Milloin yrittää 100kg penkistä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla tais olla 6x5x85 sellainen sarja, jolla meni ainakin 2x1x100 teknisesti puhtaasti. Saman kuuden viikon piikkausjakson loppua kohti sitten jäi 105 puoleenväliin ja viimeisellä viikolla 90-95 oli jo tiukkaa. Jäi sitten selvittämättä mitä sieltä olisi saanut tiristettyä tuolla työsarjapohjalla, jos olisi ottanut vielä kevennystä ja uutta yritystä.

Hieman offtopic, mutta Elixirissä käynnistyi tänään joillain haaste 100kg:sta penkistä. Yksi äijä taisi lähteä varsinaiseen haasteeseen mukaan lähtötasolla 80kg penkistä ja pari tyyppiä sitten lähti mukaan n. 40kg penkkimaksimilla. Heillä tavoite on oma paino.

Mielenkiintoista seurata kehitystä. Toivottavasti saisi jotain tekniikkavinkkiä omaan treeniinkin siitä. Valmentajana taisi olla kuitenkin vanha kettu, Tapparan voimavalmentaja.

Onhan toi paljon ukkelista kiinni, ite sain (jos oikein muistan kun tapahtumasta on jo jokunen vuosi) 80kg x 6 ja 90kg x 3 ja 95kg x 1 ja sitte se maaginen 100kg x 1 kans.. ja tällä hetkellä 130kg x 4 ja silti tulee 150kg ygönen:hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan toi paljon ukkelista kiinni, ite sain (jos oikein muistan kun tapahtumasta on jo jokunen vuosi) 80kg x 6 ja 90kg x 3 ja 95kg x 1 ja sitte se maaginen 100kg x 1 kans.. ja tällä hetkellä 130kg x 4 ja silti tulee 150kg ygönen:hyvä:
Ihan mielenkiinnosta,teitkö minkälaisen sarjan sillo ku otit tuon 4*130kg?Vai kävitkö tekemässä vain tuon 4:n?

Mä en oo alottanu rinta reeniä varmaan vuoteen tasapenkillä, vaan aina vinopenkillä tangolla tai kässäreillä.. ja sit siitä penkille, parit lämppärit ja tankoon eka 10x100,3x120,4x130 ja samalla kerralla toi 1x150

Tänään meni vihdoin huikea 100kg rikki. Sitä ennen takana oli sarjoja 80 kilolla ja viimeisin taisi mennä toistomäärältään 7-5-5 ja sitten paukahti tänään ennen varsinaisen treenin alkua tuo 100kg. Olisi siihen varmaan vielä muutama kilo mennyt. Aika hyvin tullut tulosta, pari kuukautta sitten tuli kuitenkin tehtyä jollain 60kg sarjoja... Ihan tyytyväinen saa olla. :P

Oon ottanu 4 x 90kg ja 8 x 82kg penkistä eikä vieläkään oo tullu sata ylös. Tosin ollu niin lähellä että varmaan ihan päivästä kiinni ja siitä, että oon treenannu nimenomaan 4-8 toiston sarjoja enkä pahemmin ykkösiä.

Ja kun otetaan se sata niin otetaan se sellasella tekniikalla ettei tarvi hävetä, perse penkissä ja ilman pomppua.

Itse yritin 100 kg penkistä heti kun sarjapainot sen sallivat. Väänsinkin sitte joku seittämän toistoa ekalla kertaa ku satku oli tangossa.

Heti kun tuntuis siltä että voi nousta. Jos nousee niin hyvä, jos ei niin treenaa lisää. Ei kannata tehdä tämän vaikeammaksi asioita...

Suositut

Back
Ylös Bottom