Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Mun tukka muuttuu koko ajan.. mutta onpahan kivaa! Alkuvuodesta tosiaan pätkäsin pitkät hiukset pois, ihan lyhyeksi. On ollu kaikenlaisia raitoja ja värejä ja nyt on tommoinen n.4-5cm pitkä tukka, keskeltä pystyssä. Muuten perusväri jotain tummanvioletin paikkeilla mut keesi on semmoinen räikeä oranssi :D

i381_kuvasarja.bmp

siinä

Vaude :) ma haluusin tollasen! mut ku mun tukka on niin sileää et sitä ei saa noi pörrölleen.tai saa mut sit se tunnin päästä on päätä myöten. mulla pitkä ~puoleen selkään asti punertavat hiukset.hiukset on aina sen näköset niiku ne ois suoristusraudan jäljiltä.

Mulla väri vaihtui tummanruskeaksi, miltei mustaksi. Pituus on nyt puoleen selkään, etuhiukset ja vähän kerrosta.

tumman ruskeat ja edessä on vaalea raita ja takana myös. ja aika lyhyet ovat, lyhemmäksi olisi tarkoitus vielä leikata ;)

Olen jumittunut pitkään, punaiseen leijonanharjaani ;) Oma väri punertavan tummanruskea, kuparin sävyisellä kasvivärillä jeesataan. Välillä leikittelen ajatuksella lyhyistä hiuksista, mutta tuskinpa tulen ikinä "uskaltamaan". Pitkä on kätsä kun sitä ei tarvi leikata kuin joskus vähän tasoitella latvoja.

Hiuslaatu suomalaisen littana, mutta kosteassa alkaa taipua kiharaan. Muutenkin ilmankosteus vaikuttaa kuontalooni ihan mielettömästi, hiukset voivat niin selkeästi paremmin Keski- ja Etelä-Euroopan reissuilla.

Ja sitten vinkki: älkää peskö hiuksianne liian usein. Vaikka treenaisi ja hikoilisi joka päivä, suosittelen lämpimästi, että opetatte hiuksenne harvempaan pesuun, jolloin ne rasvoittuvat hitaammin, tulevat tuuheammaksi ja kiiltävämmäksi.

Joskus parikymppisenä pesin hiuksia joka päivä, sittemmin harvensin joka toinen päivä. Tänä vuonna maaliskuussa siirryin joka 3. päivä sykliin, ero on jo nyt ihan mieletön! Siitä tiskiharjasta tuli kuin tulikin pehmeä ja kiiltävä! Vastikään siirryin joka 4. päivä pesemiseen, ja hiukset nauttii!

(Kieltämättä se totutusvaihe on ikävä, juuresta pukkaa rasvaa kun päänahka on tottunut tuottamaan sitä enemmän kun sitä on jatkuvasti pesty pois. Mutta lopputulos on sen limaisen vaiheen arvoinen!)

tukka-1.jpg

Tollanen tukka nykyää mulla. Aika uus tukka, äiti leikkas sen vissii viikko sitte. Tykkään ku sen saa niin monella eri tavalla laitettua! Otsiksen saa ylös, otsiksen saa toiselle sivulle ymsyms.

Päältä toi on sen pitunen, että sen saa pöyheeks. Eli on tosi kerrostettu :)

Olen jumittunut pitkään, punaiseen leijonanharjaani ;) Oma väri punertavan tummanruskea, kuparin sävyisellä kasvivärillä jeesataan. Välillä leikittelen ajatuksella lyhyistä hiuksista, mutta tuskinpa tulen ikinä "uskaltamaan". Pitkä on kätsä kun sitä ei tarvi leikata kuin joskus vähän tasoitella latvoja.

Hiuslaatu suomalaisen littana, mutta kosteassa alkaa taipua kiharaan. Muutenkin ilmankosteus vaikuttaa kuontalooni ihan mielettömästi, hiukset voivat niin selkeästi paremmin Keski- ja Etelä-Euroopan reissuilla.

Ja sitten vinkki: älkää peskö hiuksianne liian usein. Vaikka treenaisi ja hikoilisi joka päivä, suosittelen lämpimästi, että opetatte hiuksenne harvempaan pesuun, jolloin ne rasvoittuvat hitaammin, tulevat tuuheammaksi ja kiiltävämmäksi.

Joskus parikymppisenä pesin hiuksia joka päivä, sittemmin harvensin joka toinen päivä. Tänä vuonna maaliskuussa siirryin joka 3. päivä sykliin, ero on jo nyt ihan mieletön! Siitä tiskiharjasta tuli kuin tulikin pehmeä ja kiiltävä! Vastikään siirryin joka 4. päivä pesemiseen, ja hiukset nauttii!

(Kieltämättä se totutusvaihe on ikävä, juuresta pukkaa rasvaa kun päänahka on tottunut tuottamaan sitä enemmän kun sitä on jatkuvasti pesty pois. Mutta lopputulos on sen limaisen vaiheen arvoinen!)

punaset hiukset :haart:
itse haluaisin pitkät ja punaiset hiukset, mutta mulla on ollut monta vuotta ongelmia tän tukan kanssa.
en oikein tiedä tarkalleen mistä johtuu, mutta eivät kasva pitkiksi. niiden elinkaari on lyhyt ja maksimissaan ovat 25cm...silti lyhyempiä siellä seassa. todella masentavaa :(

mä oon just tossa totuuttelu vaiheessa...yritän kans, et pesis vaan pari kertaa viikos. tällä hetkellä tukka on ihan törkeen lattee, mutta niinhän se on muutenkin :(

Briseis, sulla on kiva tukka :)

Mä alan olla aika kyllästynyt tähän mun tummaan lookkiin ja haluisin jotain radikaalimpaa muutosta vaihteeks. Lähes kaikki hiusvärit on aikoinaan kokeiltu, mutta tää tumma on nyt ollut jo useamman vuoden - tosin raitoja on välillä ollut.

Haluisin jotain tän kaltaista
hiusväri.webp

Ongelmana on se, että mun luonnollinen väri on aika vaalea ja juurikasvua on nyt tyvessä n.1cm. Tukka on kestovärjätty ja kuten kuvasta näkyy, se on tumma. Saakohan joku parturi tän vaalennettua fiksusti niin, ettei se tyviväri vedä ihan eriväriseksi kuin muu tukka? Kaipa ne osaa sen tehdä, mutta helppo pala se ei tule olemaan :D

Briseis, sulla on kiva tukka :)

Mä alan olla aika kyllästynyt tähän mun tummaan lookkiin ja haluisin jotain radikaalimpaa muutosta vaihteeks. Lähes kaikki hiusvärit on aikoinaan kokeiltu, mutta tää tumma on nyt ollut jo useamman vuoden - tosin raitoja on välillä ollut.

Haluisin jotain tän kaltaista
katso liitettä 44763

Ongelmana on se, että mun luonnollinen väri on aika vaalea ja juurikasvua on nyt tyvessä n.1cm. Tukka on kestovärjätty ja kuten kuvasta näkyy, se on tumma. Saakohan joku parturi tän vaalennettua fiksusti niin, ettei se tyviväri vedä ihan eriväriseksi kuin muu tukka? Kaipa ne osaa sen tehdä, mutta helppo pala se ei tule olemaan :D

Itse kun olen monta kertaa sahannut vaaleasta tummaan ja jopa mustaan ja taas takaisin vaaleaan, niin joka kerta on vaalennus tehty asteittain. Hellävaraisin keino lienee otattaa ensin paljon ohuita vaaleita raitoja ja tyveen vähän vaaleampi tumma sävy kuin aiemmin on ollut. Sitten taas seuraavalla värjäyksellä lisää raitoja ja tyveen väri jne. Näin lopputulos ei turmele hiuksia kauheasti ja näyttää luonnolliselta. Aikaa tämä prosessi tummasta blondiksi tietysti vaatii, mutta raidoilla yleisilme tulee aika helposti jo selvästi vaaleammaksi.

Itse kun olen monta kertaa sahannut vaaleasta tummaan ja jopa mustaan ja taas takaisin vaaleaan, niin joka kerta on vaalennus tehty asteittain. Hellävaraisin keino lienee otattaa ensin paljon ohuita vaaleita raitoja ja tyveen vähän vaaleampi tumma sävy kuin aiemmin on ollut. Sitten taas seuraavalla värjäyksellä lisää raitoja ja tyveen väri jne. Näin lopputulos ei turmele hiuksia kauheasti ja näyttää luonnolliselta. Aikaa tämä prosessi tummasta blondiksi tietysti vaatii, mutta raidoilla yleisilme tulee aika helposti jo selvästi vaaleammaksi.

Kiitos vastauksesta Viiwi :) Luulen, että noin se kannattaakin tehdä!

..kun aloitat ton projektin, osta ihmeessä jotain tosi hyvää hoito-ainetta joka selvittää tukan koska vaalennus rasittaa hiusta ja märkänä kun harjaa/selvittää sitä niin vaalennettu hius venyy ja usein katkeaa. Kuivaan tukkaan käytän luonnon harjaa.
Mulle käy yleensä niin et parina ekana pesukertana harjaan jää vaan ne vaaleat hiukset..hurjan näköstä mut hiuksiahan kasvaa koko ajan lisää :) ..ja tärkeintähän on saada semmone mikä miellyttää ;)
Hyvin se onnistuu - don't worry!

Kiitos angelo! Täytyy myöntää että äiti todella onnistui leikkaamaan mitä halusinkin - kerrankin :D

Osaisiko joku ehottaa Turusta hyviä kampaamoita, joissa olisi hyvä vaalentaja ja leikkaaja, joka kuuntelisi asiakasta mutta osaa myös itse ehottaa jotain pientä uudistusta. Hinnanhan pitäisi olla mahdollisimman halpa, kun opiskelijoita ollaan. Hiukset ovat siis luonnostaankin vaaleat, haen vain hieman kirkastusta raidoilla ja uutta mallia leikkauksessa.

Alaselkään ulottuu nykyinen hiusmalli, väri on musta ja leikkaus on silleen edestä vähitellen kerrostettu. Edessä ja otsatukassa on punaisia raitoja. Hiukseni ovat luonnostaan hyvin tummat joten koen ainoastaan kylmät ja tummat sävyt omikseni. Tummat silmät ja kulmakarvatkin tekevät vaaleat sävyt jotenkin luonnottomiksi, vaikka ihoni onkin sitten aika vaalea. Koen itseni vähän sellaiseksi lumikki-tyypiksi. Väri on kuitenkin vaihdellut kokopunaisesta-ruskeaan-mustaan ym.

Meitsin hiukset on tällä hetkellä avatarin kaltaiset... Lyhyet :'(

täältä löytyy,, hivenen alle hartioiden pituiset hopeaan vivahtavat blondit hiukset, tehosteena otsikset alta shokki pinkki:D Paksut ja osittain luonnonkiharat mutta pidän kyllä ne suorina tai sitten ihan ponnarilla :) Kyllästyn aina nopeasti hiuksiin,, suraavaksi aattelin piristää shokkipinkin tilalla sähkön sinistä tai muuta kivaa,, Nämä keski mittaiset hiukset on niin tylsät, mutta ei voi oikeen leikatakkaan kun on tonne armaijan harmaisiin tarkoitus astua joko nyt kesällä tai ens talvena (josko hiukset silloin pikku nutturalle yltäisi:rolleyes: )

vihree keesi tällä hetkellä. kohta kahen sentin tukka - omaa väriä. tukka osalta kohtii vähän ohutta sairastelujen takia. mutta eiköhän tuo tukka saaha kuntohon jossain vaiheessa. tavoiteena että ens kesänä taas lyhyehkö keesi <3

Mä alan nyt tylsäksi, tänään tulee tasaisesti mokanruskea tukka... kasvattelen hiusta niin ei viiti paljon raidoitella ja leikkailla. Tarkoitus ois saada hius kasvamaan pian ristiselkään asti, niin voisin ottaa elämäni ekan permanentin :D

http://badhairday.typepad.com/photos/uncategorized/cameron_diaz_brown_hair.jpg

Ton värinen siitä varmaan taas aluksi tulee. Pituuskin on sama kuin mulla nyt, silmät vaan on ruskeat. Niin ja mulla on etutukka, hate it :)

Mulla on vähän tylsä kampaus. Keesin sänki rehottaa, ja blondasin lyhytelokuvan nyrkkeilijäkohtausta varten koko pehkon. Pinkki voisi olla seuraava keesin väri, vaikka vihreätä pyydettiinkin takaisin heti samana päivänä kun olin lettini vaalentanut.

Back
Ylös Bottom