Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tänä aamuna, kun kotipunteilla pumppasin, sain oikealle peräti lukemat 38,5 cm. Normaalisti se on 37,5cm, siis kylmänä, niin kuin se oikeasti pitäisi mitata. Vasen on kylmänä jännitettynä 37 ja 37,5:n sentin välissä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mää en uskalla mitata, koska mun suuren suuri haba on jotenki kummasti tippunu tuonne käsivarren alapuolelle:eek:
Aika outoa, eikö:lol2:

Originally posted by Metri
Tänä aamuna, kun kotipunteilla pumppasin, sain oikealle peräti lukemat 38,5 cm. Normaalisti se on 37,5cm, siis kylmänä, niin kuin se oikeasti pitäisi mitata. Vasen on kylmänä jännitettynä 37 ja 37,5:n sentin välissä.

Kauheen ISO haukkari :worship:

Originally posted by Metri

Aikamoinen haba sulla kyllä on :eek:

:worship:

mun haukkari on 31 cm.ja oikein kun on tiukkaa lihaa, niin lukema on 28 cm...tai toivon että tän dietin jälkeen lukema vähän korkeampi...:whip:

Nostetaanpas näin vanha thread kun tuli tuon mittanauhan kans pelleiltyä :) Vihdoinkin haba on ylittänyt sen 30cm maagisen rajan, luku oli nimittäin 30.1cm :D 4cm kasvua syksystä, jippii!!

Mittailkaas nyt muutkin, onko kehitystä tapahtunu vuodessa?

Zone-sarja -42%
No pitihän sitä oikein mitata :) 32 cm oli kumpikin käsi, vasen kyllä näyttää minusta pienemmältä. Kauheasti en ole habaa mittaillut. 26 cm taisi olla aloitellessa, mutta siitä on useempi vuosi. Omat mitat on 170/65

Metri sanoi:

Hurjia lukuja! Onko vuoden aikana lukemat pompsahtanut uudelle kymmenluvulle? :)

Mun hauis on 34 cm ja millit päälle. Äsken tuossa ähelsin ja täytyy sanoa, että ei se niin helppoa ole itse itseltään mittailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
35 näyttää mittanauha, mulla on kyllä aika muikeenkokoiset ojentajat.
pari senttiä lähtee varmaan ihan nesteen piikkiin, mutta toissalta, jos hakis oikein kovan pumpin vois saada sentin lisää ( toivoo kovasti )

Q.Bijou sanoi:
Hurjia lukuja! Onko vuoden aikana lukemat pompsahtanut uudelle kymmenluvulle? :)

Mun hauis on 34 cm ja millit päälle. Äsken tuossa ähelsin ja täytyy sanoa, että ei se niin helppoa ole itse itseltään mittailla.
Ei ole, ei sinne päinkään. Ei varsinaisesti pienentynytkään. Kiristelin vain tässä hiihtolomalta tultuani, joten se, mitä siellä nyt on, on ainakin kiinteämpää. En ole vähään aikaan mitannut, mutta viimeksi sählätessäni oli 37 cm. Mittaustavasta riippuen milli tai pari päälle. Käsipäivän jälkeen pumpissa kyllä isommat, narsisti myöntää, että joskus pukuhuoneessa (salaa) flexaa ja katsoo peilistä pattia.Tosin silloin ei mittanauha ole hollilla. Voihan olla, että miun hanskat ovat saavuttaneet jo ylärajansa eikä :wanha: :lla enää kasva. On nähty jo kohta 42 kesää.

Latest posts

Back
Ylös Bottom