Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite suosittelen ottamaan kuvia vaikka ihan kännykällä. Esim. Huomenna on salipäivä niin voisin aamulla ottaa kuvia jostain kehonosasta mitä treenaan. Jollei se motivoi kasvattamaan kyseistä kohtaa niin on kumma.

Mullakin pudottaminen on helppoa ja psyykkaaminen maailman helpointa. Pari hyvää dieettiä takana, mut sen jälkeen vähän motivaatio-ongelmia. Eli massakaudella ei oikein liha tartu ja silleen. Dieetillä kun haukkuu itseään niin ruoskii itsensä uusiin mittoihin kiukulla, massalla taas tietää että "toi kusipää" haukkuu mua, muttei jaksa kiinnostaa ihan niin paljon silloin. "Vittu mä oon paska" -> dieetillä: vitut oon! massalla: Nii oonki, entäs sitte.

Julkisilla paikoilla liikkuessa kuvittelen, että kaikki on mua isompia/vahvempia ja että ne nauraa mulle, kun oon pieni ja heikko. Siitä tulee motivaatiota reenata kovempaa.

Hoen minuutin välein "Mä oon ihan saatanan iso vartija" :D ei vainen. oon tulostellu kuvia erinäkösistä kehonrakentajista jotka on tikissä jne ja aattelin tehä niistä sellasen motivaatio julisteen jonka vois laittaa vaik vaatekaapin oveen ja siitä sit aamulla ja muutenkin aina hakee motivaatiota :puntti:

Koulukiusaajat. Vaikka onhan siitä vuosia, kyllä se vieläkin pistää hyvin raudan nousemaan. Exän nykyistä myös, sellanen narukäsi rokkari, ei mikään kuuluisa mutta exä on heikkona johonkin meikattuihin pitkätukkiin. Vitun naurettavan näköinen paska.

Toisaalta, on myös naisia jotka ei arvosta lihasta, ainakaan jos sitä alkaa oleen liikaa :D

Siiderimahoja tai huonokuntoisia yleensä. Kyllä nekin pitää, eivät vaan myönnä koska tietää etteivät saisi sporttista.

Clint Eastwood on sanonut, että jokainen nainen, vaikka olisi miten kiihkeä feministi, haluaa todellisuudessa tuntea miehen vahvat käsivarret ympärillään. Uskon myös tähän, jotkut naiset ei vaan pysty sitä itselleen myöntämään koska luulevat että lihaksikas = rähisijä tms. vammaista.

Silti panee sun muijaa.

Niinpä tekee. Mut exäni on myös hieman pullukka, ja sanoi ettei arvosta lihaksia miehillä. Ei mulla kyllä sillon ollutkaan, kun seukattiin siitä on jo vuosi (miten niin en pääse yli). Mutta viittaan yllä olevaan Clint Eastwoodin sanomaan.

Kuvat motivoi mua. Seinältä löytyy (no homo :D) mm.
han.jpg

evans_mg_0385_web.jpg

obi.jpg

F513318.jpg

dips-chains.jpg

dips_380.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oon tässä nyt kirjoittamassa jotain tekstiä sellaseen ranne koruun ja aloin miettiä että pistän siihen jonkun motivoivan tekstin aloin miettii eikä tullu mitään mieleen kun se ei sais olla mikään tarina vaan sellanen aika lyhyt.
eli voisitteko hyvä pakkotoiston väki kertoa jotain motivontia auttavia lauseita.
esim,jaksaminen on pelkkä tunne kaikki on siitäkii miten paljon haluat.
tuo on vaan liian pitkä:curs:
kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan

Mulla on ipod shuffle (jota en tosin enää salilla käytä, mutta aikoinaan se oli mun luotettava treenikumppani) jossa lukee:
"Kehitys loppuu tyytyväisyyteen"

Ei ole minun keskimäni alunperin. Lienee ihan vapaata riistaa käytettäväksi jos haluat.

Kuvat motivoi niinku Guidollaki :D ehkä vähän homoa katsella ennen treeniä jotain paidatonta/vähäpukeista kaveria, mut sit ku ajattelen siihen et tollaseks haluun ja pääsen vaan jos treenaan kovin nii kyl sitten siinä omassa workoutissa pysyy kiinni eikä jää makoilee minnekkään sohvalle.

Kyllä heikkous ja siitä johtuva kipu on pääasiallinen syy treenaamiseen. Kakkosena tulee tietysti koko iän kestänyt vittuilu ulkonäöstä ja läskeistä.. ei täällä mitään hyvää oloa haeta vaan kostajakuntoa, jonain päivänä vielä loppuu kaikki saatanan vittuilu!

"Kehitys loppuu tyytyväisyyteen"

Hassua, sama lause (vähän toisin muotoiltuna) löytyy lukioaikaisen päiväkirjani kansilehdeltä, kuvittelin itse keksineeni :D Olin kyllä silloin pikkuisen häiriintynyt...
Nykyään olen mieluusti tyytyväinen, vaikken toki kehitystä siinä sivussa vastustakaan :)

"The pain you feel today, is the power you feel tomorrow" En tiedä kenen tuo sanonta on, mutta tulee joka kerta päähän kun tekee tiukkaa salilla. Ei mikään poppakonsti, mutta auttaa minua :)

Kovimmat fiilikset on aina ennen nukkumaan menoa. Silloin tehdään päätökset seuraavan päivän tavoitteista ja aikeista. Sen verran kova itsekuri kuitenkin on, että päätetty asia viedään loppuun. Motivaattorina toimii omat jo ennalta määrätyt tavoitteet.

Motivaationa se, että kun menen salille, annan kaikkeni treeneissä mitä pystyn antamaan. Tulee helvetin hyvä olo kun tietää että on tehnyt parhaansa. Taas on yhden askeleen lähempänä tavoitteita, Ja hyväkuntoisessa kropassa viihtyy aina vain paremmin. Jos salielämään menee 3-4 tuntia viikossa niin se ei ole itseltään paljoa pyydetty.

Suositut

Back
Ylös Bottom