Maddox
Punish Zumba Instructor
Osaako kukaan sanoa millane projekti on jos haluaa mustista hiuksista blondit. Luonnostaan minulla on aika punertavat hiukset ja olen kyllä aikaisemminkin ollut vaaleana. Värjäsin sitten ihan mustaksi hiukset syksyllä ja nyt olen miettinyt että kesäksi jos sais vaaleat takaisin. Ei varmaan onnistu kertaheitolla? Meinasin ensin kokeilla itse värinpoistoa, mutta aloin miettimään, että jos lopputulos onkin jotain aivan kamalaa. Montakohan parturi käyntiä vaatii ja joutuukohan hiuksia katselemaan minkä värisenä ennenku näistä saa blondit?
Mäkin olen käynyt läpi tuon mustasta valkoiseksi -operaation. Ei tosin tullut mieleenkään lähteä kokeilemaan moista kotikonstein, vaan jätin homman kampaajan huoleksi. Mulla koko urakka ei vaatinut kuin yhden istunnon (kaksi värinpoistoa + suoraväri) ja silti lopullinen väri oli tuhkanvaalea, eikä se perinteinen ruskeankirjava oranssi tai keltainen :D Hyvä lopputulos johtui varmaan osaksi kampaajan ammattitaidosta, mutta toki sekin vaikutti, että lyhyisiin hiuksiin niitä aiempia värikerroksia ei ole ehtinyt kasaantua päällekäin yhtä montaa kuin pitempiin karvoihin, eli poistosta selviää vähemmillä myrkyillä. Värinvaihto voi siis onnistua kertalaakistakin, riippuen kampaajasta ja operoitavista hiuksista.