Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on ollut ihan lyhyet hiukset jo muutaman vuoden, enkä jotenkin osaa enää kuvitella itseäni pitkähiuksisena (ennen typistystä päässä roikkui pitkät rastat). Tällä hetkellä malli on semmoinen epäsymmetrinen trendilesbotukka vähän tähän tyyliin, mutta mustana ja lyhyemmällä + pikkasen hillitymmällä keesiosalla ja pienemmillä pulisongeilla. Ja lukemattomat ovat ne kerrat, kun mua on luultu pojaksi varsinkin vanhemman väen toimesta :D

Täälläkin hiukset kasvaa ihan hillitöntä vauhtia, ja säikähdän aina niiden "lyhyyttä" kampaajalla käynnin jälkeen. Olkapääpituus on jo ehdottomasti liian lyhyt. Nyt jäi onneksi lapaluun kohdille.

Minua ärsyttää se tosi pitkissä hiuksissa, että ne jää laukun nauhan alle ja on joka paikassa edessä. Itse olen aika pitkä (177 cm) joten hiuksissakin kärsii jonkun verran olla pituutta. Laskin kerran, että vuodessa tulee yli 20 cm, jos antaisi kasvaa vaan.

Nyt himottaisi taas kasvattaa tooosi pitkiksi... jos jaksan ;)

Tällä kertaa oudoksuttaa myös vielä tuo otsatukka, joka on kaartuu keskeltä ylöspäin. Itsepä halusin mutta nyt haluttais muuttaa sitä. Yltää just ja just kulmakarvojen päälle.

Mullakin on pitkät, melkein peppuun asti olevat paksut ja kiiltävät hiukset...:) Tällä hetkellä väri on tumma mahonginruskea, alta musta...sitä ennen värjäsin lähes 10 vuoden ajan ne kirkkaan punaisiksi, oma väri on siis vaaleanruskea. Pitkällä mennään toistaseks, kasvavat kovaa vauhtia ja töissä lapsetkin tykkää kovasti:haart:... hiukset kun ovat naisen kruunu...;)

Mulla on nyt ollut 1,5 vuotta ihan lyhyet hiukset, joissa on värinä tummahko kupari. Viihdyn lyhyissä hiuksissa ja kampaaja-kaverini, joka näitä leikkaa, on sitä mieltä, että parhaiten mulle nää lyhyet sopii.

Ainoa huono puoli on se, että mulla kasvaa hiukset nopeasti ja niitä on paljon, joten leikkausväliä ei voi venyttää yhtään yli neljän viikon.

Mulla ei ole ikinä ollut kovin pitkiä hiuksia, pisimmillään ovat olleet olkapäille, yleensä lyhyemmät. Oma väri on vähän punertava tumman vaalea.

Jaa, minulla on pitkä tukka - lähinnä siksi, että olen helvetin laiska käymään kampaajalla ja yhtä laiska laittamaan jotain kampauksia. Ponnari rulettaa...

Pituus tosin vaihtelee - minimivaatimuksena se, että hiukset saa kiinni. Oma sävy on nimeltään "Mehtolan maantie" ja parhaillaan kasvattelen värjäyksiä pois, eli latvoissa on vielä jotain kauniimpiakin ruskean sävyjä. Tukka on hyvässä kunnossa ja loivasti luonnonkihara. Kuivana päivänä sen saa helposti suoraksikin, mutta kosteus kihartaa auttamatta.

Mulla on ollut ihan lyhyet hiukset jo muutaman vuoden, enkä jotenkin osaa enää kuvitella itseäni pitkähiuksisena (ennen typistystä päässä roikkui pitkät rastat). Tällä hetkellä malli on semmoinen epäsymmetrinen trendilesbotukka vähän tähän tyyliin, mutta mustana ja lyhyemmällä + pikkasen hillitymmällä keesiosalla ja pienemmillä pulisongeilla. Ja lukemattomat ovat ne kerrat, kun mua on luultu pojaksi varsinkin vanhemman väen toimesta :D

Mulla aika sama, mut tosiaan lyhyempi ja musta. Ei oo luultu pojaks. ;) Ajattelin kesää kohti vetää jotain väriraitoja tai jotain, siis muutamia erivärisiä hiuksia (punasta tms). Monta vuotta jo menty samalla, malli vaan välillä snadisti vaihtelee. Helppo ja hyvännäköinen ,tykkään!

Mulla aika sama, mut tosiaan lyhyempi ja musta. Ei oo luultu pojaks. ;) Ajattelin kesää kohti vetää jotain väriraitoja tai jotain, siis muutamia erivärisiä hiuksia (punasta tms). Monta vuotta jo menty samalla, malli vaan välillä snadisti vaihtelee. Helppo ja hyvännäköinen ,tykkään!
Olen ens viikolla menossa ottamaan tuohon töyhtöön uutta väriä ja itseasiassa vähän kaavailin jotain vastaavaa monivärisysteemiä :thumbs: Mutta mallista tykkään minäkin, vaikka moni on luultavasti sitä mieltä, että tällä naamalla kannattais tyytyä johonkin pliisumpaan ja perinteikkäämpään tukkaan.

Uujea, ammatin varjolla saan aina väsäiltyä tukasta ihanan<3 (Kampaaja/Maskeeraaja :D)

Eli päässä on pidennykset ja nyt tukka on puoleen selkään ulottuva, paksu ja tummanruskea, suuuurella määrällä vitivalkoisia ja pronssinruskeita raitoja.

Tekstuuriltaan joko piikkisuora tai ihanan aaltoilevan kansikuva-kihara.

Voisin vaan puhua tukasta kaiket päivät<3

Mulla on nyt hiukan yli olkapäiden yltävät tummanruskeat suorahkot hiukset siistillä (joskin ylikasvaneella) otsatukalla. Mutta ei enää kauan. Huomenna on aika tukkalääkärille ja sit lähtee piktät haituvat poies. Suurinpiirtein sellaista sekaista sporttitukkaa menen hakemaan. Tukka mulla on ollut lyhimmillään parin sentin siili niin että ei pelota, tukka kasvaa aina takaisin, vaikka tiedän jo nyt että eka kerta suihkussa aiheuttaa oudon tunteen kun tukka "loppuu kesken" käsissä :D Mutta AH sitä ihanuutta kun ei talvella tukka leijaile eikä kesällä liimaudu niskaan. Huomenna sit tiedätte miten kävi, riippuen postaanko vituttaa vai ilostuttaa threadiin :D

Pitkä käsittelemätön maantienvärinen tukka ja paljon ohutta hiusta.Vähän kihartuu laineille niskapuolelta. Mulla on melkein aina ollut pitkä tukka. Lyhyttä olen kokeillut kerran jokaisella elämäni vuosikymmenellä, mutta en ole löytänyt itselleni sopivaa mallia. Toisaaltaan olen laiska laittamaan tukkaa ja rahallekin tuntuu aina olevan välttämättömämpiä käyttötarkoituksia. Haluaisin silti tietysti olla nätti tai vielä mieluumin upea ja sellainen tukkakin olis toiveissa/haaveissa. Toistaiseksi jään odottamaan sitä rikastumista ja ylimääräisiä tunteja vuorokauteen. Itselleni olen luvannut olla viisikymppisenä elämäni kunnossa ja näyttää silloin hyvältä. Aikaa on vielä yhdeksän vuotta miettiä ja harjoitella tätä "tukka-juttuakin". Sävyä vois taas kokeilla ja ehkä se kerroksellisuus...

Tällä hetkellä on ihan lyhyt platinan vaalea tukka. Olen kokeillut kaikkea pitkästä tummasta vaaleaan poikatukkaan ja toisinpäin. Tykkään vaihdella hiusmallia ja -väriä, niin ettei kaveritkaan meinaa pysyä perillä mun kulloisestakin lookista. Jotain muutosta tulee tukkaan usein noin kuukauden välein. Tämä malli on ollut mulla aikaisemminkin noin kaksi vuotta sitten, mutta oli taas pakko palata siihen, kun jotenkin se sopii mulle kuin nenä päähän. Malli on vähän tämän tapainen kuin Charlizella on joskus ollut: http://imdb.com/gallery/granitz/0311-dev/Events/0311-dev/theronc2.arl.html?hint=group

Kävin juuri viime viikolla kampaajalla, tumman ruskeaksi värjättiin.

Yritän vähän pituutta saada lisää, tällä hetkellä tonne yläselkään/hartioille.. Pätkitty sivuilta ja nyt leikattiin taas vähän lyhyempi otsatukka, sellainen vinottainen. Tosin kivasti tossa oikealla puolella pyöryläinen, joten ihan tasaista otsista ei pysty laittamaan mut näinkin tykkään :)

Nyt taas kun hiuksia ohenneltu (mulla hirmu paksut hiukset, ja jos leikkauksesta on paljon aikaa, ei niitä saa nätisti laitettua auki..) kiva pitää auki. Tosin useimmiten pakko heittää ponnarille kun tulee treenailtua usein :) ja otsiskin treeneihin pinneillä kiinni ylös.

Vähän kaipaan vihreätä irokeesiäni, mutta nyt on pinkki pehko. Aika sekava kuontalo, joka tulee silmille. Edessä on hiukan vaaleampia suortuvia ja ihan vähän sinistä. Hieman on takatukkaakin alkanut tulla, ja sieltä hiukset vielä kihartuvat. Voisi joskus jo laittaa kai saparot. Parturissa (tai siis ns. kampaajalla) kävin viimeksi 12 vuotta sitten.

Edit. hiuslaatua on kutsuttu usein "kaninkarvaksi". Sileää, ohutta, rastoittuu helposti.

Nykyinen kampaus jo sitä sorttia, ettei minuakaan enää luulla pojaksi.
Paitsi että usein on pipo päässä.

Olisit nähnyt mut sen värinpoiston jälkeen. Ensimmäiset 30 cm vitivalkoista, sitten epämääräisen kusenkeltaista noin 10 cm ja loput oranssia/vaaleanpunaista. Tämä oli kesällä, ja rusketun erittäin nopeasti. Näytin yli-ikäiseltä ruotsalaiselta aerobic-ohjaaja-pissikseltä, joka on nukahtanut solariumiin. Ei enää ikinä. Kuljin sen pari viikkoa huivi tai hattu päässä, mitä odottelin että hius lepää ennen väriä. Hyi hyi hyi.

Tarkoitus oli siis sanoa, että sympatiaa täältä sinne. I feel your pain!
Kiitoksia myötätunnosta. Mä taas näytän homoseksuaalilta alaikäiseltä jääkiekkoilijapojalta. I win?<;)

Kuukausi sitten kävin viimeksi kampaajalla ja olen ollut nyt tosi tyytyväinen. Hiukset on tummat, hieman punaista otsatukassa. Ulottuvat muutaman sentin olkapäiden alapuolelle, otsatukka hieman kulmakarvojen yli. Kiiltoa löytyy vaikka muille jakaa :dance: Jostain syystä hiukseni ovat todella kiiltävät ja mulle se ainakin passaa. Muutoin kun tämä hius on aika ohutta ja hentoista mulla. Suorastaan lennähtelee pienienkin ilmavirtojen mukana:rolleyes:

Mulla on tumman ruskea irogeesi. Meni hermot pitkään tukkaan ja pätkäisin poikki ihan kunnolla sitten kerralla. Enkä ole katunut hetkeäkään. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom