Hyvä threadi, nostellaas.
- Hihaton paita. Katson itseäni välillä peilistä ja joskus jopa kehtaan posettaa, minua motivoi tässä mahdollinen pumppi tai liian pienet lihakset omasta mielestä.
- Musiikki, mp3:sta se lempi biisi soimaan ennen raskasta sarjaa.
- Lämppäreiden välissä salin ympäri käveleminen ja ennen sarjaa "hyökkääminen" painojen kimppuun.
- Salin ulkopuoliset vituttavat asiat.
Nämä yksin harjoittelessa.
Minua on myös aina motivoinut kovasti kun joku sanoo että en pysty johonkin.
Esimerkkinä 14 tai 15 vuotiaana salilla kun oltiin nostelemassa 60kg penkistä ja kaksi kaverustani ottivat sen tyytyväisinä ylös ja sanoin haluavani kokeilla. (Siihen aikaan veivasin varmaan 30-35kg sarjaa penkissä.) He eivät uskoneet että pystyisin siihen ja niin kävikin että tanko tippui suoraan rinnalle eikä noussut kuin pari senttiä.
Sanoin yrittäväni uudestaan ja muistan toisen kaverini sanoneen: usko nyt "Viittasankari" sä et ole saamassa tota ylös.
Miten kävikään tanko suorastaan räjähti rinnalta ylös ja kaverit oli ihmeissään. Mahtava tunne.
Pienestä painosta kyse, mutta tuohon aikaan olin vasta aloittanut salilla käymisen koska olin kaveripiirin siimakäsi.
Samalla tavalla opin aikoinaan jääkiekko leirillä lämäämään ensimmäistä kertaa, tais olla vielä sama kaveri nauramassa kun en osannut.
*Edit* Unohtu mainita että tauko. Parhaat treenit tulee nykyisin kun on joutunut syystä tai toisesta olemaan poissa salilta pidempään. Huomenna taas viikon tauon jälkeen raudan kimppuun.