Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Justiinsa ähelsin ton mittanauhan kanssa, 29cm sain tulokseksi. Aika tiukassa kunnossa olen. Habatreeni ei ole minun vahvin alueeni, yöööök! En tiedä miksi, mutta se ei vain maistu. Mitat 168cm/58kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko mahdollista, että hauis kasvaa 4 kuukaudessa noin 3-4cm? Joulukuussa mittasin niin näytti 28 senttiä ja nyt eilen illalla näytti 31-32 senttiä.

Fritzu sanoi:
Onko mahdollista, että hauis kasvaa 4 kuukaudessa noin 3-4cm? Joulukuussa mittasin niin näytti 28 senttiä ja nyt eilen illalla näytti 31-32 senttiä.

Kyllä on hyvinkin mahdollista. Itselläni kasvoi viime heinä-lokakuun aikana hauis n. 3 cm.

Kylmänä, mutta pullistellen...

oikea 35.4 ja vasen 35.2.

Aiaiaiai, eipä ole liikaa kasvanut viimeaikoina. Tosin alkuvuodesta allien matokuuri... :( ei kelpaa selitykseksi.

hauikset räjähtävään kasvuun... MITEN???!?

No niin no niin. Vunder bra... Eihän tänne kehtaa omaa narukättään laittaakaan. Isoja hanskoja mimmeillä kyllä on... :nolo:

Heitän nyt tähän samaan threadiin kun en viitis uutta aloittaa.. Eli miten te mimmit olette treenanneet hauiksienne että ne moisen mittansa ovat saavuttaneet? Mitä ootte kokeillut? Mitä suosittelette? Tai mitä ehdottomasti kaihdatte?

Mulla on varsinainen ongelmakohta nuo hauikset. Vaikka kuinka tahkoo ja tahkoo, ja treenaa aivan yhtä kovaa kuin muitakin lihasryhmiä niin ei tunnu tuo vihonviimeinen "pala" kasvavan... :curs: Neuvokaa neuvokaa, miten saan hauikset räjähtävään kasvuun?????

-hauis? mikä se on?...en omista-

-edit- ja modeille ja ylläpidolle tiedoksi että kaipaan juuri mimmien kommentteja. Siksi tämä saakoon pysyä mimmien puolella :D. Hieman olisi sellainen kutina että olisi jotain eroa miehen ja naisen ruuminrakenteellakin, joka saattaisi vaikuttaa.. ehkä kenties ...

-edit- ja modeille ja ylläpidolle tiedoksi että kaipaan juuri mimmien kommentteja. Siksi tämä saakoon pysyä mimmien puolella :D. Hieman olisi sellainen kutina että olisi jotain eroa miehen ja naisen ruuminrakenteellakin, joka saattaisi vaikuttaa.. ehkä kenties ...[/SIZE]
Enpä ole mitään kaihtanut, kaikkea on haukkareille tehnyt. Voisin heittä kaksi vinkkiä (metodia), joilla on tullut tehokkaimpia kasvuboosteja.

Yhteen aikaan tein ahkerasti triple-droppeja Scottipenkillä ja mutkatangolla. Tietyllä painolla 8 kovaa toistoa, painojen vähennys ja toiset 8, taas vähennys ja 8, viimeinen droppi ja niin monta kuin vain meni. Tässä lienee hankaluutena löytää juuri ne sopivat painot ja sopiva droppimäärä. Jos pudottaa liikaa, homma ei enää toimi, koska niiden 8 toiston pitäisi olla ihan tiukkoja, niin ettei enempää mene. Tietysti voi droppeja tehdä, ja jokaisella painolla niin monta kuin jaksaa, silleenkin on joskus tehty. Triple-dropin päälle ei jaksa enää tehdä mitään rankkaa. Kun kädet olivat palautuneet, saatoin tehdä hammerkääntöjä keskiraskailla painoilla, noin 2 sarjaa, positiiviseen loppuun. Nämä käsitteet, miten uuvuksiin, ovat hankalia, koska se tunne/poltto/muu kokemus on niin yksilöllinen, että sitä ei voi ohjeellisesti selittää.

Toinen konsti oli: yksi tosi tehokas sarja. Ensin verryttelin hauikset pikkupainoilla. Viimeinen verrasarja oli jo aika isolla painolla, sellaiset 6 toistoa. Tuntui jo jossakin (taas nämä tuntemussanat ...), mutta ei missään nimessä pahalta. Sitten lisää painoa ja niin monta kuin sielu sieti, pakkotoistoa, cheattausta, vajaita toistoja, kaverin avustamia, loppuun ehkes vielä yksi negatiivinen. Muuta ei tarvittu, lihas oli ihan puhkipoikki. Eikä tämänkään jälkeen kummosia hauistreenejä enää pidetty. Kun lihas oli palautunut, saatoin tehdä kevyehkösti, jostain toisesta kulmasta hauista rasittaen pari sarjaa, toistojen määrää en muista. Tuon yhden tehosarjan voi tehdä alataljalla, Scottipenkillä, suoralla tangolla tai vaikkapa käsipainoilla (niin kuin ite tein).On muuten paikallaan, jos ei ole aikaa vetää pitkää punttisalisessiota tehden hauiksille perinteisiä 3*10 kolmella eri liikkeellä. Tätäkin perinteistä olen jyystänyt, mutta en ikinä kolmea eri liikettä, miusta kaksi riittää mainiosti. Viimeinen sarja aina loppuun asti.

Toivottavasti on apua. :whip: ja :curs: vaan habatreeneihin!

Allekirjoitan noi Metrin vinkit täysin!
Itsellä hauis on kanssa ollu/on vieläkin se kaikkein heikoin lenkki, ja vasta nyt lähiaikoina oon löytäny tyylin, jolla saada tuntumaa siihen treenatessa. Eli just tuommosilla Metrin mainitsemilla ultimate väsytys keinoilla. Mulla ainakin on hauiksessa tosi surkee hermotus, ja forkut meinaa ottaa kaiken sen treenin, mikä pitäis mennä hauikselle.

tämä nyt ei ehkä ihan kuulu tänne, mutta mulla on outo ongelma hauiskäännön kanssa. Kun teen esim. 8 toiston sarjaa sellaisella painolla, että juuri ja juuri jaksan ne tehdä, tuntuu koko käsivarressa pieni "sähköisku". Mistä tämä johtuu?!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
31cm. Tavoitteena on saada se 35cm täyteen, sitten voin olla edes hiukka tyytyväinen... :)
Haba taitaa olla mulla se heikoin lihasryhmä jalkojen jälkeen.
165/56 on mitat tällä hetkellä, ja ne löysät löytyy alemmasta vartalon puoliskosta...

Jaa, mites tässä näin pääsi käymään, että hauis kasvoi - emmää mitää ole tehny, ei se mun syy ole, ei.

En sitten ekaluokan jälkeen ole ollut mikään rimpula, joten mittaa löytyi jo treenejä aloitellessa. Onhan tuossa varmasti läskiäkin mukana. Pohjat hankin todennäköisimmin miekkatreeneillä, ja salilla olen treenaillut puolisentoista vuotta scottia mutkatangolla, laitteista kraftwerkkiä ja panattaa, ja suosikkini laiskahkona ihmisenä on voimanostotanko, 20kg - sehän on aina valmiina käyttöön ilman turhia toimenpiteitä! Ja luulenpa tekeväni ylätaljan useimmiten sen verran päin nevadaa, että sekin...ai ai.

Vielä jos saisi 5 senttiä lisää.

33 oikeassa, vasenta oli vähän hankala mittailla, ei tullut luotettavaa tulosta tuossa mittanauhan kanssa sählätessä.

Hyzenthaly:
Jos siinä liikkeessää menee jokin jänne jotenkin vituralleen...tai sitten ottaa johonkin hermoon...
Meinaan itsellänikin on tuollainen sähköinen kipu kyynärvarren kohdalla. Se tuikkaa tosi nopeasti ja tuntuu, että jos se kestäisi pidempään, lähtisi taju...

Zone-sarja -42%
jotain sellaista oon itsekin miettinyt... täytyy kai sitten kiinnittää huomiota siihen, että tekee sen oikein. Paino ei ole liian suuri, sillä pystyn tekemään aika vaivatta 8 toistoa.

Iina sanoi:
Mää en uskalla mitata, koska mun suuren suuri haba on jotenki kummasti tippunu tuonne käsivarren alapuolelle:eek:
Aika outoa, eikö:lol2:
Sullon mun tyylin haba? :D

Miehelle jos pullistelen, se tökkää hauikseen ja sanoo, että kappas, putos tonne alle... Kunhan kiusii, mut ans olla kun tässä vähän treenaan niin sitä vielä sattuu sormeen se tökkiminen!

Se mitta sitten, 27cm. Eikä tosiaan lihasta kaikki, näin vasta-alkajalla... :rolleyes:

Hmm...27 cm näyttää olevan...Mutta...kaippa tuo pituuteeni(157cm)ja painooni(46kg!!)joltain näyttää..Ainakin lihaksen muoto näkyy paremmin kuin talvella jolloin painoakin oli 6 kg enemmän!

Nyt onkin ongelmana juuri tuo painon vähyys...ei ole ruoka maittanut(henkilökohtaisista syistä luultavasti..) joten painokin on laskenut.Treenissä huomaa hyvin eron,ei enää jaksa niin hyvin kun paino on tippunut ja treenipainojakin on joutunut hieman pudottamaan.Tosin tekniikka on ehkä kehittynyt.Ja massaa haluaisin lisää.Lisäravinteista en käytä kuin palautusjuomaa...kreatiinia olen ajatellut...Vinkkejä tarvitsisin.Ruokavalio kevään myötä on vähän retuperällä...Muutenkin aika aloittelija olen...ja köyhä opiskelija. :lol2:

Kiitoksia jos joku viitsii vastata :) Monet kerrat on tänne pitänyt kirjoittaa mutta en vaan ole aikaiseksi saanut kun en usein koneella ole...

Mut eiköhän tämä tästä :rolleyes:

Latest posts

Back
Ylös Bottom