Millä mahaa pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
luin tästä aiheesta melkee alusta asti kaiken, ja onneks siit sit puhuttii lähinnä viel tääl loppupäässäkin. meinaan tuosta, että pystyykö muka saamaan lihasta samalla, kun yrittää saada ylimääräistä pois esim. lantiosta ja mahasta. mä ainaki oon pystyny siihen ja en tiedä miten. tosin olen vielä aloittelija tuon kunnon saliohjelman kanssa, mutta olen sitä ennemmin käynyt pitkän aikaa salilla sillointällöin yms...

käyn salilla 3 kertaa viikossa, olen saanut kyllä nopeasti tuloksia eikä ole kyse vaan omasta näkemyksestä, vaan kavereiltakin yms tullut kommenttia käsien kasvusta yms. (olen muutes nainen, mikä ehkä vaikuttaa myös asiaan.)

saleilun lisäksi käyn lenkillä viikottain, joskus enemmän joskus vähemmän, miten jaksan. keskimäärin pari kertaa viikossa. salilla joskus myös kuntopyöräilen ihan hetkiä ja hakkailen nyrkkeilysäkkiä. vaikka olin laiha jo etukäteen, olen huomannut nopeaa laihtumista varsinkin kyljissä ja alaselässä. voin käyttää kireitä toppeja, ilman että kyljissä olisi jotakin ylimääräistä. sama homma selässä, ei enää möykkyjä alaselässä ja selkälihakset muutenkin tuntuvat kovina ja olen laihtunut melkoisesti, mutta lihas kasvaa silti. vatsassakin näkyy jo paljon paremmin vatsalihasrajat, eikä ylimääräistä siinäkään enää päällä paljoa ole.

ja ruokavaliostani sen verran, että ei edes pahemmin tarvi kattoa mitä syön. pyrin syömään mahdollisimman paljon kunnon ruokaa, kuten lihaa ja riisiä ynnä muuta, ja hyvältä näyttää.
(karkkejakaan en ole jättäny väliin)
voi olla silti, että tää geenijuttu vaikuttaa taas kerran, mistä monet puhuu :)

että en sitten tiedä, eikö se muka olisi mahdollista :dance2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
luin tästä aiheesta melkee alusta asti kaiken, ja onneks siit sit puhuttii lähinnä viel tääl loppupäässäkin. meinaan tuosta, että pystyykö muka saamaan lihasta samalla, kun yrittää saada ylimääräistä pois esim. lantiosta ja mahasta. mä ainaki oon pystyny siihen ja en tiedä miten. tosin olen vielä aloittelija tuon kunnon saliohjelman kanssa, mutta olen sitä ennemmin käynyt pitkän aikaa salilla sillointällöin yms...

Kun laihdutat lihaksesi näkyvät selvemmin ja kun treenaat lihaksesi supistuvat ja ne näyttävät isommilta kuin viikon sohvalla makaamisen jälkeen. Et voi siis vetää johtopäätöstä että olet saanut lisää lihasmassaa ja laihtunut samalla vain, koska käsi näyttää mutulla suuremmalta. Asia on tietenkin toinen jos olet laskenut kehosi rasvattoman painon ennen ja jälkeen laihdutuksen, mitä rohkenen epäillä. On tuosta kyllä jotain teorioita joiden mukaan lihasmassan kehitys on mahdollista miinuksilla, mutta sillon sitä rasvaa pitää olla aika reilusti vararavintona.

tossa tuli mieleen, että tuon juoksun sijasta varmaan ekoina viikkoina menis aika kätevästi vaikkapa kyykkyhypyt aamulla? 30sek hyppyjä alhaalta ylös ja sit 30sek kyykkyä ilman hyppyä hitaammalla temmolla? Itellä tuntuu ainakin, että se tän hetkinen 4x13x60kg kyykky menee pienemmillä hapoilla läpi kun ilman painoja tehtävä nopea kyykytys :D

Onko tietoa, että kuinka suuri ero oikeasti syntyy kun tuon HIITin tekee aamulla tai vasta illalla. Joo tiedän, että aamulla tyhjällä vatsalla tapahtuu sitä ja tätä, mutta oikeesti, kuinka suuri ero on?

Aamulla tyhjällä vatsalla kroppas ei saa energiaa muuten ku hajottamalla rasvaa. Tai noin mä oon ton homman käsittänyt. Illalla oot taas päivän mittaan syönyt kaiken näköstä ja ravinnosta saatu energia riittää noin lyhyen treenipyrähdyksen kattamiseen. Näin mutulla.

tossa tuli mieleen, että tuon juoksun sijasta varmaan ekoina viikkoina menis aika kätevästi vaikkapa kyykkyhypyt aamulla? 30sek hyppyjä alhaalta ylös ja sit 30sek kyykkyä ilman hyppyä hitaammalla temmolla? Itellä tuntuu ainakin, että se tän hetkinen 4x13x60kg kyykky menee pienemmillä hapoilla läpi kun ilman painoja tehtävä nopea kyykytys :D

Kyykkytekniikan ja painojen tarkastaminen lienee paikallaan jossei tunnu missään

kyllähän siinä monta muutostakin on tullu, kun käsissä. ja ensinnäkin, kun alotin niin ei mulla ollu sillonkaan mitään laihdutettavaa pahemmin, koska olin jo laiha muutenki. joten ei multa mitää läskiä oo käsistä koskaa lähteny, ku ne oli niin ohuet ku naisella tyylii voi olla, mut treenist ne on kasvanu huomattavasti joten kysees ei voi olla läskien lähteminen käsistä ja sen kautta lihaste näkyminen, ero on SUURI.

Syödään plussallla, mutta tehdään 3x-x5 aamuisin vaikka hiittiä tai 45min reipasta kävelyä niin eikö muka voi saada rasvaprosenttia tai ylim.vähän pois??!? Eli onko nämä silloin hukkareissuja?

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisiko joku ihana ja ystävällinen ihminen pistää minulle pienessä pähkinänkuoressa tämän hiitin idean, kun meikäläisen englannin kielen taito "alan" termeissä ei todellakaan mitään mahtavaa luokkaa ole? Jos oikein kauniisti pyytäisin ? :D

Heräät aamulla, laitat vaatteet päälle ja menet ulos. Juokset 30 sekuntia niin kovaa kuin pääset, sitten hölkkäät 30 sekuntia, juokset taas kovaa 30 sekuntia, hölkkäät, juokset, hölkkäät...

Ensimmäinen kerta 4 min(2 min spurttia, 2 min hölkkäystä) ja joka kolmas kerta lisäät minuutin suoritukseen.

Lisäksi tietysti syöt sopivissa määrin ruokaa ja mahdollisesti harrastat vielä hieman aerobista liikuntaa HIITin lisäksi.

Ookkei :D homma harvinaisen sämpylä..tota pitääkö sitä siis 2min spurtata putkee?? vai pienemmis osissa? vai kuinka, pikkasen meni ohitte :D eli siis spurttaan 2minuuttia hölkkään 2minuuttia ja se on siinä..sitte kolmannella kerralla 3min spurttia ja 3min hölkkäystä ja ETC? pakko nyt vielä selventää kun ajattelin ensi viikolla tätä aloittaa. Ja sitten vielä että vedetäänkö tätä joka päivä vai joka toinen? anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta olen yksinkertainen lapsi :D

Ookkei :D homma harvinaisen sämpylä..tota pitääkö sitä siis 2min spurtata putkee?? vai pienemmis osissa? vai kuinka, pikkasen meni ohitte :D eli siis spurttaan 2minuuttia hölkkään 2minuuttia ja se on siinä..sitte kolmannella kerralla 3min spurttia ja 3min hölkkäystä ja ETC? pakko nyt vielä selventää kun ajattelin ensi viikolla tätä aloittaa. Ja sitten vielä että vedetäänkö tätä joka päivä vai joka toinen? anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta olen yksinkertainen lapsi :D

HIITia voi soveltaa miten vaan. Ei ole olemassa mitään tiettyjä aikoja, joilla se on pakko vetää tai kuinka usein olisi tehtävä. Treeni-puolella on hyvää keskustelua HIITista.

2min spurtata putkeen? tuossahan lukee että 30sec spurtti ja sen jälkeen 30sec hölkkä, sitte uudestaa 30sec spurtti ja taas hölkkä. Yhteensä 4 spurttia ja 4 hölkkää eli 2min molempia.

täytyy itsekin ottaa joskus kokeiluun jos siitä todella jotain hyötyä on.
mitenkäs jos sitä 3x viikko pitäs tehdä niin vaikka joka toinen päivä about? entä periaatteessa miksei sitä voisi tehdä useamminkin? valaiskaa te jotka tätä ootte hyödyntäneet:)

täytyy itsekin ottaa joskus kokeiluun jos siitä todella jotain hyötyä on.
mitenkäs jos sitä 3x viikko pitäs tehdä niin vaikka joka toinen päivä about? entä periaatteessa miksei sitä voisi tehdä useamminkin? valaiskaa te jotka tätä ootte hyödyntäneet:)

HIIT on melko vaativa treeni, vaikka ei kestäkkään kuin 4-15 min per kerta. Tarkoitushan on juosta puolet ajasta niin kovaa kuin vaan kykenee, eli jos tekisit HIITiä päivittäin(tai edes treenipäivinä), se joko söisi bodaustehoja tai samana päivänä ollut voimatreeni heikentäisi HIITin tehoa. Liika aerobinen varmasti myös vaikuttaisi palautumiseen huonolla tavalla.

Ja jos kerran 2-3 kertaa viikossa riitti 100 kiloiselle bodaajalle, jonka rasvaprosentti on reilusti alle 10, luulisi sen riittävän myös normaalille ihmiselle, joka ei aivan yhtä antaumuksella ole harrastuksessa mukana :puntti:

En lukenut aiempia posteja, joten en tiedä, onko asiasta ollut puhetta, mutta HIITistä sanottakoon vielä se, että se vaatii vähintäänkin kohtuullista pohjakuntoa. Huonossa kunnossa oleva ei jaksa vetää HIITin spurtteja niin lujaa, että sillä aikaansaataisiin riittävä vaste rasvanpoltolle. Toki kunto ja hapenottokyky kasvaa kohisten kun HIITejä alkaa tekemään, mutta aivan pystymetsästä sitä ei IMO kannata alkaa tekemään. Silloin vain rikkoo paikkansa.

heippa!

Mä ite haluaisin kans kiinteyttää, en haluais välttis mitään näkyviä lihaksia mut sellasen kiinteän massun, eli pömppis poies. Pituutta on tällä neidillä 161 ja painoa 51 mutta silti tuo pömppö vaan tossa oleskelee. Ryhtiä ois kans kiva saada ja sitä saaki varmaan vatsoilla ja selällä? Montako kertaa kuntosalilla kannattas viikossa käydä ja mikä ois sellanen hyvä ruoka ennen kuntosalia ja kuinka kauan ennen? (ajallisesti siis)
pitääkö eri kertoina treenata eriasioita kun haluaa vatsaa kiinteyttää, vatsaa ei voi varmaan peräkkäisinä päivinä treenata?
APUA alottelialle :D

Back
Ylös Bottom