Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ou nou...

Aikaisemmin mitattuna oli jännitettynä 30cm (vastasin silloin kun thread aloitettiin)
Nyt mittasin niin mitat tipahtanut 29 senttiin....
masentaa, mutta kiloja on kyllä tipahtanut 54kg 50kg, joten olisiko pienellä rasva% pienemisellä mitään tekemistä asian kanssa, koska kädet on kyllä kiinteämmät.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla toisinpäin: talven bulkkailun jälkeen haban ympärys 33,5 cm :rock: Mutta katsotaan mitä siitä on jäljellä kevään dieetin jälkeen..

Tämä vaikutti hauskalta threadilta, joten päätin pakkautua mukaan. Mittasin äsken ekan kerran haban jännittämällä, 30 cm. Treenattu on alle vuosi ja fläsää löytyy vielä rutkasti, rentona mitta on vähentynyt 1,5 senttiä tällä aikavälillä, nyt 28. Tykkään kyllä reenata haukkareita, kun tulisi vaan noita salikäyntejä tehtyä hanakammin.. :rolleyes:
Jospa tuossa kesän korvilla mittailisi uudestaan... Ja tietty pitää ottaa itseään niskasta kiinni.. :whip:

Nyh.
29 cm.. Tavoitteena olisi nyt saada kesään mennessä vähintään se kaksi senttiä lisää lihasta ympärysmittaan. (Ei alleja lisää tattis). Minulla on vähän perinteinen poikaystävä ja se jo kauhistelee käsivarsiani. Näyttävät kuulemma suhteettoman suurilta muuhun vartaloon.. :hyper: Ja minähän tuosta vain innostuin! Tämähän tarkoittaa vain sitä, että muuta kroppaa on vielä Rutistettava! Olkapäät näyttää jo melkoisen hyvältä. Tissilihakset olisi seuraava näytön paikka meitin kropassa.

Pidemmän linjan tavoite olisi sitten tuo 35 cm.

entte - tänään hyvä selkätreeni ja hyvällä tuulella

Missukka sanoi:
Asiasta tekee hyvin mielenkiintoisen se, että näinkin ruipelokätisellä jopa L-koon paidat ottavat hihoista kiinni ja pahasti. :rock: Millaisille ihmisille noi kuteet nykyisin tehdään!

Mie olen huomannut ihan saman. Habat on vaatimattomat 29 cm ja normaali paitakoko on S-M, mutta jopa villapaidatkin kiristelee haukkapalan kohdalta. Toisaalta nyt kun tarkemmin ajattelen esim. oman siskoni käsivarsia, niin ymmärrän taas miksi ne paidat ovatkaan niin kireitä käsivarsista..

Pistää vain joskus paitaostoksilla ärsyttään, kun käsivarsien vuoksi joutuu ostamaan liian ison paidan :itku:

LetniE

Pakko oli munki mitata ja oho 33,5 cm molemmat hanskat. Aikas hyvin, kun hanskat on nyt vielä huomattavasti pienemmät mitä ne oli puoltoista vuotta sitten..

Snuupi sanoi:
Pakko oli munki mitata ja oho 33,5 cm molemmat hanskat. Aikas hyvin, kun hanskat on nyt vielä huomattavasti pienemmät mitä ne oli puoltoista vuotta sitten..
Sama, 33,5. Tai oikea pikkasen pienempi. Millois mennään vessaan vertailee :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PMLats sanoi:
Sama, 33,5. Tai oikea pikkasen pienempi. Millois mennään vessaan vertailee :D

Öö, tota, no ei ainakaan lähiaikoina... Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua. Oikeesti, ei meillä voi olla samankokoiset kädet. Sulhan on paljon isommat hauikset kun mulla. Mulla noi sentit tulee sit varmaan ojentajista.

Täytyypä tästä lähteä keittelemään kaurapuuroa ;)

Apuvaa.. mittailin tänään haban.. vain 28.5 cm... ollut sentään sen vaivaiset 30 cm (syksyllä).. Nooh paino onkin sil välil tippunu 57 kg -> 51 kg, kai ne tummut on tiukentuneet :D

Mulla habamitta 35cm, mutta kun porukan kuvia kattelin en oo yhtä kireessä kunnossa.
Että kyllähän tossa mitassa vähän muutakin on kun lihasta... :itku:
valitettavasti. No eiköhän se tästä kun jaksaa vaan reenata. :hyper:

Mulla on vasen 31,5cm ja oikea 29,5cm :jahas:
Ärsyttävää kun ne on niin eri kokoiset... sen näkee tosi hyvin :itku:
No, ehkä ne siitä joskus vielä tasoittuu.... tai sit ei... :(

Kuori sanoi:
Topicin nähtyäni ihan mielenkiinnosta mittasin.. 24cm. Narukäsi ilmoittautuu. :D
hei täällä toinen myös :D rentona 25cm ja kun oikein pinnisti haban isoksi, 26cm. tästä se lähtee :rock:

Latest posts

Back
Ylös Bottom