SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
No joo sitten kannattaa leikata useammin, vaikkapa se kerran kuukauteen vois olla ihan hyvä. Ja siis tosiaan mieluummin leikataan saksilla kuin esim. revitään kampaajan veitsellä. Se veitsi kiusaa latvoja :/

Mun äippä on ex-kampaaja niin sillä käyn yleensä tukan leikkauttaa, niin pitääkin pyytää sitä useammin leikkaamaan. Ja se usein vetää vielä tolla veitsellä ku ite rakastan rikottuja latvoja. Pitänee lopettaa :lol2:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Punapää \o/ Haluun taas pitkääkin pitemmän tukan, joten kasvatusta vaan.. On nää nytkin pitkät, mutta ei tietenkään tarpeeks :)

Tummanruskeat, aika suora leikkaus ja otsatukka. Välillä kasvatan hieman pidemmäksi mutta samalla mallilla, nyt taas tällänen polkkaa hieman pidempi, pidän siitäkin. :)

Oikeastihan olen vaalea, kokeiltu siis vaaleata, punaista ja tummanruskeaa tukkaa. Toistaiseksi aion pysyä tummassa valinnassani. ;)

Oonkin aina säännöllisesti ihaillut Meah tuota sun tukkaasi, näyttää hirmu kivalle ja sopii sulle ^^ Kunnon suora otsis on aika vaativa malli, mut sulla on piirteet siihen ihan kohillansa. Itekin on tullu kokeiltua, mutta nää on niin ohuet että jää joko armottomia aukkoja otsahiuksiin tai sitten pakenee pienestäkin tuulenvireestä sivuille... Noo, kelpaa tämä sivuotsiskin mulle :rolleyes: Ja saa senkin aina pyöräytettyä pinnillä ylös jos tulee tielle.

Oonkin aina säännöllisesti ihaillut Meah tuota sun tukkaasi, näyttää hirmu kivalle ja sopii sulle ^^ Kunnon suora otsis on aika vaativa malli, mut sulla on piirteet siihen ihan kohillansa. Itekin on tullu kokeiltua, mutta nää on niin ohuet että jää joko armottomia aukkoja otsahiuksiin tai sitten pakenee pienestäkin tuulenvireestä sivuille... Noo, kelpaa tämä sivuotsiskin mulle :rolleyes: Ja saa senkin aina pyöräytettyä pinnillä ylös jos tulee tielle.

Kiitos :) Otsatukkaahan voi paksuntaa, ei mullakaan mitkään paksut hiukset ole. Leikatessa ottaa sitä otsista vähän korkeammalta niin saa siihen paksuutta. :) Mulle aikoinaan kampaaja sanoi, ettei sovi otsatukka missään nimessä, koska on niin lyhyt otsa. No itsepäisenä neitinähän minä en uskonut ja otin sakset omiin käsiini. Samoin mulle on sanottu ettei tumma tukka ole hyvä mulle, mutta tummakshan se sitten piti värjätä. :D :rolleyes:

Hih, sama juttu minulla tän punasen kanssa: äidin ja mamman kommentit oli luokkaa maksullinen nainen ja kaverit oli vähän että öö? :D Yleensä kuitenkin on parasta kuunnella itseään näissäkin asioissa, nytkin on pelkästään tullu positiivista kommenttia tukasta eikä noi suvun naisetkaan enää jaksa naputtaa ^^ Hyvää palautetta on muutes tullut aika paljon miespuolisilta, mikä on toki aina itsetuntoa hivelevää (;

hih, mulla on tässä rastojenpurkuoperaatio menossa!! yllättävän helposti aukeavat, vaikka ovat olleet jo vuosia. hidastahan tää on, ja nyt kun about puolet purettu vasta niin aika hirveen näköset...mut eipä tarvii vetää poikatukkaa;)

Hih, sama juttu minulla tän punasen kanssa: äidin ja mamman kommentit oli luokkaa maksullinen nainen ja kaverit oli vähän että öö? :D Yleensä kuitenkin on parasta kuunnella itseään näissäkin asioissa, nytkin on pelkästään tullu positiivista kommenttia tukasta eikä noi suvun naisetkaan enää jaksa naputtaa ^^ Hyvää palautetta on muutes tullut aika paljon miespuolisilta, mikä on toki aina itsetuntoa hivelevää (;

Joo, saman mäkin huomannut, mutta ainahan se menee niin että mielipiteet jakautuu. Omasta mielestäni minulle sopivat kaikki värit, punanen kanssa iha hyvä, blondi tosin nuorentaa ja kun luonteeni on jo itessään aika kupliva, lisää vain mun bimboutta. Tummana näytän taas vanhemmalle, mutta bimboprosentti pienenee pikkasen. ;)

Blondit (värjätty, oma väri vaaleanruskea), sunnilleen tisseihin asti/puoleen selkään, paksut, ilman mitään mallia (viime kampaajasta ehkä vuosi) ja taipuilevat miten tahtovat. :D

En kysymykseni takia viitsinyt aloittaa uutta thredia, joten kysyn nopsaan tässä. Olen just muuttanut Helsinkiin ja hyvä kampaaja pitää löytää. Itse omaan tälläiset ruskeat, pitkät ja luonnonkiharat hiukset ja prkl... Kaikki ei vai osaa leikata niitä. Onko muilla kokemuksia hyvistä kampaajista, joilla taito käsitellä luonnonkiharaa hiusta? Kiitoksia ja sori tällainen pienimuotoinen threadin sotkeminen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Päältä leikattu ihan lyhyeksi ja pystyyn, toiselta sivulta kynitty ihan lyhyeksi koneella ja jätetty pieni "pulisongi"; toiselta puolelta normaalimittainen ja kerrostettu melko rajusti. Hyvin tumman ruskeat.

Päivitystä piiiiitkästä aikaa :) Miltei mustat, pitkät tasapitkät hiukset + otsatukka... Tykkään ihan kamalasti, paras look tähän mennessä.

vaaleeks värjätyt puolipitkät. Otsahiukset aina tiellä. Pitäs vissiin keksii jotain muutosta tähänkin lettiin,alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää :D

Alaselkään asti ulottuvat vaaleat. Ei otsatukkaa tms. :) Elovena-tytöksikin minua on sanottu (tosin nykyään Elovena-puuropakettien tytöllä taitaa olla polkkatukka =( ).

En ole koskaan värjännyt hiuksiani, ne sattuvat luonnostaan olevan hyvän väriset!

Tällä hetkellä tumman tukkani kasvatusprojekti keväthäitä varten käynnissä, ulottuvat jo yli puolen selän! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom