Millä korvata protskujuoma ennen salia (eukko ei tykkää)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Misanthrop sanoi:
Pakkiksen karjuille tämä näyttää just olevan sellainen vakava asia.. ;)
Kyllä tosimies sen kestää kun eukko leipoo Hackmannin kovanaamalla lättyyn kimpaantuessaan, mutta jos protskua ei saa syödä niin ei kun perkeleen lortto vaihtoon vaan! Prioriteetit kohdillaan?? ;)

No hei, kyse on samasta asiasta jos me kiellettäs naisilta suklaan syönti :D

adora sanoi:
:offtopic: Mutta eihän mikään parisuhde voi toimia jos toinen osapuoli kieltää toiselta jotain tärkeitä (ja maailmankaikkeudessa vähäpätöisiä) asioita. Jos pomotetaan jo niin pienissä asioissa kuin protskun juomisessa, niin en halua edes kuvitella miten on joidenkin isompien asioiden kohdalla.. ja eiköhän jokaisen pitäisi saada syödä sitä mitä haluaa!!?? ;)
Parisuhteessa pitää olla kunnioitusta, luottamusta ja arvostusta. Ei määräilyä ja pomotusta. :)

Tätä mä just tarkoitin. Mä ymmärrän sen että tuomitaan joku juttu joka on vaikkapa laitonta tai muuten ehkä arveluttavaa. Mutta protujauhoissa nyt ei ole mitään ihmeellistä. Niitä saa ostaa vaikka 2 vuotias tenava Prismasta jos ylettyy antaan rahat kassatädille, joten ei ne kovin vaarallisia voi ihmisravintona olla. ;)

koko topikista tuli mieleen : miks protskujuoma pitää ees juoda ennen salia ? itellä ainakin ois tod huono olo vetää treeniä läpi.

adora sanoi:
:offtopic: Mutta eihän mikään parisuhde voi toimia jos toinen osapuoli kieltää toiselta jotain tärkeitä (ja maailmankaikkeudessa vähäpätöisiä) asioita. Jos pomotetaan jo niin pienissä asioissa kuin protskun juomisessa, niin en halua edes kuvitella miten on joidenkin isompien asioiden kohdalla.. ja eiköhän jokaisen pitäisi saada syödä sitä mitä haluaa!!?? ;)
Parisuhteessa pitää olla kunnioitusta, luottamusta ja arvostusta. Ei määräilyä ja pomotusta. :)

Kärjistin, ystävät hyvät, kuten ehkä viestini muusta sisällöstä huomasitte. Tässä on nyt vaan moni jamppa esittänyt ratkaisuksi muijan vaihtoa tietämättä ko. parisuhteesta mitään muuta kuin
-vaimo ei pidä proteiinin syönnistä
-mies on omien sanojensa mukaan "tossun alla" ;)

Eli ei kannata ilman parempaa tietoa lähteä kuvittelemaan parisuhteen sisältöä sen perusteella, mikä on osapuolten asenne lisäravinteita kohtaan.

Edit: Vaimon valistamista vastaan ei minulla mitään ole..

bvirtanen sanoi:
Ehkä se johtuu, että hän on hieman mustasukkainen. Oon pudottanu aika reilusti painoa, eikä hän ole ns. liikunnallinen. Kun taas meikäläinen on nykyään aika urheiluhullu, ja kai hieman tossun alla... prkl :(

:offtopic:

Mä uskon, että ongelman ydin on enemmänkin tuo edellamainittu kateus, kuin proteiinijauhot itsessään. Oon sivulta seurannu hieman vastaavanlaista tapausta. Tuttu aloitti kanssa aikoinaan saliharrastuksen (ihan vaan kuntoillakseen) ja sen eukolla oli koko ajan sanottavaa siitä, kuinka paljon siihen menee rahaa ja aikaa. Aikaa salilla menee tottakai, mutta sen työnantaja maksoi salikortin ja muuten se tais ostaa yhdet verskat tms. eli toi rahahomma oli ihan tuulesta temmattua (paljon enemmän rahaa kului aikaisemmin jokapäiväiseen "leipään" eli pitsoihin ja kebabeihin tms)

Vieressä seuranneena tuntu siltä, että sen eukko oli enemmänkin kateellinen kun ei saanu omaa persettää irti sohvasta. Ehkä kitkaa aiheutti myös se, että aika meni ns. yhteisestä ajasta, eli siitä ajasta, minkä ne oli tottunu makaan sohvalla kattoos töllöö ja syömässä mässyjä. Vielä yksi aspekti tuli näin jälkikäteen mieleen tuosta hommasta: ehkä se ex tunsi myös määrätyllä tavalla olonsa uhatuksi, kun entinen sohvaperuna alkaa yht'äkkiä huolehtimaan itsestään ja alkaa näyttää päivä päivältä paremmalta.

Jos em. vois olla totta myös teidän tapauksessa, niin voisit keskittyy siihen, ettei emännän tarvii tuntea oloaan uhatuksi tai olla kateellinen, niin protskut tulee "sallituiksi" myös sulle :D

Misanthrop sanoi:
Kärjistin, ystävät hyvät, kuten ehkä viestini muusta sisällöstä huomasitte. Tässä on nyt vaan moni jamppa esittänyt ratkaisuksi muijan vaihtoa tietämättä ko. parisuhteesta mitään muuta kuin
-vaimo ei pidä proteiinin syönnistä
-mies on omien sanojensa mukaan "tossun alla" ;)

Eli ei kannata ilman parempaa tietoa lähteä kuvittelemaan parisuhteen sisältöä sen perusteella, mikä on osapuolten asenne lisäravinteita kohtaan.

Edit: Vaimon valistamista vastaan ei minulla mitään ole..
Juu, kyllä mä melkein heittäisin, että jos tämä kyseinen vaimoke ei yhden perusteellisen luennoinin ja asian sisäistämisen jälkeen ymmärrä miten turhasta on jauhanut, kannattaa hänet laittaa surutta vaihtoon. Jos liikunta on bvirtaselle tärkeä osa elämää ja sitä ei vaimoke hväksy niin eiköhän silloin ole elämänarvot sen verran erilaiset, että lähtölaskenta on alkanut samaan aikaan kun itse parisuhdekin.

Ei tuollaista täysin käsittämätöntä ja perusteetonta nalkutusta voi pitemmän päälle jaksaa kukaan. Kyllä sitä nyt pitää ihmisellä olla oikeus ja vapaus harrastuksiin.

Climber sanoi:
:offtopic:

Mä uskon, että ongelman ydin on enemmänkin tuo edellamainittu kateus, kuin proteiinijauhot itsessään. Oon sivulta seurannu hieman vastaavanlaista tapausta. Tuttu aloitti kanssa aikoinaan saliharrastuksen (ihan vaan kuntoillakseen) ja sen eukolla oli koko ajan sanottavaa siitä, kuinka paljon siihen menee rahaa ja aikaa. Aikaa salilla menee tottakai, mutta sen työnantaja maksoi salikortin ja muuten se tais ostaa yhdet verskat tms. eli toi rahahomma oli ihan tuulesta temmattua (paljon enemmän rahaa kului aikaisemmin jokapäiväiseen "leipään" eli pitsoihin ja kebabeihin tms)

Vieressä seuranneena tuntu siltä, että sen eukko oli enemmänkin kateellinen kun ei saanu omaa persettää irti sohvasta. Ehkä kitkaa aiheutti myös se, että aika meni ns. yhteisestä ajasta, eli siitä ajasta, minkä ne oli tottunu makaan sohvalla kattoos töllöö ja syömässä mässyjä. Vielä yksi aspekti tuli näin jälkikäteen mieleen tuosta hommasta: ehkä se ex tunsi myös määrätyllä tavalla olonsa uhatuksi, kun entinen sohvaperuna alkaa yht'äkkiä huolehtimaan itsestään ja alkaa näyttää päivä päivältä paremmalta.
Minäkin pitäisin tuota vaihtoehtoa hyvin todennäköisenä. Itselläni tilanne on se, että käyn salilla 3 kertaa viikossa, sekä melko usein juoksemassa tai maastopyöräilemässä. Tyttökaveri taas jaksaa valittaa siitä, kuinka hän on lihava ja itkee sitä, ettei itse viitsi harrastaa mitään liikuntaa. Mikään motivointi ei tuota tulosta, vaan aina löytyy jokin tekosyy, miksi ei voi tehdä mitään (väsyttää, nyt ei jaksa, ilma ei ole hyvä, jne...)

Sen vuoksi suhtautuminen minun liikuntaharrastuksiini on toisinaan hyvinkin vihamielistä ja kieltävää. Milloinkaan ei saisi harrastaa mitään terveellistä, ja valitusta tulee siitäkin, kun minulla vatsalihakset näkyvät, ja hän tuntee sen vuoksi itsensä huonoksi ihmiseksi. Huokaus.:(

Mun exä yritti itkuraivokohtaukseen asti aina tuputtaa mulle kotiruokaa, lämmin ateria 3 x päivässä, punaista maitoa, voileipiä, ne. Ei siinä mitään, kotiruokahan on helmi homma, mutta yritä nyt siinä katetun pöydän ääressä selittää, että "kultu, mä oon ketolla, nyt ei vois safkaa tota ja tota", jne...

dammann sanoi:
Minäkin pitäisin tuota vaihtoehtoa hyvin todennäköisenä. Itselläni tilanne on se, että käyn salilla 3 kertaa viikossa, sekä melko usein juoksemassa tai maastopyöräilemässä. Tyttökaveri taas jaksaa valittaa siitä, kuinka hän on lihava ja itkee sitä, ettei itse viitsi harrastaa mitään liikuntaa. Mikään motivointi ei tuota tulosta, vaan aina löytyy jokin tekosyy, miksi ei voi tehdä mitään (väsyttää, nyt ei jaksa, ilma ei ole hyvä, jne...)

Sen vuoksi suhtautuminen minun liikuntaharrastuksiini on toisinaan hyvinkin vihamielistä ja kieltävää. Milloinkaan ei saisi harrastaa mitään terveellistä, ja valitusta tulee siitäkin, kun minulla vatsalihakset näkyvät, ja hän tuntee sen vuoksi itsensä huonoksi ihmiseksi. Huokaus.:(

Kilonpaloiksi vaan ja vaihtoon...

Aika synkkää kyllä. Koita nyt saada se tajuamaan tilanne, edes ittes takia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Timba79 sanoi:
Niitä saa ostaa vaikka 2 vuotias tenava Prismasta jos ylettyy antaan rahat kassatädille, joten ei ne kovin vaarallisia voi ihmisravintona olla. ;)
Jaa enään muutama vuosi ja Timba komentaan Aleksin ostamaan heraa lähikaupasta.:lol2:

dammann sanoi:

Onko olemassa naisia jotka ei tykkää urheilullisista miehistä!!?? :eek: :eek: :eek:

Kuten täällä on jo monet todenneet niin kyse taitaa olla juuri siitä, että tyttöystäväsi kokee itsensä uhatuksi.. totta kai mitä paremmalta näytät niin sitä enemmän sulla ois vientiä. ;)

Tsemppiä!!! :)

Raejuustolla ja ananasmurskalla onnistuu..

Mutta että protskut pitäisi ottaa salassa.. aika ihme juttu :)

Itse tekisin niinkuin Gillyanne tuossa aiemmin ehdotti.

1. Selitä järkevästi
2. Jos ei toimi, niin syöt vaan sano mitä sano
3. Jos muija sekoo siitä että syöt jauhoja, eti uus muija :D

Tuo on kyllä uskomatonta, et muija ei tykkää urheilullisista miehistä.. ei edes lihakset saa näkyä. Itselläni ei ois kyllä kuin yks vaihtoehto tossa tilanteessa..

dammann sanoi:

Tällainen on ikävää luettavaa. Ja kun varmasti usea on tällaisessa tilanteessa, niin älkää helvetissä ainakaan jättäkö liikuntaharrastusta pois! Toinen sitten mukautuu siihen että kumppani harrastaa, ehkä tulee kipinä itsellekin. Toinen vaihtoehto on sitten että keksii itelleen jonkun harrastuksen tai nostaa itse kytkintä.

Liikunta pitäisi olla suorastaan itsestäänselvyys JOKAISELLE! En tässä nyt tarkoita että on pakko vääntää salilla rautaa, vaan että edes lenkkeilee senverran että on jonkinlainen peruskunto ja vaatteiksi käy muukin kun 6 hengen soputeltta.

Jos mies ei ole kykeneväinen motivoimaan naistaan terveellisen liikunnan pariin, pitää mielestäni ehdottomasti pistää äijä vaihtoon! :hyper:
-älkää nyt provoisoituko.. ;)

Monella meistä ei muuten olisi minkäänlaisia vaikeuksia huomauttaa asiasta, jos katsoisi liikunnan puutteesta / epäaktiivisuudesta olevan kumppanilleen selkeää haittaa...?

Vai onko se nyt sitten niinpalkauhian pinnallista sanoa, että "nyt, rakkaani, perse ylös sohvalta, sohvassa on jo lommo ja sussa kasvaa hämähäkinseittiä..?

- eli vähän kuin edellinen viesti toisinpäin.

se on harmillista jos nais/tyttöystävä ei ole liikunnan haluinen. onneksi omalla kohdalla tätä ei ole, vaan meillä minä olen vielä se joka enemmän haluaisi kotona pötköttää.

se on kuitenkin vaikea tilanne, yrittää sanoa että "pidän sinusta just semmosena ku oot" ja keksiä sitten joku viisas selitys miks pitäs liikkua, kun ei sitä lihomistakaan voi ottaa esille. sitten jos siitä mainitsee niin se luulee ettei pidä miltä se näyttää.

Suositut

Back
Ylös Bottom