Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä samankaltainen tukka ku rihannalla nykyään: http://www.sheplaysmusic.com/wp-content/uploads/2007/08/rihanna-mobo-awards-2007.jpg pakko myöntää, että nähtyäni Rihannan tukan halusin samanlaisen. Minulla tosin on luonnostaan taipuva tukka eli useimmiten joudun tämän suoristamaan. Ihan tyytyväinen olen, mutta haluaisin tästä yhtä kevyen ku Rihannalla! Värinä tummanruskea, jossa "kultaiset" raidat. Kohta tosin menee taas kokotummiksi, olen kyllästynyt raitoihin :)

Mulla on melkein musta tukka ja se on todella luonnonkihara. Eli siihen on ihan turha yrittää mitään hienoja värisävyjä tai leikkauksia,tämä on ikuinen villakoira-look ;)

Itsellä on todella pitkät mustat hiukset. Oma aito väri on tummanruskea. Edestä hiukset ovat hitusen lyhyemmät kuin muut hiukset.

Olkapäiden alle ulottuvat suorat hiukset, joissa pohjalla ihkaoma väri; vaalean ruskea. Otsis leikattu reilusti vinoon. Tuo ihkaoma väri ei ole oikein minkään värinen, joten otan noin puolivuosittain toffeen / kullan / tai jotain vastaavan värisiä raitoja. Väritys siis aika luonnollinen. En aio enää koskaan laitatuttaa raitojen alle pohjaväriä. Pidän siitä, että on oma väri pohjalla ja raidoilla saa sitten kivasti vivahdetta, vaihtelua, ilmettä. Hiukset ovat oikein hyvässä kunnossa, kiiltävät ja paksummat kuin silloin, kun vielä värjäsin koko päätä. Miinuksena se, että rasvoittuvat nykyisin enemmän kuin ennen.

ei tarvi selittää, kun laittaa kuvan. Tommonen on tukk paitsi sillä erotuksella, että värjäsin sen justiinsa mustaks :rock:
se on aina parin viikon välein erivärinen ja kaikkea on kokeiltu mm. Blondi, luumu, punanen, oranssi, musta, turkoosi... ja erilaisia variaatioita, kuten blondi sinisellä keesilä, oranssi mustalla keesillä, musta punaisilla sivuilla :D

Liitteet

• tukka.webp
    tukka.webp
    10 KB · Katsottu: 4 174
Tummat pitkät hiukset joissa vaaleita raitoja.
Oma väri olis blondi, mutta tummaksi oon värjäilly jo jotain 9 vuoden ajan.

Tällä hetkellä samankaltainen tukka ku rihannalla nykyään: http://www.sheplaysmusic.com/wp-content/uploads/2007/08/rihanna-mobo-awards-2007.jpg pakko myöntää, että nähtyäni Rihannan tukan halusin samanlaisen. Minulla tosin on luonnostaan taipuva tukka eli useimmiten joudun tämän suoristamaan. Ihan tyytyväinen olen, mutta haluaisin tästä yhtä kevyen ku Rihannalla! Värinä tummanruskea, jossa "kultaiset" raidat. Kohta tosin menee taas kokotummiksi, olen kyllästynyt raitoihin :)

Kertokaas tän tyylisten hiuksien onnelliset omistajat, että mitenkäs laitatte tukan treenatessa? Haluisin kans vaihtaa Rihanna -lookkiin, mutta en keksi miten tukan saisi niin ettei se häiritsis treeniä. Totahan ei takaponnarille saa..?

Nyt mulla on erittäin tylsä, olkapäihin saakka ulottuva vähän kerrostettu tukka. Tummanruskeaa tuhkanvaaleilla ja keskivaaleilla raidoilla. Pidän sitä yleensä ponnarilla koska en osaa muutakaan :itku:

Kertokaas tän tyylisten hiuksien onnelliset omistajat, että mitenkäs laitatte tukan treenatessa? Haluisin kans vaihtaa Rihanna -lookkiin, mutta en keksi miten tukan saisi niin ettei se häiritsis treeniä. Totahan ei takaponnarille saa..?

Itse vedän hikipannalla pois silmien tieltä. Ehkäpä tuon jälkeen muistutan enemmän Ramboa :hyper:, mutta minun treenamisesta on muutenkin estrettisyys kaukana...

vaaleat suorat hiukset tonne takapuoleen asti. kerran elämäni aikana värjännyt lähes mustaks (darkbrown) mutta ehkä vaalea istuu paremmin.. :D

Tommosen "rihanna" tukanhan sais helposti jollain hiuspannalla taakse tai sit nostaa etuosan "ylös" pinneillä, eipähän ainakaan valahda kasvoille...

Suorat, tummat, lyhyet. Pikkutyttönä oli kerran pitkät: noin lapoihin, mutta se ei sopinut miun hiuslaatuun, joka on ohut, siis tosiohut. 8-vuotiaana saksittiin poikatukaksi, jollaisina pidän nykyisinkin hiuksiani aina kesäisin. Talveksi otan aina volyymikäsittelyn, ja hiukset taivutellaan "opettaja-lukkiin". Siksi on tällä hetkellä laineita. Luonnossa ne ovat piikkisuorat. Pesun jälkeen pitää vähän föönata ja taivutella.

Ikä (ja ammatti) näkyy jo harmaana ohimoilla. Väriä en aio ikuna käyttää, ennemmin vaikka saksitutan pääni muliksi. Isäni on melko tyylikkäästi harmaantunut, ja olen jotakin perinyt häneltä, joten toivon, että itsekin saisin vanhempana nätin harmaan kuontalon. Silloin tosin taidan pitää sitä jatkuvasti lyhyenä.

Pitkät, suorat ja ruskeat hiukset. Tonne jonnekki lapaluiden alapuolelle. Miul on ollu aina pitkät. Yleensä letillä tai ponnarilla.

Kertokaas tän tyylisten hiuksien onnelliset omistajat, että mitenkäs laitatte tukan treenatessa?:

Elikkä itte laitan tän mun "rihannatukan" sillee, et panta pitää otsista kurissa ja ponnarille ne hiukset jotka sinne ylettää! eli niskavillat ja muutenkin toi niska osio valitettavasti jää auki, ellei niitä laita pinneillä kiinni. Ite en yleensä kuitenkaan laita, koska ne ei siellä niskassa ole tiellä :D

Sit joskus tykkään laittaa tän sillee, et yöks kierrän nutturoiks koko tukan, että aamulla se on iha käkkärä, ja pinneillä hiukset kiinni takaa sillai puolihuolimattomasti, ja panta päähän. tositosi kivannäkönen eikä ole tullut tälläkään tavalla treenatessa tielle! :thumbs:

Pitkät, vähän jo pepun päälle yltävät, mustat, suorat hiukset löytyy tästä päästä. Reenatessa aina ponkkarilla. Jos ovat vielä silloinkin tiellä, niin sullon joko paidan kauluksesta sisään tai kieritän nutturalle. Pidän nämä muutenkin tosi usein kiinni, koska vapaana ne ovat liimautuneena dödöisiin kainaloihin, huulirasvan laiton jälkeen kiinni huulissa, muuten vaan suussa tai silmissä, auton oven välissä, sähköisinä poskissa kiinni, laukun hihnan alla, vetoketkun välissä, toimistotuolin selkänojan vipstaakkelejen välissä, avomiehen suussa/alla, jos olemme lähekkäin jne. Niin ja jään myös näistä joskus ihmisiin kiinni, jos on ahdasta. :D Sen lisäksi niitä yksittäisiä hiuksia tuntuu löytyvän joka paikasta, esim. avomiehen eväistä, boksereista, auton tuulilasin pyyhkimen välistä (???), tukoksina imurista... Hoitotuotteita kuluu paljon ja hiusten harjaaminen ja kuivaaminen kestää pienen ikuisuuden, mutta silti rakastan hiuksiani. :)

Mulla on tällä hetkellä on oman värinen (vaaleanruskea) vähän yli olkapäiden ulottuvat, kerroksittain leikattu tukka, jossa lisähiuksin räikeän vaaleanpunaisia raitoja (n.20kpl). Itse tykkään todella paljon! :hyvä:

Tarkoitus olisi kasvattaa oikein pitkiksi. Tosin voi olla,että jossain vaiheessa menee hermo kun tämä tukka tosiaan on todella paksu ja raskas eikä meinaa kuivua ikinä.

Aikojen saatossa on tullut kokeiltua jos jotain: aivan lyhyttä, polkkaa, pitkää, pikkulettejä (:haart: ), puolipitkää, otsista, eri värejä, raidat on useinkin ollut..

Ajankohtainen aihe, olen juuri kohta kampaajalle menossa.

Polkkatukkaisena olen nyt viihtynyt jo monta vuotta, aiemmin hiusten pituus on vaihdellut puolesta selästä ihan lyhyeen poikatukkaan. Tän hetkinen pituus on vähän korvan alapuolelle, niskaa on enemmän kerrostettu ja edestä sitten vastaavasti hieman pidempi. Väri vaihtelee kausittain, kesällä olin blondi ja nyt hehkeä punapää.

Tällä hetkellä pitkät, punaruskeat hiukset, joissa on pari mustaa ja pari vaaleampaa raitaa. Tykkään kovasti!

Pitkä on ollut aina. Nuorempana oli vaalea, sitten vetäisin pitkään punaisella (ei mikään punaruskea vaan punainen). angsteissa piti laittaa tumma violettikin muutamaksi vuodeksi.

Sitten ruskean kautta takaisin punasävyiseen.

Armoton hiirenhäntä-tukka, todella ohut ja hento hius eli tyypillinen suomalainen :) Väri pyrkii aina punaiseksi värjäyksienkin jälkeen, ja on tällä hetkellä punertava, vaikka en ole värjännyt todella pitkään aikaan. Otsatukka on miun tavaramerkki, mikä käytännössä puuttui ainoastaan ala-asteen viimeisen luokan ja yläasteen kahden ensimmäisen luokan ajan.

Mulla on tällä hetkellä pitkähköt kullanruskeat, keskiruskeat, hieman (siis todella vähän!) oranssihtavat hiukset (hirveän vaikea määritellä tätä väriä ;) ). Pitkät hiukset mulla on ollut melkein aina ja niin tulee olemaan jatkossakin - mulle ei todellakaan sovi lyhyt tukka ja oikeastaan haaveilen hiusten pidennyksestä...

..hiusväreistä oon käynyt läpi kaikki blondista mustaan. Seuraavaksi on vuorossa oranssihtavanpunainen tyyliin Julianne Moore :haart:. En malta odottaa, että pääsen kampaajalle :) Ajattelin, että tollanen oranssinpunainen sopis mulle, kun mulla on vihreät silmät ja kohtalaisen (?!) kalpea iho.

Mitään sen kummempaa leikkausta tässä mun tukassa ei ole. Noin vuosi sitten leikkautin otsatukan (silloin mulla oli muuten musta tukka) ja se on nyt kasvanut kivasti pois. Hiukset on vähän pätkittäin leikattu ja ne on normaalin paksuiset, eli ei ihan ohuet mut ei mitkään paksutkaan..

Kaikkein eniten tykkään laittaa hiukseni pienille kiharoille, mut aika harvoin siihen on aikaa. Silloin sitten vaan suoristan tai annan olla luonnollisesti (mulla on kohtalaisen taipuisat hiukset).

Huh, tulipa pitkä sepustus!

Suositut

Back
Ylös Bottom