Millä motivoit / psyykkaat itseäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Naisten takiahan salilla käydään. Kyllä sitä väkisinki enemmän pillua saa lihaksikkaampana! Toki se myös motivoi, että haluaa olla vahvempi ja parempi kaikessa kun kaverit.
Toisaalta, on myös naisia jotka ei arvosta lihasta, ainakaan jos sitä alkaa oleen liikaa :D

edit: jotta ei menis täysin offtopic, nii laiskuuden iskiessä motivoin itseäni lukemalla pakkista yms, siitä saa paljon intoa lähteä nosteleen ja itse salilla riittää paska radiomusiikki

Mua motivoi se hiki ja tuska, minkä kunnon treeni saa pintaan. Treenin jälkeen tuntuu siltä kuin kaikki pahat ajatuksetkin olisi hikoiltu ulos. Kivasti motivoi myös se, kun huomaa että raato alkaa pikku hiljaa muokkautua kohti mun ihannekroppaa...

Kattelen treeni videoita ja sit katon itteeni peilistä ja sanon itelle ei näillä siimoilla mihinkään päästä ja painun salille!!!

Mie motivoidun, kun ajattelen olevani ronnie coleman ja soipi rage against the machinea.

Sanon: "nothing but a peanut" , "light weight baby", "yeeaah buddy" jne.

kun oli penkkipäivä ja nostin 5*30kg kässäripenkistä niin ajattelin, että ne painot on pähkinöitä. Tuo 30kg ei tunnu missään ja oon naturaali ja oon reenannu vasta vuoden. Kaikkeen tähän kokonaisuuden suorittamiseen "kokonaisuus eli reeni, syöminen ja uni/sen laatu" vaikuttaa hyvä musiikki ..

Mie motivoidun, kun ajattelen olevani ronnie coleman ja soipi rage against the machinea.

Sanon: "nothing but a peanut" , "light weight baby", "yeeaah buddy" jne.

kun oli penkkipäivä ja nostin 5*30kg kässäripenkistä niin ajattelin, että ne painot on pähkinöitä. Tuo 30kg ei tunnu missään ja oon naturaali ja oon reenannu vasta vuoden. Kaikkeen tähän kokonaisuuden suorittamiseen "kokonaisuus eli reeni, syöminen ja uni/sen laatu" vaikuttaa hyvä musiikki ..
Meinaatko 30kg vai 15kg kässäreitä?Tasapenkissä?

Turmion kätilöt - tirehtööri
Meshuggah - bleed
noita paukuttaa enne reeniä ni avot...

Ittee motivoi paljon noi youtuben bodybuilding videot... Youtubeen hakusanaan vaan just jotain perus bicep training, tai mitä vaan missä jätkät vääntää rautaa ja hyvä ettei paidat repee. Se saa motivaation tappiin!

Ja sitten tottakai se jos kuulee kehuja että on hanska kasvanu, tai vaikka muutenvaan on päivä että "onpa mulla iso käsi" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tarvitse kuin peiliin vilkaista niin tekee heti mieli lähteä salille.
Toki treenivideot tuo lisäpotkua myös, sekä Bisleyn blogi :rock:

Hyvin on reeni mennyt perille jos näin on, mutta ainoankaan 14 vuotiaan en ole nähnyt noilla painoilla tekevän...lienenkö ainoa joka tätä epäilee.
Empä ole minäkään, mutta ei tuo mahdotonta ole, 15 vuotiaana sain vinopenkissä jonkun 6-7 toistoa 30kg kässäreillä, jos joku auttoi sarjan alussa painot rinnalta suorille käsille. Outo juttu tuossakin kun 25kg käsipainoilla menee 12-14 toistoa, mutta 30kg painot jää rinnalle, kun itsekseen niiden kanssa touhuaa. Mutta rodley pistähän lisää painoja jos ei missään tunnu

Aloitan treenin nakkelemalla painoja ja kolistelemalla ympäri salia. Samaan aikaan pidän kauheaa älämölöä ja ilme on kuin sekopäällä. Sitten treeni käyntiin ja pienetkin raudat jää nostamatta. Jos totta puhutaan, musiikilla se treeni lähtee ainakin itellä käyntiin.

Sarjoja tehtäessä ajattelee joka toiston jälkeen olevansa koko ajan paremmassa kunnossa...

mien oo roinannu ja pystyn tuohon kässäripenkkiin, joka on mahollista.. ja miekin oon aivan 9 päivän päästä 15w.. eipä tuossa muutakun 2kk reenit niin nous nuo 30kg kässärit... kaikilla ei vaan ole samat voimatasot. Rupesin reenaamaan alussa 20kg:lla ja sitten treenasin nousujohteisesti, jakun kyllästyin pieniin painoihin niin siirryin 30 kilosiin, eivätkä nekään erityisen suuret ole. Seuraavalla kerralla pumppaan 25kg: eilla 3*10 tsydeemillä, antaa potkua voimasarjoihin tuo kestävyys. tai tottapuhuen tuo 3*10 tsydeemi esiintyy kerran 4 viikon kässäripenkki kierrossa

Hyvin on reeni mennyt perille jos näin on, mutta ainoankaan 14 vuotiaan en ole nähnyt noilla painoilla tekevän...lienenkö ainoa joka tätä epäilee.

Kyllähän kässäripenkkiä pystyy runttaamaan suht suurilla painoilla, eri asia sitten on vaan meneekö se treeni sille lihakselle mihin kuuluisi. Äkkiä ottaa ojentajat suurimman rasituksen.

niin, jos jättää sen painon vähäksi aikaa sinne alas, mutta kun tekee jatkuvasti niin se ottaa suhteessa enemmän rintaan ja sen olen huomannut..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom