SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Oon vissiin vastannut tähän joskus kauan sitten, mutta vastataan uudelleen. Nykyään löytyy otsatukka. Tummat pitkät hiukset kuitenkin edelleen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hei te hiusalan ammattilaiset!

Osaako kukaan kertoa, mikä mun hiuksissa on vikana. Joka kerta kun alan kasvattaa näitä ja pituus alkaa olemaan suht pitkä, menee latvat niin järkkyyn kuntoon, että pakko leikkauttaa pituutta pois. Sitten ollaanki taas alussa. :( Pyrin nykyään välttämään latvojen värjäämistä, eli pelkän tyven värjään n. kerran kuussa-puolessatoista. Suoristelen arkisin kyllä, mutta käytän lämpösuojaa. Shampoot ja hoitoaineetkin on kampaamotuotteita.

SILTI aamusin tukka on kuin röllipeikolla - aivan takussa ja semmosta heinää :itku:

Mulla kans samaa ongelmaa, että hius menee heinäksi, jos unohdat hoitaa sitä.

Omat aseeni hiusten kuivumiseen on-> Uusi ja hieno hiustenkuivaaja, jossa lämmön saa säädettyä. Parempi ettei liian kuumalla föönää + siinä on se ionisointi toiminta (en kyllä tiedä onko siitä mitään apuja :D ) hiusnaamiota käytän kerran tai pari kertaa viikossa, omistan niitä kahta eri merkkiä. Toinen naamio on syväkosteuttava värjätyille hiuksille ja toinen kiiltoa antava. Sitten käytän shampoon ja hoitoaineen lisäksi aussien anti-frizz tehohoitoa. Jos olen käyttänyt jotain rautaa hiuksiin, niin käytän argan-öljyä pari päivää sen jälkeen. Viimeksi kun kävin kampaajalla, niin sanoi minulle et on hoidetut hiukset, niin ei tarvitse edes leikata. Ikinä ei ole kampaaja noin sanonut, puol vuotta olen käyttänyt nuita ylinmääräisiä tuotteita. Ennen olen pessyt vaan shampoolla ja hoitoaineella.

Omaan hiuskuontalooni vaikuttaa paljon et millä pesen päivittäin, edelleen hakusessa shampoo&hoitoaine. Markettien tuotteilla en voi pestä, kun niistä ei löydy mulle sopivaa. Joten kampaamon tuotteilla mennään. Mulla on tosi herkkä päänahka ja jos vahingossakaan menen laittamaan väärää tuotetta, niin saan siitä kyllä kärsiä. Esim: mulla on tällähetkellä väärä lakka. Kun laitan sitä, niin päänahkaan tulee haavoja ja otsaan/ohimoille nousee pahoja finnejä. Harmittaa kun ostin toisesta kaupungista oliiviöljy shampoon&hoitoaineen, mutta ne sitten loppui ja mulla ei ole aikaa käydä ostamassa sitä lisää :( Seuraavaksi ajattelin ostaa Kevin.Murphy tuotteita. Feeluniquesta ajattelin tilata-> http://www.feelunique.com/p/Kevin-Murphy-Angel-Wash-Shampoo-250ml

Helppo ja nopea: fiskarsit ja sormenpaksuusmitta. Plus the Häntä, latvaa tasotetaan sillon kun muistetaan. Aikuisiän parturikerrat on yhdellä kädellä laskettavissa, koska en oikeen ikinä oo ollut tyytyväinen lopputulokseen, ja vaikka sopivan tyytyväisyysasteen saavuttaisinkin, mun hiukset kasvaa niin nopeasti että uusi reissu olis viimeistään kuukauden päästä edessä eikä sellaseen oo varaa. Tykkäisin pitää ihan blondina, kausittain ollutkin, mutta siinä on sama ongelma oman värin ollessa rusehtava: saa olla jatkuvasti operoimassa ja menee hermot.

Punaruskee (oma väri), luonnonkihara ja tällä hetkellä ulottuu suurin piirtein harteille. Otsatukkaa oon kasvattamassa pois. Nyt alkaa tuntua taas siltä, et näihin menee hermot, ja tekis mieli käydä lyhentämässä. Hiuksia taas joka paikassa perhana ja tätä ei saa oikein mitenkään kivasti asettumaan; ei kiharana eikä suoristettuna.

Sellaiset perinteiset suomalaiset hiukset. Näitä on onneksi vielä runsaasti, joten eivät hyvänä päivänä näytä ihan niin ohuilta kuin voisivat. Oma värikin on sellainen maantienharmaa, mutta onneksi on hiusvärit ja näyttää siltä, että hiukset tummuvat vanhetessa. Tätä on värjätty punaiseksi varmaan jo yli kuusi vuotta. Ylettyy tällä hetkellä hyvin olkapäille, tiedä sitten miten kauan näin pitkänä tätä viitsii pitää. Ehkä kesäksi leikkaan puolet pois. Otsiksesta en varmaan luopuisi, vaikka onkin ajoittain rasittava.

hahahah, katoin ekaks että "millaiset hauikset mimmeillä?" :D

mulla on liian pitkä ja liian paksu fleda, en jaksa käydä kampaajallakaan kun tää kasvaa niin hirveetä vauhtia.. jumpassa toi on aina tiellä, eikä sitä saa mitenkään tukevasti kiinni ilman että päänahka repee :(

Itse pidän tätä pehkoa yhtenä parhaista piirteistä, on sattunut geenit niin että on aika epäsuomalaisen paksu hiuslaatu - niin yksittäisissä hiuksissa kuin niitten määrässäkin. Kasvaakin jopa aika hyvin hamppuuntumatta, suurimman osan eliniästä ollutkin "alaselkämittainen". Typerän blondausoperaation jälkiä ei tosin kestänyt nämäkään ja piti kiskaista reilusti pois, nyt alkaa parin vuoden jälkeen polkkamitta olla taas vaihtunut lapaluiden alle. Tällä hetkellä punertavat, mutta varmaan tummaan tulee taas mentyä kohta takaisin kun en jaksa pitää tätä väriä hyvännäköisenä yllä :D

Otsiksen leikkaan aina välillä ja tälläkin hetkellä tekisi taas mieli - tosin se on treenien kannalta niin älyttömän epäkäytännöllinen! Nyt kun on siinä mitassa että pysyy hyvin pinneillä päälaella, vielä parempi olisi kun yltäis ponnarille.

kuvasta voi ainaki päätellä että punaiset! Hiukset on yhtäpitkät jokapuolelta ja yli olkapäitten.. tarkotuksena kasvattaa piitkäät hiukset(onneksi hiukset kasvavat nopsaa, kiitos äiti hyvistä geeneistä :D)

Tekisi mieli leikkauttaa tukasta puolet pituudesta pois. Se tosin aiheuttaisi sen, ettei tätä saisi enää kunnolla kiinni. Pitäisi sitten lyhentää ihan kunnolla jos aikoisi niin tehdä ja jättää pituudeksi kuutisen senttiä.

Multa löytyy lapaluiden alapuolelle ylettyvä takkupehko. (tai rastat kansanomasesti) Otsatukka on vino, väriltään karvat on punaruskeat. Paljon helmiä, sulkia ja muuta sälää. Ja uskokaa tai sitten älkää, mutta on helpoin tukkatyyli tähän mennessä ja mullon ollu aikalailla kaikkea. Tykkään joka päivä enemmän :)

Olen ollut vetyperoksidiblondi, brunetti, noita molempia samassa tukassa, porkkanapää, punapää tummalla ja vaalealla variaatiolla, varmaan keltatukkainenkin ja vaikka mitä, mutta aina on tukka ollut vähintään hartioihin asti. Nyt olen ollut värjäämättä hiuksia kohta vuoteen, enkä ole leikkauttanut tukkaani myöskään yhtä pitkään aikaan! Oma värini on siis blondi. Tällä hetkellä tukka on ihanasti ylikasvanut rantatukka (kelejä odotellessa!) ja ylettyvät hyvin tuohon lapaluiden alle. En varmana tee näille mitään vähään aikaan - niin kauan, kun ihmiset yhä kyselevät missä kampaajalla käyn :D

Tummanruskea polkka löytyy täältä. Aikaisemmin olen ollut monta vuotta lyhythiuksinen, mutta viime vuoden keväänä alkoi kasvatusprojekti, kun hääpäivä lyötiin lukkoon :)

Kaikkea on ollut mutta pitkä puoleenselkään asti (pidennykset) tukka. Vähän sellaista liukuväri-efektiä, että tyvestä tosi tumma ja vaalenee latvaan :)

Siitä lähtien ku kuus vuotta sitte leikkasin keesin, ni muunlaiseen ei oo ollu palluuta. Väri on toki vaihtunu (tosi usseestikkiin) ja kun keesi on muuttunu kokonaan rastoiks niin oon jossain vaiheessa leikannu rastat pois tai kokonaan kaljun. Sitte on tarvinnu taas oottaa hiuksien kasvamista ja keesin leikkaamista.. Ylleensä minulla on joko tosi värikkäät hiukset (joko satteenkaaren väreissä tai jossain muussa) tai sitten vaan blondit. Blondit mulla on vaan siks kun en ookaa jaksanu heti värinpoiston / blondaamisen jälkee laittaa uutta väriä päähän. Kuten nyt. Tällä hetkellä vaalee rastakeesi meikällä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Luonnonkiharat, hennatut, lapaluille ulottuvat. Kerroksia löytyy, ettei pehko olisi niin kovin raskas. Tarkoituksena kasvattaa kunnes tulee joku raja vastaan.

Hennanpunaiset, kuivat luonnonkiharat joita pitäisi taas tasoitella. Kun vetää suoraksi niin pisimmät ylettää just ja just rintsikoiden hakasille. Hennaaminen on suoristanut kiharat niin että on enää laineikas, paitsi jos sumuttelen vettä suihkepullolla ja puristelen niin tulee kiharaa esiin. :rolleyes: Tarkoitus kasvattaa niin pitkiksi kuin vain kasvavat hajoamatta.

R3n3, onko sulla hennaaminen suoristanut hiuksia?

R3n3, onko sulla hennaaminen suoristanut hiuksia?

Eipä tuo hennaaminen oo hiuksistoa suoristanut, mutta pakkasella se tuppaa luonnollisesti olemaan suorempi kuin lämpimämmässä säässä. Kiharat pysyy kiharana kun en käytä liian raskaita ja silikonipitoisia hiustuotteita (paitsi että jätettävässä hoitsikassa on kyllä silikonia) ja hennailen parin kuukauden välein. Tiedä sitten, josko sulla on sitä hennaa kerrostunut jo niin paljon hiuksen pintaan, ettei se siitä syystä jaksaisi enää kihartua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom