisesta sentistä niin onnellinen :thumbs:

olisko joku 27,5cm..

Latest posts

Back
Ylös Bottom