Millä korvata protskujuoma ennen salia (eukko ei tykkää)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tahaton emissio sanoi:
"Tykkään susta niin valtavasti, että tahdon sun elävän itseäni pidempään."
Ole hyvä.

harmiksesi on todettava, että minulla ei ole mitään ongelmia joihin neuvosi auttaisivat :)

No jos vedät "salaa" palautusjuoman treenin jälkeen, niin miksi et voisi vetää sitä protskudrinkkiä salaa ennen treeniä? Esim pidät jauhoja vessassa ja sanot että menet kuselle mutta juot siellä sen protskudrinkin .

Jotain tuollaisia mielikuviahan tämä threadi herätti heti. :lol2:

Mutta johan se on kumma jos ei järkipuhe auta. Tyyliin kultu hei, tää on vaan protskua, niinku toi on vaan suklaata, jne.

Kun rouva nyt edes suostuisi tajuamaan, ettei kaverin tarvitse olla samanlainen sohvaperuna, oltaisiin jo pitkällä. Hmmm... mustasukkainen, kateudesta vihreä sohvaperuna...

Tai sitten vain olette kerta kaikkiaan liian erilaisia, eikä tuosta tule hevon helvettiä.

Itse lemppasin yhen ukkoehdokkaan heti lennosta, sen kanssa kun olisi pitänyt vain romanttisesti sohvalla kaljaa kitata, ja kaikki saleilu jne oli suunnilleen saatanasta.

Ei kun tsemppiä!

Tämä on kyllä paras threadi ikinä.
Varsinkin tuo jauhojen syöminen salaa vessassa lennätti rahkat näppikselle :D

Niin ja koskas saadaan bvirtaselta taas raporttia tilanteen kehittymisestä :lol2:

toistaja sanoi:
Näytä bvirtanen emännällesi tämä thredi niin kyllä se varmaan leppyy.
No arvaa tulisko sillon kuumat paikat kun paljastuu että virtanen tankkaa salaa palautusjuomaa.

:lol2: Mulla kyllä paukkus kiinni samantien tollaseen muijaan. Lähtis vaihtoon ja äkkiä jos ei tulis järkeä päähän.

bvirtanen sanoi:
Ihmeellinen emäntä mullakin, kun ei sulata protskujuomaa. Noh, ei suhde muutenkaan luista aina. :itku:

Laita kiertoon se sun eukko.. tuohan on ihan naurettavaa. Ilmeisesti et saa myöskään syödä Mäkkärin pirtelöitä :D

Tahaton emissio sanoi:
"Tykkään susta niin valtavasti, että tahdon sun elävän itseäni pidempään."
Ole hyvä.
"Kulta, tykkään susta niin valtavasti, mutta tykkään tästä heradrinkistä enemmän."

Voi morjens. Kiellä siltä jokin peruselintarvike. "Et perkele juo tota maitoa Etkö kuullut? Et juo."

-Joo ei sitä kultaa tarvi pistää vaihtoon ja senkin mielipiteitä kannattaa kunnioittaa, mutta mitään pompottelua ei kenenkään tule sietää. -Ellei ole jonkin sortin alistumisfetissi. Naiset testaavat miehiä parisuhteissa. Kuinka paljon saavat määräysvaltaa, kuinka paljon mies antaa periksi ja saavutetuista eroista ei luovuta. Juo drinkki kotonasi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tahaton emissio sanoi:
Mun exä yritti itkuraivokohtaukseen asti aina tuputtaa mulle kotiruokaa, lämmin ateria 3 x päivässä, punaista maitoa, voileipiä, ne. Ei siinä mitään, kotiruokahan on helmi homma, mutta yritä nyt siinä katetun pöydän ääressä selittää, että "kultu, mä oon ketolla, nyt ei vois safkaa tota ja tota", jne...

:hyper: voi helvetti että hajosin tähän postiin. Ite muistan kanssa että porukka kyseli kokoajan että "saat sä syödä tota tai tota tai tota". Porukka ei vaan tajuu...

Itse aiheeseen sen verran että tollaset matriarkat armeijaan taisteluvyö päällä metsään pakkaseen vaan, että oppivat vähän laskeutumaan sieltä pilvilinnoista alas tajuamaan, että ei toisen ihmisen autonomiaa ja käytöstä kukaan voi noin vaan määräillä. Toinen mitä oppisivat siellä on se että he eivät aina ole joka asiassa ole oikeassa, eivätkä aina tiedä kaikesta niin paljon kuin luulevat.:curs:

vastaus alkuperäiseen kysymykseen:

ota proteiinia pitkin päivää.

Voit nappailla esim. töissä/koulussa jahoja han man mieltymyksesi mukaan.
kämpillä onnistuu varmasti perinteiset tonnikala rahka/raejuustopedillä ja uus tuttavuus:
"Kulta... syötäiskö tänään jotain lihaisaa? vaikka 400 grammaa jauhelihaa ja soijapapuja?"

Proteiinin saanti lienee muutenkin järkevää jakaa pitkin päivää, koska tällöin lihaksilla on rakennusaineita koko ajan, eikä ravintaine pitoisuudet laske milloinkaan liian alhaiselle tasolle.

Tietty voit myös emännän laittaa vaihtoon, mutta keksi ainakin parempi tekosyy.
Joskus kuullut, että seuraavat on klassikoita:
"Musta tuntuu, että me ollaan kasvettu erilleen."
"Olen aikuinen ihminen ja osaan päättää jo ihan itse elämästäni!"
"Haluaisin sitoutua/elää vielä sinkkuna ennen kuin vakiinnun.!
"Mä rakastan sua... (piinaava hiljaisuus)... KAVERINA!"

Nämäkin ovat parempia, kuin eräät ehdotukset joita on ilmi käynyt.

Phillyj sanoi:
Pistä emäntä vaihtoon. Sekopään käytöstähän tuo on.:arvi:

Ei ole jos kyseessä on tapaus joka luulee protujauhon olevan jotenkin douppeihin rinnastettavaa. Kyseessä on silloin vain väärinkäsitys joka on syytä oikaista mahd. pian.

Vähän off-topic, mutta oma muija oli mustasukkainen kun rupesin salilla käymään koska ei itse harrastanut liikuntaa ja oli ylipainoinen...
Nykyään hän on tiputtanut 40 kg painoa karppaamalla, liittynyt samalle salille jäseneksi missä itse olen ja treenaakin 6krt/viikko:hyper:

anticatabolic sanoi:
Itse aiheeseen sen verran että tollaset matriarkat armeijaan taisteluvyö päällä metsään pakkaseen vaan, että oppivat vähän laskeutumaan sieltä pilvilinnoista alas tajuamaan, että ei toisen ihmisen autonomiaa ja käytöstä kukaan voi noin vaan määräillä. Toinen mitä oppisivat siellä on se että he eivät aina ole joka asiassa ole oikeassa, eivätkä aina tiedä kaikesta niin paljon kuin luulevat.:curs:
Ei stana! Sellasesta ihmisestä tulis intissä uskomattoman v-mäinen alikki, joka ei todellakaan lopettais komentelua.

Onhan tossa situationissa tietenkin omat vaikeutensa. Sun täytyy vaan antaa ymärrärtää, että etukäteispalkkarit on osa sun elämää ja jokaisella täytyy olla omaa tilaa. Myös parisuhteessa.

"Kulta, miksi et rakasta minua sellaisena kui olen? Et voi saada vain osaa minusta, sillä minä olen kokonaisuus ja tähän kokonaisuuteen kuuluu myös etukäteispalkkarit. Se, että rakastan nyt myös heraa ja maltoa, ei tarkoita sitä, että rakastaisin sinua yhtään vähempää kuin ennen."

Täytyy nyt nostaa asiasta kissa pöydälle tällä viikolla vielä, kunhan sopiva tilaisuus tulee. Kerron sitten miten kävi. Pitäkää peukkuja.

edelleen :offtopic:

Kuten jo aikaisemminkin kirjoitin, niin mä uskon edelleen, että ongelma ei oo se itessään se protsku vaan se, että nainen tuntee olonsa jotenkin uhatuksi. Saman tyyppinen tilannehan oli eilen tossa maikkarin "30 päivää" dokkarissa. Se ämmä rutisi ihan kiukulla alusta asti. Tottakai tilanne oli hieman eri siinä, kun kuitenkin äijään pistettiin vähän kovempiakin aineita, eikä pelkkää protskua, mutta kyllä se nainen oli alusta asti rutisemassa, siis jopa kesken treenaamisen.

Joku psykologi sanoikin, että varsinkin naiset tuntevat helposti olonsa jotenkin uhatuksi tämän tyyppisissä tilanteissa.

Anyways, stemppiä bvirtanen, ei sitä muijaa tarvii vaihtoon pistää jos siitä kuitenkin tykkää ja yhteiselämässä on muuten asiat on ok.

Tuleeko teillä muuten tämän tyyppistä käytöstä esiin myös muissa tilanteissa, kuin prostkujen ottamisen yhteydessa? Tarkoitan, että kun oot menossa salille ilman protsku-drinkkiä, niin johtaako se esim. mykkäkouluun/riitaan?

Tahaton emissio sanoi:
Mun exä yritti itkuraivokohtaukseen asti aina tuputtaa mulle kotiruokaa, lämmin ateria 3 x päivässä, punaista maitoa, voileipiä, ne. Ei siinä mitään, kotiruokahan on helmi homma, mutta yritä nyt siinä katetun pöydän ääressä selittää, että "kultu, mä oon ketolla, nyt ei vois safkaa tota ja tota", jne...

Itsehän olisin tälläisessa tilanteessa luultavasti ihan normi dietillä...

Climber sanoi:
kun oot menossa salille ilman protsku-drinkkiä, niin johtaako se esim. mykkäkouluun/riitaan?

:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom