Mulla on ollut aina luonnonvaaleat, puolimetriset, suorat ja tasaiset hiukset. Ei oikein paksut eikä ohuet, jotain siltä väliltä. Pari kertaa leikauttanut ottiksen, mutta se oli niin hemmetin ärsyttävä, että ei kiitos. :D Sen sijaan jotain muuta uutta ois kiva keksiä, kun 9.12. pääsen kampaajalle.. Hmm. Mitäköhän näitten kans vois tehdä? Kauhee tappelu tän tukan kanssa on joka ikinen kerta suihkun jälkeen. Menee sellaiseen takkuun, ettei tee aina ees mieli alkaa selvittää, vaan kulkee sit mieluummin sykkyränutturalla.
Joskus teininä värjäytin jostain käsittämättömästä syystä pään täyteen ruskeita raitoja hyvin ammattitaidottomalla kampaajalla, ja se oli kyllä sellainen painajainen, että ei kiitos uudelleen. Kiharakampaus mulla oli lakkiaispäivänä, ja näytin samalta kuin äitini 80-luvulla. :D Ei sellainenkaan oikein sopinut.
Kyllä tästä tukasta tulee monesti kehuja silloin, kun oon jaksanut selvittää tän suihkun jälkeen ja "kiillottaa" suoristusraudalla, ja kyllä mäkin tästä silloin tykkään, mutta kun tää sama malli ja väri on ollut lähes aina, niin.. :/