Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nykyään on tullut havaittua hyvinkin tehokkaaksi miettiä exää ja kaikkea pashaa, mitä hän pisti elämään läpi. Tuon antama rage on paras tähän mennessä vastaan tullut apukeino laitettaessa rautaa liikkumaan.

Edit: plus tietty peiliin katsominen :D

Jos eukko lukis pakkista niin se ei tivais multa näitä muutamaa perusjuttua vähän väliä ;

a) Miks aina pitää olla treeneissä tai salilla
b) Mihin muka noita jauhojakin tarvitaan, näyttääkin niin hirveeltä.
c) YMMÄRRÄTKÖ paljon kuukaudessa meillä menee pelkästään rahkaan ja maitoon.
d) Mitenni pitää nukkua kunnon yöunet, ei ihminen muka kasva koko ajan,kasvaahan hiuksetki
e) Minkä takia muka sun pitää lepopäivänä käyttää aikaa venyttelyyn , eiks tota lihashuoltoa voi tehdä punttiksella.

jne jne lista on loputon, joskus ajattelen että vittu ois helppo jos olis liikunnallinen eukko kanssa.

No mut hyvä et saatiin tähän selvyys :)

Peili antaa mukavasti motivaatiota, tietenkin aina kaikki kehut antaa euforisen tunteen ja olen huomannut että saan lisävirtaa myös treenivihkosta jota pidän aina mukana salilla(tunne kun pitää rikkoa edellisen kerran sarjapaino tai saada enemmän toistoja).
Salin körmyt ja kanssa treenaajien kova intesiteetti treeneissä.

Peili antaa mukavasti motivaatiota

Komps.

tietenkin aina kaikki kehut antaa euforisen tunteen...

Ja komps.

...olen huomannut että saan lisävirtaa myös treenivihkosta jota pidän aina mukana salilla(tunne kun pitää rikkoa edellisen kerran sarjapaino tai saada enemmän toistoja).

Ja KOMPS.

Varsinkin tänään tuo eka oikein iski silmille, aloin tekeen dippejä (peilin edessä, vaikka yleensä se on aivan yks ja sama missä tekee), ja valot sattu olemaan niin hyvin mun puolella että tuli semmonen ylpeys että ei helvetti, kyllä sitä vaan on kasvanu parissa vuodessa ilman rautaakin.

Ja toi treenivihko. Voi tsiisus, jos vielä on treenaajia jotka treenaa ilman treenivihkoa (lue: ilman tavoitteita) niin ei muuta ku kirjakaupasta vihkoa noukkimaan. Nyt kun katsoo viimeisen parin kuukauden aikajaksolta, niin painot on noussu tasaisesti kokoajan. Ihan kokoajan. Välillä tulee "notkahduksia" ja tuloksia laskee mun ADHD-luonne kun en malta pysyä yhdessä rutiinissa kauaa, mutta kaikki mulle tärkeimmät liikkeet (dipit, leuat, lohikäärmeliput ja käsilläseisontapunnerrukset) on kehittyneet erittäin tasaisesti.

EDIT: Ja kotona odottava kaneli-omena-bataattipyttis motivoi myös. :kuola:

Näin vähän aikaa sitten aloitettua, kyllä se on pakko sanoa peili :rolleyes: Kun joitain pieniä muutoksiakin alkaa huomaamaan niin mieli tekee tehdä niistä suurempi ja suurempia. :)

Kyllä itseäni motivoi se, kun katsoo muutaman kuukauden vanhaa treenivihkoa ja näkee, että kehitystä on tullut. Ilman vihkoa sitä kehitystä ei niin vain aina huomaakkaan.

Nykyään on tullut havaittua hyvinkin tehokkaaksi miettiä exää ja kaikkea pashaa, mitä hän pisti elämään läpi. Tuon antama rage on paras tähän mennessä vastaan tullut apukeino laitettaessa rautaa liikkumaan.

Edit: plus tietty peiliin katsominen :D

Toimii! Ilme on varmaan melko tappava tota exämetodia käyttäessä, mutta saapahan vedettyä treenin kunnolla läpi, eikä energia lopu todellakaan kesken. :) Lisäksi ei tarttee kun ajatella sitä aikaa kun oli nykystäkin plösömpi täysin lihakseton ihrapulla. Ei tee mieli palata niihin aikoihin.

Motivoi se, että haluan olla parempi kuin muut. Noh, se on mun vastaus melkein kaikkeen mikä punttiin liittyy, sillä se on muutenkin syyni käydä puntilla. Mutta myös esim. peilikuva josta näkee, että paljon on tehtävää, mutta silti mahdollisuuksia on jos vaan panostaa kunnolla siihen mitä todella haluaa.
Jopa hyvä musiikki motivoi. Kun kuuntelee hyvää musiikkia oli sitten rokahtavaa tai raskaampaa, huomaa kuinka motivaatio nousee äänenvoimakkuuden mukana pilviin.
Joskus taas kun motivaatio on alhaalla tyttöystävän kommentit auttavat motivaation nostamiseen. " Katonny kuinka paljo isompi oon ku sä ".. .. Heti tulee fiilis, että nyt treenataan.
Myös heikot voimatasot treenin määrään nähden vituttavat ankarasti jonka seurauksena on motivaatio niiden nostamiseen. Huonot tulokset ei lannista vaan ne parantaa motivaatiota, koska ne paremmat tulokset haluaa saavuttaa.
Kyllä näitä motivaattoreita on, mutta se on eriasia osaako niitä hyödyntää oikeallalailla vai antaako esim. kommenttien lannistaa .

oon tässä nyt kirjoittamassa jotain tekstiä sellaseen ranne koruun ja aloin miettiä että pistän siihen jonkun motivoivan tekstin aloin miettii eikä tullu mitään mieleen kun se ei sais olla mikään tarina vaan sellanen aika lyhyt.
eli voisitteko hyvä pakkotoiston väki kertoa jotain motivontia auttavia lauseita.
esim,jaksaminen on pelkkä tunne kaikki on siitäkii miten paljon haluat.
tuo on vaan liian pitkä:curs:
kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä toimii loistavasti se että käy ulkomaiden lämmössä parin kk välein. Johan jaksaa vääntää rautaa päivästä toiseen että näyttää sitten edustuskelpoiselta rannassa :puntti:

Paskoista treeneistä saa puhtia jatkoon. Esim. tänään oli aivan kauhee salireissu ku voimat tuntu olevan jo valmiiks veks ja heti se siellä salilla näkykin. Aluks vitutti et mikä järki täs on ku mikään ei kulje mutta nyt jo illalla miettien onpahan puhtia seuraavaan kertaan!

jos joskus on huono fiilis salilla, ni vaimo kyllä potkii vauhtia! :D paras nainen kyllä mitä voi löytää ikinä:rock: ei tämmöstä touhua moni nainen viittis kattella, kaikki pyörii vaan treenien ympärillä ja pää on ihan helvetin sekasin suurimman osan ajasta:rolleyes:
viimiset 1,5 vuotta on ollu niin tinkimätöntä työtä että enää enempää ei vaan voi panostaa ja se jos joku vaatii ymmärrystä ja tukea:worship:

oon tässä nyt kirjoittamassa jotain tekstiä sellaseen ranne koruun ja aloin miettiä että pistän siihen jonkun motivoivan tekstin aloin miettii eikä tullu mitään mieleen kun se ei sais olla mikään tarina vaan sellanen aika lyhyt.
eli voisitteko hyvä pakkotoiston väki kertoa jotain motivontia auttavia lauseita.
esim,jaksaminen on pelkkä tunne kaikki on siitäkii miten paljon haluat.
tuo on vaan liian pitkä:curs:
kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan

Tässä ois pari:
-The pain u feel today will be strenght u feel tomorrow
-Train as hell to see heaven
-Kova työ palkitaan aina

Noi ekat on joistain zhasnin bodyvideoista ja toi vika on bull Mentulan motto. Mielestäni loistava.

Tästä mä saan motivaatiota jalkatreeniin (Evan kintut). :dance:
eva.webp

Kun suunnittelee etukäteen mihin tavoitteisiin aikoo päästä kahden kuukauden, 4 kuukauden jne. päästä ja pysyy mielessään kuvittelemaan millainen fiilis on kun kyseiset tavoitteet on saavutettu.

Itse pudotin viimeksi joku 23-24kg ja menetin aika paljon sarjapainoissa varsinkin penkissä ja kapeassa penkissä ja nyt tavoite on saavuttaa jossain neljässä kuukaudessa samat voimatasot noin 90 kiloisena kuin oli aikaisemmin 113 kiloisena ja samalla saada esim. penkissä noin 210%:in 1 RM painot ylös.
Homma olisi ollut noiden prosenttien suhteen ainakin aika vaikeaa plosona, mutta nyt mahdollista ja kun siihen päästään on kroppakin paljon kovempi alhaisemman rasvaprosentin ansiosta. Dietin ansiosta on mahdollista nyt saavuttaa suhteellisesti omaan painoon paljon paremmat voimatasot ja silti näyttää hoikkavyötäröiseltä ja pystyä kerrankin juoksemaan maastossa kevyesti ylös ylämäetkin.

Lisäksi inspiroi se että vaikka esim. rinnan ympärys jännitettynä putosi dietillä 14cm siitä on jo tullut takaisin yli puolet vyötärön kasvamatta, samoin hauperin mittaa on saatu takaisin pari senttiä joten uusitut kovemmat treenimetodit purevat hyvin ja bulkkikauden lihasmassat näyttävät tulevan takaisin ilman armotonta rasvapeitettä.

Eli suurin inspiraatio tulee siitä kun on pistänyt itselleen pirun kovat tavoitteet ja lähestyy niitä ihan aikataulussa ja huomaa vieläkin kehittyvänsä ilman lääketieteellisiä vippaskonsteja, voi olla rehellinen myös itselleen ja aidosti ylpeä pelkästään omin avuin saavutetusta menestyksestä.

En oikeastaan tarvi mitään motivaattoria. Tykkään joka minuutista salilla, ja välillä tuntuu vittumaiselta lähteä. Välipäivät on kamalia. Välillä ajattelen, että ainaki tulevat tyttöystävät saa jotain katteltavaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom