Tahaton emissio sanoi:"Tykkään susta niin valtavasti, että tahdon sun elävän itseäni pidempään."
Ole hyvä.
harmiksesi on todettava, että minulla ei ole mitään ongelmia joihin neuvosi auttaisivat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahaton emissio sanoi:"Tykkään susta niin valtavasti, että tahdon sun elävän itseäni pidempään."
Ole hyvä.
No jos vedät "salaa" palautusjuoman treenin jälkeen, niin miksi et voisi vetää sitä protskudrinkkiä salaa ennen treeniä? Esim pidät jauhoja vessassa ja sanot että menet kuselle mutta juot siellä sen protskudrinkin .
bustedi sanoi:harmiksesi on todettava, että minulla ei ole mitään ongelmia joihin neuvosi auttaisivat
Tahaton emissio sanoi:Kärsivällisyyttä!
Tahaton emissio sanoi:Kärsivällisyyttä!
No arvaa tulisko sillon kuumat paikat kun paljastuu että virtanen tankkaa salaa palautusjuomaa.toistaja sanoi:Näytä bvirtanen emännällesi tämä thredi niin kyllä se varmaan leppyy.
bvirtanen sanoi:Ihmeellinen emäntä mullakin, kun ei sulata protskujuomaa. Noh, ei suhde muutenkaan luista aina. :itku:
"Kulta, tykkään susta niin valtavasti, mutta tykkään tästä heradrinkistä enemmän."Tahaton emissio sanoi:"Tykkään susta niin valtavasti, että tahdon sun elävän itseäni pidempään."
Ole hyvä.
Tahaton emissio sanoi:Mun exä yritti itkuraivokohtaukseen asti aina tuputtaa mulle kotiruokaa, lämmin ateria 3 x päivässä, punaista maitoa, voileipiä, ne. Ei siinä mitään, kotiruokahan on helmi homma, mutta yritä nyt siinä katetun pöydän ääressä selittää, että "kultu, mä oon ketolla, nyt ei vois safkaa tota ja tota", jne...
Phillyj sanoi:Pistä emäntä vaihtoon. Sekopään käytöstähän tuo on.:arvi:
Ei stana! Sellasesta ihmisestä tulis intissä uskomattoman v-mäinen alikki, joka ei todellakaan lopettais komentelua.anticatabolic sanoi:Itse aiheeseen sen verran että tollaset matriarkat armeijaan taisteluvyö päällä metsään pakkaseen vaan, että oppivat vähän laskeutumaan sieltä pilvilinnoista alas tajuamaan, että ei toisen ihmisen autonomiaa ja käytöstä kukaan voi noin vaan määräillä. Toinen mitä oppisivat siellä on se että he eivät aina ole joka asiassa ole oikeassa, eivätkä aina tiedä kaikesta niin paljon kuin luulevat.:curs:
Tahaton emissio sanoi:Mun exä yritti itkuraivokohtaukseen asti aina tuputtaa mulle kotiruokaa, lämmin ateria 3 x päivässä, punaista maitoa, voileipiä, ne. Ei siinä mitään, kotiruokahan on helmi homma, mutta yritä nyt siinä katetun pöydän ääressä selittää, että "kultu, mä oon ketolla, nyt ei vois safkaa tota ja tota", jne...
Climber sanoi:kun oot menossa salille ilman protsku-drinkkiä, niin johtaako se esim. mykkäkouluun/riitaan?