Mimmien habamitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaan nyt tänne kun olin niin innoissani eilen kun mittasin... 27cm (kummassakin kädessä) :D Ei siinä mitään, mutta sen on jo sentin enemmän kuin kaksi kuukautta sitten, että oikeaan suuntaan ollaan menossa :hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Höh! Tulipahan sitten tuommoinenkin mitattua... Kaikkien ylimääräisten "rasvakerrosten" kera oikea hauis oli 37 cm:ä ja vasen 36 cm:ä. Jos ottain nuo ylimääräiset pois, niin ehkä putois 1 cm:n verran.

Kaikki ihailuni teille, isohabaiset mimmit! :thumbs:

:offtopic: Mua niin masentaa, oma haba on kolmen salivuoden jälkeen hädin tuskin 30 cm ja salilla treenipainot jumittaa. Kreatiinilla sain viime kuussa muutamaksi viikoksi hieman lisätehoa treeneihin, mutta sitten sekin lakkasi potkimasta. Ihan sama syökö paljon vai vähän, yhtä nahkeesti treenit kulkee. Nyt kun yritän oikein kasvattamalla kasvattaa lihasta, niin tuntuu, että maha ja perse vaan kasvaa ja samalla raajojen ruikulaisuus korostuu entisestään. Nyt on aika lähellä, että loppuu puntin vääntö ja siirryn takaisin jumppasaliin. Mutta jospa tää tästä...

Huh, sori tilitys, tämä olisi varmaan sopinut paremmin tuonne vitutus-threadiin, mutta halusin samalla kehua teidän habojanne :D

Kaipa se on vähän kropan koostakin kiinni, vai onko? Itse olen 173 cm pitkä ja painan tällä hetkellä liikaa. Ihannepaino olisi sellainen 65-68 kiloa. Ja treenaamisen aloitin kymmenisen vuotta sitten. Tosin välissä oli muutama vuosi väliä.

Helga: ootko kokeillu pitää parin viikon taukoo punttitreeneistä? Itse pidin juuri parin-kolmen viikon tauon salitreenistä ja tein pelkkää aerobista ja nyt on tulokset noussu ihan kivasti.
Aina ei vika oo ravinnossa tai treenissä vaan levon puutteessa. Levossa se lihas kasvaa. Ennen kuin heität hanskat tiskiin kokeile tuota taukoo.

Joo, kiitti vinkistä Hannebaali! :) Tämä viikko onkin mennyt tauon merkeissä, olen tehnyt aerobista sopivasti ja syönyt hyvin, ainut mikä mättää, on se, ettei ehdi nukkua tarpeeksi (tentti tulossa ja semmosta). Mutta katsotaan miten ensi viikolla lähtee kulkemaan!

Zone-sarja -42%
piti minunkin sitten mitata... huimat 27 cm.. :hyper:
tosin ei oo habaa tullu vielä paljoo treenattua..
no.. tästä on hyvä jatkaa.. :)

Löysin tämän keskustelupalstan tappaessani aikaa hirveän flunssan kourissa. Tekee mieli salille. Mittasin habat. Läskiähän niissä on päällä, ei epäilystäkään, kun säännöllisestä habatreenistä on jo useita kuukausia. Vasen oli 34 ja oikea 35 jännitettynä. Mutta tästä ei kannata kenenkään masentua... Olen pitkä ja muutama kilo ylimääräistä on myös. Vuosi sitten olisi kannattanut mitata. Silloin oli takuulla enemmän ja tiukempaa lihaa :rock: . Ehkä tämä tästä taas iloksi muuttuu.

Siekkari

Mulla näytti olevan 30 cm, ja se onkin kokonaan tiukkaa lihasta...takana siis 3 vuotta treeniä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Missukka sanoi:
Voi köknä. Haban mitta 27cm. Sentin peräti kasvanut siitä kun viimeksi mittailin! Vähän vielä läskiäkin löytyy... Ei auta muu ku treenata kovasti.

Haba kasvaa hitaaasti mutta varmasti. Sentti tullut lisää eli 28.

jipii.. mittasin haban ja sentti oli tullu lisää!! (28 cm) :D

Kannattaa armaat punttisiskot muistaa nyt se, että ihmiset ovat eri kokoisia ja eri koostumusta.

Luonnollisestikin 150cm ja 180cm ihmisillä on eri mittaiset habat, vaikka suhteessa näyttäisivätkin samankokoiselta.

Rasvaprosentti vaikuttaa myös niihin sentteihin.

Nimim. Maailman pienin hapa, mutta ei kauhean huolissaan

Asiasta tekee hyvin mielenkiintoisen se, että näinkin ruipelokätisellä jopa L-koon paidat ottavat hihoista kiinni ja pahasti. :rock: Millaisille ihmisille noi kuteet nykyisin tehdään!

vautsi mitä haukkareita tääl liikkuu!!
35cm ja muutaman millin yli näytti mun mittaukset, kisadieetillä ollut joulukuusta joten loppujen lopuksi ei rasvaakaan näytä hirveesti olevan.

*huoh* Jos joskus saan 35 cm haukkarin kireässä kunnossa niin :haart:

Hirveällä ähellyksellä saan muutaman millin päälle 30 cm ja osa siitä on varppina fläsää. Mutta siirryinpäs silti uudelle kymmenluvulle, syksyllä oli vielä 29,5 cm :)

mulla toi haba kummassakin kädessä 35, läskiä kyllä päällä. tosin käsivarren rento mitta pienentynyt viimeisen kuukauden aikana sentin, joten suhteessa lihaksen määrä kasvaa.... :kippis1:

pituutta on 176

Päivitystä. 33 senttiä tällä hetkellä - and still counting...

Hippa sanoi:
Nimim. Maailman pienin hapa, mutta ei kauhean huolissaan

Mä luin, että napa ja ajattelin, että sehän on söpöä. Noi avatarien vauvakuvat taitaa tehdä tepposensa. :)

tulipa iloinen ylläri, luulin juuri että nämä habat ei ole kehittyneet pätkääkään niin olipas sittenkin :hyper: nyt meini 30 cm rikki !! (ja olen sentään melkein 180 senttinen.. narukäsi mikä narukäsi )

Latest posts

Back
Ylös Bottom