Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on niin luonnolliset hiukset ku vaan voi olla. (kerran oli kyl raitoja vähä) Mutta sellaset mikälie vaaleet maantien väriset ja vähä yli olkapään. Tykkään ite kyl näistä ja sit vie kesällä ku aurinko vaalentaa kivasti ! Luonnonkiharaa vois olla kyl vie vähä enemmä.

Mul on melko pitkät paksut ruskeat hiukset, koskaan en oo hiuksia värjänny enkä aiokaan. Permiksen laitoin vuosi sitte ja vielki on melko kiharat, etenki pesun jälkeen.

Parisenkymmentä vuotta hiukseni olivat enemmän ja vähemmän pitkät, sävyjä käytiin kuparista mahonkiin läpi, joskus raitojen kanssa.
Muutama kuukausi sitten päästin erään kaverini saksien kanssa vapaasti riehumaan tukkani kimppuun ja tulos oli sähäkkä, tumma polkkatukka.
Ehkä kuukausi sen jälkeen inspiroiduin ja toteutin pitkään hautuneen suunnitelman: AJATIN KOKO TUKAN POIS.:hyper: Sittemmin kasvanut sänki valkaistiin - elämäni ekaa kertaa blondi:hyvä:! Nyt ajatuksena antaa hiukan vielä kasvaa, sitten valkaista uudestaan - helppo ja kaunis lavatansseja ajatellen. Ja sitten.. syksyllä kaljuksi!:rolleyes:

Mulla oli ennen pitkät, mustat hiukset (ja värit oli yleensäkin tosi tummia.. Punaista, mustaa, tummanruskeaa, violettia, sinimustaa jne) mutta nykyään mennään sitten ihan vaaleilla hiuksilla :)

Mulla on luonnostaan ihan tummanruskeat hiukset. Ne on aina olleet pitkät, eikä niille oo oikein koskaan tehty mitään radikaalia... Malli on kerrostettu, ja värjäytän niitä ihan oman värisiksi n. kerran tai kaks vuodessa, lähinnä siks että saisin niihin lisäkiiltoa ja helpompaa käsiteltävyyttä. :) Käyn aina sillon tällön kampausmallina, kun pitkiin hiuksiin saa väänneltyä kaikennäköstä.

Aina sillon tällön tulee hinku, että jotain uutta ja mullistavaa pitäis kokeilla, mutta aina oon päätyny siihen, että tykkään kuontalostani sen verran, etten haluu riskeerata sitä :rolleyes:

mulla on tummanrskeet tai oikeestaan mustan ruskeet hiukset oikeasti ne on ihan vaaleat mutta ajan myötä kyllästyin niihin.. Nää on tyhmän pituset aika pitkät mut liian lyhyet mihinkään.. tällähetkellä muutenkin tällänen reuhka kun en oo päättäny pidänkö otsatukan ja millasen? vai kasvatanko sitä pois :D :D kattoo sit joskus mut kuitenkin tällähetkellä yritän kasvattaa parhaani mukaan :)

Mulla on tällä hetkellä aivan järkyttävän hirveä letti! Leikkasin tuossa muutamia kuukausia sitten tämän lyhyeksi. Todellakin ihan kunnolla lyhyeksi hieman irokeesityyppisesti, että päältä pidempää ja sivuilta lyhyempää. Nyt himoan taas pitkää tukkaa ja kasvattelen tätä. Noh noh. Tänä aamuna leikkasin aivan hillittömän MacGyver-takatukan pois, mutta on tää silti aivan yhtä törkeä..:D En tiedä mitä tälle tekis kun se kasvaa ihan väärin. Sivuilta ja takaa oon välillä lyhentänyt ja odottelen josko tämä olisi taas kohta polkkapituinen. En oikein tiedä mitä tälle vois tässä vaiheessa tehdä, kun on turha leikellä liikaa, koska eihän tämä sitten ikinä ole pitkä! Toisaalta nyt näytän aivan hirvittävältä. Emmätiä.

Muuten tämä on luonnollisesti ruskea. Ihan todellakin perusruskea ja aika tylsä, mutta tykkään. Värjäilen sitä milloin miksikin. Viimeksi pistin punaista. Tykkään myös violetista. Kihartuu tai ainakin ennen kihartui paljon ja kauniisti. Ei ole varsinaisesti mitään kovin paksua, mutta sitä tuntuu olevan paljon. Aika pehmoista. Yleensä kuitenkin hallitsematonta meduusapörröä-

Dutteri!!!

Anna hiusten hieman kasvaa sivuilta ja takaa (ei hirveää pituuseroa), päälle reilusti kerrostusta ja kevennystä, niin johan piristyy kummasti ja kasvaa huomaamattaan:D On eri kevyempi ja ennen kaikkea paremman näköinen :)

Ammatiltani kun kampaaja olen, niin tällaista ratkaisua tukkapulmaan tarjoan ;)

Itellä nyt taas paksu otsis ja ai että tykkään :) Tummanruskee/mustahtava on väri ja haluais tästä sellaisen vaalean ruskeen joka on täys tumman-, kullan-, ja vaaleanruskeita raitoja! Semmonen ihana. Kesälläki kivempi. Täytyy nyt katsella, ku kampaaja on niin kallis ja ei viittis äitiä aina vaivata. :D

e: ja profiilissakin näkyy kuvaa jos jotakuta nyt sattuu kiinnostamaan.

pidennyksiä oon haaveillu mut taitaa jäädä vielä haaveeksi..

Varsin vaaleat (oma oma väri, eikä koskaan värjänny), olkapäiden yli vähäsen ja korkeella ponnarilla tavallisesti. Kiinni asti on hyvä yltää niin saa pois tieltä.
Mä en jaksais tukkaa sen kummemmin laittaa, päivittäin pesee ja laittaa kiinni niin se riittää.
Kerran puolessa vuodessa jos lyhentää :D Otsatukkaa ei ikinä!
Malli on edestä rikottu kevyesti, mutta kasvaa aina vähän siitä yli ennenkun saa mentyä lyhennykseen.

Täältä löytyy kirkkaanpunaiset, vyötärölle asti olevat hiukset. Pari vuotta ovat nyt samanlaiset olleet, välissä oli yksi parin kuukauden musta tukka-hairahdus :rolleyes: Etutukka löytyy myös vaihtelevalla mallilla. Tykkään hullun lailla tästä tukasta, ja olen kavereita pyytänyt estämään mua jos ikinä koskaan aion värjätä tai leikata tätä :D Leikkelen latvasta sentin tai pari, kun alkaa näkyä liikaa kaksihaaraisia, kampaamossa en tunne tarvetta käydä kun osaan tehdä kaiken tarvittavan itse.

Kohta vuos sitte leikkasin ihanat pitkät hiukset pois... kokeilin pariakin lyhyttä mallia, mutten vaa tyksiny, en tottunu niihin. Sitte tein radikaalimman muutoksen, afrokiharat ja suht lyhyeks tukka :) Oon tykänny ja moni kehunut, ja luullu omaksi jopa :D

Argh, nyt taas talven tullessa alkaa kutina päänahassa olla sietämätön.
Mun tukka on pitkä, paksu, terve ja täysin hilseetön, mutta mun päänahalla on taipumus kutista ja talvisin se vaan pahenee.

Onko kukaan saanut mistään suht pysyvää apua vastaavaan ongelmaan?

Viimeksi muokattu:
Argh, nyt taas talven tullessa alkaa kutina päänahassa olla sietämätön.
Mun tukka on pitkä, paksu, terve ja täysin hilseetön, mutta mun päänahalla on taipumus kutista ja talvisin se vaan pahenee.

Onko kukaan saanut mistään suht pysyvää apua vastaavaan ongelmaan?

Mulla riitti ihan vain se, et vaihdoin shampoon ja hoitoaineen täysin hajusteettomiin. Käytin ennen Tigiä, mutta se kuivatti päänahan ihan korpuksi, ja olin kokoajan kynsimässä...

itseasiassa, leikkasin myös melkein puoli metriä tukkaa veke :P Ihanan ilmava ja kevyt! <3

Musta ja äärettömän komea irokeesi vaihtui ensin pinkiksi siilitukaksi, ja nyt kuontalo on kunnon Jukolan Jussi -mallia. Rehottaa miten sattuu. Väri tosin on haalistunut vihreä, Jussi taisi olla blondi. Ihan tuollaista --> http://www.helsinki.fi/hum/kotim.kirjallisuus/kivijalka/images/agk/kuva7.jpg takatukkaa mulla ei onneksi vielä ole.

Ajattelin, että kasvattaisin polkkatukan ja värjäisin sen jollain korrektilla värillä. Vierastan ajatusta toistaiseksi melko paljon. Olen muuten niin tavanomainen tallaaja, että tällaiset oudonväriset rehottavat mohikaanit ja pehkot ovat tainneet muodostua minulle tavaksi erottua massasta... (Jeesusteipillä korjattujen eriparireinojen lisäksi.)

Jee ½ tunnin päästä kampaaja! En ees muista millon oon viimeksi käynyt, eli saattaapi olla et se tahtoo tuhota hiuksistani joku 10 senttiä, mut ei varmasti tuu tapahtumaan :(

Mulla on nyt oma väri (tumma ruskea), muuten pituus lavan alle mutta rikottu otsis (ylikasvanut, tykkäsin kyllä mallista kun leikattiin ja haluan saman uudestaan). Olen suurella vaivalla saanut kasvatettua kaiken kestovärin ulos ja olen toisinaan laittanut kevytvärejä. Alkaa kuitenkin tympiä, kun on hyvin suora ja liukas hius + tuo otsis niin kampaus ei aina vaikuta kovin tuuhealta, vaikka tukka keskipaksu onkin. Kysymys kuuluukin, että kannattaisiko tähän ottaa vaikka raitoja? En haluaisi koko päähän enää kestoväriä, ja raidat voisivat olla inhimillisemmät kasvattaa ulos/värjätä piiloon kevyemmällä värillä. Ideoita? Hiukset + kulmat tummanruskeat, iho on talvella melko vaalea, mutta ruskettuu helposti (ilmeisesti pohjasävy on erilainen kuin ympärivuotisen kalpeilla henkilöillä, en tiedä näistä oikein mitään).

^Suosittelen ottamaan raitoja :) Antavat kivasti eloa kutreille.

Täältä löytyy pitkät, tumman suklaan ruskeat hiukset, joissa vaaleita ohuita raitoja.
Edestä eivät yhtä pitkät kuin muualta, kun kasvattelen rikottua, vinoa otsista pois.Torstaina kampaaja ja saapi nähdä repäisenkö taas sen saman vinon otsiksen ja sitten hetken päästä jo kadun kun kasvattelu oli niin hyvin käynnissä ;)

Muuten haluan oikein pitkät hiukset, alaselkään ulottuvat olis unelmat :haart:
En enää lyhennä näitä, vaan yritän kasvattaa parhaani mukaan.. Tapana ollut aina napsasta poikki kun ovat noin tämän mittaiset (eli vähän alle/yli lapaluiden), koska joka kerta olen kyllästynyt ainaiseen kasvatteluun. Nyt tämä homma ei kaadu samaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom