Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla aika sama, mut tosiaan lyhyempi ja musta. Ei oo luultu pojaks. ;) Ajattelin kesää kohti vetää jotain väriraitoja tai jotain, siis muutamia erivärisiä hiuksia (punasta tms). Monta vuotta jo menty samalla, malli vaan välillä snadisti vaihtelee. Helppo ja hyvännäköinen ,tykkään!

Itse itseäni quotaten, menin tänään ja otin sitten pinkkiä latvoihin. Tosin, ei tullut ihan niin pinkki kun olis halunnut, mutta eipä se mitään. Vähän omituista katsoa peiliin, mutta ihan mageethan nää on.

Mulla on miltei puoleen selkään blondit hiukset (pidennykset). Useampaa väriä, mutta värit lähellä toisiaan, joten ei mitään selkeitä värieroja, vaan "auringonpaahtamat"-efektiä tavoiteltu.

mulla on luonnostaan pitkät ja paaaksuuut hiukset, väri sellainen kellertävän harmahtava vaaleanruskea. juurikasvuna ruma mutta koko päässä nätin kullanhohtoinen. värjänny olen kuitenkin tummaksi jo pari vuotta, tällainen tumma, hieman suklaanruskea. joskus vähän raitaa. taipuisat ovat ja 30-60cm riippuu katsooko edestä vai takaa. itse leikkaan ja värjään aina, helpot nämä on laittaa ja kampaajalle tällainen tukka olis kunnon rahasampo niin säästänpä vähän itse opettelemalla :)

Sain aikaiseksi leikattua otsatukan!! Muuten on kerrostetut ja yltävät reilusti olkapäille. Ainut ongelma on, että jos ei ehdi (lue: jaksa) käydä aamulla suihkussa, nii päivällä otsis on ihan limpissä... :(

No niin.. muodostin hiuksista ongelman :rolleyes:
Eli nyt hiukset on 4 cm suunnilleen tuohon korvan alle, kerroksittain leikatut ja väriltään punaiset. Maanantaina on kampaaja ja nyt pitäisi sitten osata päättää, leikkaanko kesäksi lyhyen "rokkitukan", jollaista kieltämättä himoitsen vai jatkanko kasvattamista? Ongelman tästä tekee se, etten muista kuinka pitkäksi hiukseni kasvavat ilman, että latva lähtee ohenemaan.. Mulla on joku pitkien hiuksien pakkomielle päässä vaikka lähestulkoon kaikki on sanonu että mulle käy paremmin lyhyet ;)

Tässä pari mallia jotka mielessä pyörii.. Mitäs mieltä te ootte? Maanantaihin on niin lyhyt aika, että luultavasti nämä mielipiteet jotka tänne tulee, ratkaisee koko jutun :evil:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8048&month1=&pg=1&styl1=Saks

ja tämä alempi on se jota oikeastaan himoitsen :dance:

http://www.matrix.com/find_your_hair_style/short/style_19.aspx?scroll=0

Mielipidettä?? tosin jo tätä kirjoittaessa taidan kallistua tästä epämääräisestä polkasta tuohon alempaan... :rock:

Eli nyt hiukset on 4 cm suunnilleen tuohon korvan alle, kerroksittain leikatut ja väriltään punaiset. Maanantaina on kampaaja ja nyt pitäisi sitten osata päättää, leikkaanko kesäksi lyhyen "rokkitukan", jollaista kieltämättä himoitsen vai jatkanko kasvattamista? Ongelman tästä tekee se, etten muista kuinka pitkäksi hiukseni kasvavat ilman, että latva lähtee ohenemaan.. Mulla on joku pitkien hiuksien pakkomielle päässä vaikka lähestulkoon kaikki on sanonu että mulle käy paremmin lyhyet ;)

Tässä pari mallia jotka mielessä pyörii.. Mitäs mieltä te ootte? Maanantaihin on niin lyhyt aika, että luultavasti nämä mielipiteet jotka tänne tulee, ratkaisee koko jutun :evil:

Mielipidettä?? tosin jo tätä kirjoittaessa taidan kallistua tästä epämääräisestä polkasta tuohon alempaan... :rock:

Tykkäsin tosta alemmasta. Toi toinen on ehkä turhan lyhyt mun makuun :)

Tuo alempi on kyllä parempi. Sitä saa myös laitettua muutamalla eri tavalla. Jos siis alkaa kyllästyttään..

Tuo alempi on kyllä parempi. Sitä saa myös laitettua muutamalla eri tavalla. Jos siis alkaa kyllästyttään..

Joo, alempaan kallistuin lopulta nyt itsekin ja kuvan ajattelin just tulostaa. Huomenna siis tulee kesäksi rokkitukka meikäläiselle :dance: Luulen, että ilme piristyy huomattavasti, kun nämä nykyiset hiukset nyt on mitkä on :wtf:

Mulla on vaaleat ja kiharat hiukset, jotka ulottuvat olkapäille. Tykkään niistä kovasti, kun hakeutuvat luonnostaan kivoille korkkiruuveille. :hyvä:

Blondit, värjätyt, en tiedä oikeaa väriä (joku aika vaalea, koska mulla on kuitenkin ihan siniset silmät). Ongelmana näiden kanssa on se, että aina kun olen vaalea, haluan ruskeat hiukset ja päinvastoin :D Nyt olen onneksi aika kauan pystynyt pitämään sen periaatteen, että talvella tummat ja kesällä vaaleat. Jotenkin en edes osaa kyllä kesällä olla tummilla hiuksilla.

Muistan kun mulla oli joskus kuudennella luokalla sinimustat hiukset. Se oli sitä goottiaikaa, nolottaa.

Itelläni tylsät ruskeat. Hitusen ylettyy olkapäiden yli (koetan kovasti kasvattaa). Vähän ne on tuommoset läsähtäneet ja luonnon laineita. Takahiuksissa on sitten vähän kiharaakin jopa, mutta se näyttää lähinnä huonokuntoiselta (vaikka ei sitä kuulemma ole).

En tykkää hiuksistani. Ne on niin mitäänsanomattomat. Ja nuo laineet! :curs:

Vaaleeta (ja muunkin väristä) raitaa on kokeiltu, mutta silti ne on tämmöset.

Oma lookki kokenut hiuksen hienon muutoksen tässä puolen vuoden aikana, edelleen ovat pitkät ja mustat, mutta vaaleilla raidoilla :P raidat antaa kivan säväyksen lookkiin.. Nyt tosin kauhea juurikasvu pukannut tyveen, pitäisi sille jtn tehdä :D

Tällä hetkellä lyhyt ihana malli. Niska lyhyt ja vasen korva kierretty, oikealla puolella pitkä "liehuke" otsahiuksia. Väreinä tummanruskea ja vaaleat raidat.

Ongelmana näiden kanssa on se, että aina kun olen vaalea, haluan ruskeat hiukset ja päinvastoin :D

kohtalontoveri ilmoittautuu. :) mulla on nyt vaalea pää, ja kovasti tekis mieli värjäillä tummemmaksi. ongelmana vaan ku luonnostaan aika vaalea, niin sitä juurikasvua sais olla värjäilemässä kahen viikon välein.. nyt jos malttais vielä vaikka heinäkuun vaaleana, ja sitten vähän tummemmaksi..:rolleyes:

kohtalontoveri ilmoittautuu. :) mulla on nyt vaalea pää, ja kovasti tekis mieli värjäillä tummemmaksi. ongelmana vaan ku luonnostaan aika vaalea, niin sitä juurikasvua sais olla värjäilemässä kahen viikon välein.. nyt jos malttais vielä vaikka heinäkuun vaaleana, ja sitten vähän tummemmaksi..:rolleyes:

tää on kanssa niin mua :hyper:
himo tummanruskeisii taas <3 :(

miulla on täl hetkel pitkät hiukset,tonne puoleen selkään. pitäs kyl käydä kampaajalla ku on aika pahasti kasvaneet ulos mallista, ja latvat meinaa olla vähän kuivat.
ja vaaleat on, pitäs värjätä taas juurikasvu pois.
Oon kyllä kyllästyny. haluisin jotain uutta jo, tosin eiköhän ne pidennykset viel kerran tuu tänä vuonna =)

Mahongin sävyset tällä hetkellä. Lyhyt takaa, edestä hiukan pitempi malli. Tykkään mallista, mutta väri voisi olla vaaleampi. Oikea hiusten sävy on maantienruskea.

Alaselkään pikkuletit nyt toista kk päässä :D salilla mielenkiintoiset - penkissä tukka auki - kyykyssä letit eteenpäin ja muistta letit taaksepäin. Massaa tukalla kun on lisäkkeet nin runsas kilo :)

Luonnostaan pitkät (olis vaaleat, mutta kukaan ei usko) kiharat hiukset, mitä yleensä pidän ihan tumman ruskeana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom