Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vuosi sitten läskimmässä kunnossa haukkari oli jännitettynä 29,5... Ja pari kuukautta sitten - treenattuna, timminä se on .... 28. :( En ole koskaan kokeillutkaan mitata, kun lihas on pumpissa. Pitänee kokeilla, niin saan itselleni vähän paremman mielen. :)

Pituutta on se 158 cm, että kai sekin vaikuttaa haukkarin kokoon... ... ... :lol2: (Seliseli)

Hyzenthlay sanoi:
tämä nyt ei ehkä ihan kuulu tänne, mutta mulla on outo ongelma hauiskäännön kanssa. Kun teen esim. 8 toiston sarjaa sellaisella painolla, että juuri ja juuri jaksan ne tehdä, tuntuu koko käsivarressa pieni "sähköisku". Mistä tämä johtuu?!

Onko se vähän niin kuin pieni kramppi? Mulle käy tosi rankassa treenissä samoin. Olen olettanut, että se lihas vaan hiukkasen krampaa, kun viimeisiä mehuja puristellaan. Mutta mulle niin käy vain viimeisistä viimeisimmässä toistossa... Sen jälkeen ei oikein uskallakaan tehdä lisää...

:kippis1: Oliko apua?

:D Kiva kuulla, että en ole ainoa joka tollaisesta kärsii. Joskus vaan tuntuu, että noista 8 toistosta about 4 on niitä "sähköiskutoistoja". Kai se on rankan treenin seuraus, vois kumminkin kiinnittää huomiota tekniikkaan.

Mulla noita sähkiksiä tulee muissakin liikkeis esim. penkissä... Luulisin että johtuu jotenkin tekniikasta, harjoituksen puutteesta (jaa-a?)... Siis ainakin minulla.

Zone-sarja -42%
Minä pieni uusi...

Hei kaikki!

Olen uusi, eksyin tänne... [mod]Linkit pois. t.vilma-liina[/mod] ja olen jonkin aikaa viestejänne lueskellut. Hienot sivut! :rock: (ja rakastan näitä hymiöitä! :worship: )

Minulla punttitreeniä takana n. 1,5v, josta 5kk sairaslomalla. Haba siinä 30cm tienoilla

Nuo Metrin vinkit kuulostivat toimivilta! Voisinpa tuota tehotreeniä kokeilla seuraavan kerran, kun on vähän kiiruisampi aikataulu.

Olen nyt lueskellut tuosta Body for Lifesta ja mietinkin, miten uskotte Philipsin punttitreenin kasvattavan habaa? Vaikuttaa ainakin puhkipolttavalta. Jopa Kutri kehuu sitä, vaikka ohjelma onkin rankka. Oletteko kokeilleet (pitäisi varmaan aloittaa uusi threadi.. no, myöhemmin :))?

Nyt kun kerta aloitin, voisin luoda uuden threadin aiheesta BlueZin Probleemat Jotka Eivät Tunnu Ratkeavan.. ja te punttimimmit saatte opastaa :D

Tavoitteena haba sinne 35 senttiin näin aluksi. On se kyllä kasvanut peräti kaksi-kolme senttiä näiden 1,5 vuoden aikana! Mutta uskon, että jos löydän oikean treenitavan se kasvaa vielä nopeammin :thumbs:

//BlueZ

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi köknä. Haban mitta 27cm. Sentin peräti kasvanut siitä kun viimeksi mittailin! Vähän vielä läskiäkin löytyy... Ei auta muu ku treenata kovasti.

Tämäpäs oli hauska viestiketju.. :D
En ole mitannutkaan tuon käsivarren paksuutta ikinä aiemmin. Palaan saliharrastuksen pariin pidemmältä treenitauolta, ja mittaa tuolle lepäävälle "paholaiselle" sain komeat 30,5 cm.
Voimapuolella on minulle suurempi merkitys, kuin tuolla koolla. Treeni ja ravinto siis sen mukkaan..
Pituutta tädillä reilut 178 cm, painoa rapiat 73. *murrr*

Päivitystä. On pienentynyt, syynä varmaan kiristelyt ja se, että ojentajaa en ole tehnyt siinä määrin intensiivisesti kuin talvella, joten sen pieneneminen on mittaa syönyt. Tämänhetkinen lukema on 36 cm. Vaan ei valiteta, vaikka voimakin on vähän huvennut. Niin se aina kesällä tekee, kun käyn salilla vain kerran viikossa. Mutta muu kiristely lienee tehonnut, kun eräät testihousut mahtuivat äsken päälle vaivattomasti.

Hihhei! :hyper: Nyt on pakko hehkuttaa! Haba on toukokuusta kasvanut mahtavat kaksi senttiä! Siispä haubero on nyt kylmänä ja pullistettuna 30 senttiä. (Vaikka paino on hiukan noussut uskon tuon olevan silkkaa lihasta, sillä vyötärö jne. on pienentynyt)

JeA!

Estel sanoi:
Se mitta sitten, 27cm. Eikä tosiaan lihasta kaikki, näin vasta-alkajalla... :rolleyes:

Päivitystä tuohon 8.5. kirjoitettuun... Eli mittasin just tässä ihan istuskellessani ja netissä surffaillessani, tuli mieleen kokeilla. Ja - tadaa - huolimatta kesälaiskuudesta (reilun kuukauden menin varmaan vaan 1-2 kerta viikossa salilla, syöminen mitä sattuu ym.) niin on tuo vähän kasvanut. Nyt on 29 cm. Ei voi olla totta. Johan tämä piristi ja kovasti!!!
:hyper:

Heinä-elokuun laiskottelun jälkeen onkin nyt sitten uusi into päällä. Taas kunnolla ruotuun! :whip:

Oikea käsi 28 cm, vasenta en mitannut. Vaikka ruokailut ovatkin rempallaan, käsivarsiläskejä mulla ei pahemmin ole.

Tavoitteena päästä kolmeenkymppiin tän vuoden puolella.

Wow mitä haboja joillain. Itel on oikee 31 ja vasen 30,5. Siis jännitettynä. Taivoitteena ois joku 33 jouluksi, voi jäädä haaveksi mut yritys on kova!

Latest posts

Back
Ylös Bottom