Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulla läskiä sen verta et jännitettynä V 31,5cm ja O 30,5cm. Pituus 157½ ja paino 64kg.. Mut kyl tää tästä. Hiljaa hyvä tulee :)

Oon joskus aikanaan painanu 75kg!!!! Siitä tiputtelin ja sit jojoilin 64-70kg välillä useamman vuoden. Nyt vajaan vuoden käyny treenailee, alottelin tosi varovasti kun kropan kans ongelmia (polvet, ranteet ja selkä) ja vuosi sitten paino oli 70kg, nyt tosiaan 64kg. Ekaa kertaa näin pitkää paino ollu laskussa tai pysyny siinä missä on eikä jojoilua tapahtunu. Vaati vaan liikuntaa alleen :) pysyy motivaatio paremmin ja tekee mieli syödäkin oikein. Paluuta vanhaan ei ole :) Mutta siinä sepustusta tuohon hauikseen, pienempihän se ois jos ois hoikempi..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
aikalailla 31,5 mullaki. Parin vuoden aikana tullu pari senttiä lisää, josta toivottavasti ees osa ihan oikeaa tavaraa, muoto on kyllä ainaki muuttunu kivasti

Zone-sarja -42%
noniin ja uusi mittaus oikein suoritettuna (paksuin kohta kun lihas "ylempänä", netistä katsoin uudelleen ohjeet)
ja molempien mitaksi tuli 33.5 cm.

Kas, löytyi tällainen laatuketju, niin täytyy raportoida haban ulottuvuuksia: eilen oli pumpissa 35 cm olkavarsi, 34 cm on ollut kylmiltään. Sentin kasvanut viime keväästä ja joskus vuoden 2013 puolella lähtötilanne oli 30 cm, toivon mukaan osa jopa lihaksena tullut. Nyt on vähän ylimääräistä pehmuketta mukana...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on pienet hauikset ja käsivarret, kasvavat erittäin huonosti ja forkkuihin liittyvien vaivojen vuoksi en ole paljoa hauiksia erikseen treenannutkaan. Joskus aikaisemmin muistan mitanneeni ne noin 27-senttisiksi, nyt ovat 30-senttiset. Oikea itseasiassa juuri nyt 31 cm, mutta se on turvoksissa koska suututin sen kolme päivää sitten salilla ja se on edelleen todella ärtynyt ja kipeä.

Mä oon saanut hauikset kasvamaan, kun oon kerran viikossa tehnyt suoraa treeniä niille useemmalla liikkeellä finaaliin asti ja sen lisäks saavat selkätreenin yhteydessä epäsuoraa rasitusta. Ne nyt on mulla ollut aina suht hyvin hermottuneet ja ottavat treeniä vastaan, kun jostain kumman syystä oon panostanut niiden pullisteluun jo jostain muinaisista ajoista lähtien ekoja kertoja salilla käydessä alta kakskymppisenä. Kai se on ollut hauska, että on ollut ees joku näkyvä lihas kropassa... (enkä oo osannut treenata mitään muutakaan silloin)

Mun hauikset ei hermota eivätkä tunnu ottavan treeniä vastaan. Oikea käsi on leikattu ja vanhan vamman takia hauiksen treenaaminen on hieman haasteellista ja sen huomaa.. Vasen haba 36cm ja oikea 34cm. o_O Very nice..

E. Niin siis jännitettynä ja on siinä sitä pehmikettäkin päällä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom