Millä korvata protskujuoma ennen salia (eukko ei tykkää)

Kostaja X sanoi:
"Kulta, miksi et rakasta minua sellaisena kui olen? Et voi saada vain osaa minusta, sillä minä olen kokonaisuus ja tähän kokonaisuuteen kuuluu myös etukäteispalkkarit. Se, että rakastan nyt myös heraa ja maltoa, ei tarkoita sitä, että rakastaisin sinua yhtään vähempää kuin ennen."
Saattais toimia. :thumbs: :lol2:

Mutta kyllä naisen pitäisi ymmärtää, että treenaileminen on tärkeä osa sua ja siihen olennaisesti liittyy tietynlainen ruokarytmi ja -koostumus. Oletko antanut hänen lukea jostain, että prode- ja ravintolisät eivät ole mitään hormonaalisia hyihyi-shh-douppingaineita? Joku luotettava lähde käteen hänelle, jos ei sinun puhettasi halua uskoa. Kyllähän kaverin pitää saada reenata ja kehittyä!

Climber sanoi:
edelleen :offtopic:

Kuten jo aikaisemminkin kirjoitin, niin mä uskon edelleen, että ongelma ei oo se itessään se protsku vaan se, että nainen tuntee olonsa jotenkin uhatuksi. Saman tyyppinen tilannehan oli eilen tossa maikkarin "30 päivää" dokkarissa. Se ämmä rutisi ihan kiukulla alusta asti. Tottakai tilanne oli hieman eri siinä, kun kuitenkin äijään pistettiin vähän kovempiakin aineita, eikä pelkkää protskua, mutta kyllä se nainen oli alusta asti rutisemassa, siis jopa kesken treenaamisen.

Joku psykologi sanoikin, että varsinkin naiset tuntevat helposti olonsa jotenkin uhatuksi tämän tyyppisissä tilanteissa.

Anyways, stemppiä bvirtanen, ei sitä muijaa tarvii vaihtoon pistää jos siitä kuitenkin tykkää ja yhteiselämässä on muuten asiat on ok.

Tuleeko teillä muuten tämän tyyppistä käytöstä esiin myös muissa tilanteissa, kuin prostkujen ottamisen yhteydessa? Tarkoitan, että kun oot menossa salille ilman protsku-drinkkiä, niin johtaako se esim. mykkäkouluun/riitaan?

Se dokkarin akka kyllä oli rasittavuudessaan jo huippuluokkaa. Treenaaminen ei saanut yhtään haitata "normaalia elämää". Mua jäi vähän sellainen käsitys että se normaali elämä tossa tapauksessa oli sipsejä ja telkkaria.

Raivostuttavaa muutenkin että pitää takertua niin johonkin kaavoihin, että jos keksii jotain uutta harrastusta niin heti on narina pystyssä. En tiedä käyttäytyykö miehet samalla tavalla, toivottavasti eivät, itse en ainakaan tunnusta. :D

Timba79 sanoi:
Raivostuttavaa muutenkin että pitää takertua niin johonkin kaavoihin, että jos keksii jotain uutta harrastusta niin heti on narina pystyssä. En tiedä käyttäytyykö miehet samalla tavalla, toivottavasti eivät, itse en ainakaan tunnusta. :D

Kyllä harrastavat, allekirjoittaneen ex ainakin.

Ketjun aloittajalle:
Kyllä mä ainakin vaihtaisin muijan palautusjuomaan tossa tilanteessa jos ei järkipuhe mene perille :P

No kaikki tärkee on varmaan jo sanottu.
Uskon että se ei oikeen tajua mitä eroa on lisäproteiinilla/hormoneilla sun muulla dopingilla. Selität vaan sille sen jutun. Jossei tajua niin on aika ihme akka =)
Kyllähän se nyt yleissivistykseen kuuluu tietää jotain ravinnosta ja ihmisruumiista.

Mä varmaan tekisin niin etten vaivautuis mitää selittelee vaa vetelisin sen palkkarin salaa pukkarissa.

Mulla kans aikoinaan rouva kitisi ja syytti lisäprotskua "mömmöksi". Sanoin että turpa kiinni, opetteles ensin läksyt ennenkuin alat lätisemään. Asiasta voidaan toki keskustella, mutten jonniin joutavasta. Opiskeli ja uskoi. Nyt kaapista löytyy prodea joka makuun. Plussana vieläpä se että emäntäkin syö illalla raejuustoa/rahkaa ja jättää hiilarit vähemmälle, vaikka ei käy salilla.

Eli selität rouvalle, missä mennään.

Enkä lähtis salailemaan ja kittaamaan palkkaria pukuhuoneessa, se on sun elämäs ja sä teen niinkuin tykkäät, tana!

Taidankin olla todella onnekas, kun nykyinen tyttöystävä ei ole jauhoista sanonut oikeastaan sanaakaan. Rahkan määrää se aluksi melkoisesti ihmetteli, mutta nykyään syö munkin rahkat. :jahas: Vitamiinitkin se suostuu aamuisin ottamaan, jos muistan muistuttaa. Onneksi kuuntelee edes jonkinverran järkipuhetta.

Olen tavannut liian monta tapausta, jotka eivät vinkkejä syömisestä ota kuuleviin korviinkaan. Yleensä kyse on lähinnä siitä, ettei syödä kunnollista ruokaa juuri ollenkaan ja sitten "sorrutaan" karkkeihin yms. Hohhoijaa. Sitten käydään vähintään kahdessa aerobicissa joka päivä, eikä rasvat lähde minnekään. Kerran kuukaudessa tulee flunssa, bicissä käyntiä lasketaan flunssan ajaksi yhdeksi kertaa päivässä.

Vaikka hieman karrikoinkin tuossa yllä, olisi mukava kuulla vinkkejä miten tuollaisen tytön saisi syömään fiksummin. Aineenvaihdunta käy niin paljon alikierroksilla ettei ruoka maistu. Tiivistettynä, vege, paljon liikuntaa, vähän ja paskaa safkaa. Mitäs vegeille kannattaa syöttää? :confused:

kuitula sanoi:
Olen tavannut liian monta tapausta, jotka eivät vinkkejä syömisestä ota kuuleviin korviinkaan. Yleensä kyse on lähinnä siitä, ettei syödä kunnollista ruokaa juuri ollenkaan ja sitten "sorrutaan" karkkeihin yms.

Näitä riittää

kuitula sanoi:
Vaikka hieman karrikoinkin tuossa yllä, olisi mukava kuulla vinkkejä miten tuollaisen tytön saisi syömään fiksummin. Aineenvaihdunta käy niin paljon alikierroksilla ettei ruoka maistu. Tiivistettynä, vege, paljon liikuntaa, vähän ja paskaa safkaa. Mitäs vegeille kannattaa syöttää? :confused:

:offtopic: Karkkinarkkareita on ensinnäkin aivan liikaa. Ja ne tunnistaa yleensä ääripää käyttäytymisestä ruoka-aineiden suhteen.

Ensin kuunnellaan sokeasti painonvartijoita tai jotain muita huuhaa hommia.
Ollaan kyllä tunnollisia mutta kun tekee mieli jotain muuta niin päästetään homma käsistä muutamaksi päiväksi (viikoksi). Sitten ihmetellään miksi paino ei tipu/paikat kiinteydy.

Tosia jaksetaan sitten muistuttaa pienistäkin asioista ja takerrutaan niihin pikkujuttuihin. On kai ihanaa olla oikeassa ja miksipä sitä sitten peittelemään...
Kovin harmillista käyttäytymistä on sellainen. [end of :offtopic: ]

Voisit ensiksi korostaa monipuolisen ravinnon merkitystä. Sitten tarjoat vegellesi vaikka taulukkoa, josta ilmenee ravinto-aineiden pitoisuuksia. Kertaat proteiinin, hiilareiden ja rasvojen merkitystä.

Toisin sanoen fraktion aluksi kuntoon (suurinpiirtein) ja vitamiinit kehiin. Kannattaa pitää sekin yksinkertaisena, jolloin mielenkiinto saattaa vielä pysyä.
Myös tietty suurpiirteisyys on hyväksi, koska jos syöt taulukosta niin saattaa käydä tylsäksi ja muuttua pakkopullaksi (sanokaamme kaikki yhdessä: ORJALLINEN).

Listatkaa yhdessä hyvät ja huonot ruoka-aineet joita hän tykkääpi syödä.
Suosikaa hyviä aineita ja välttäkää huonoja. Ehdottomuuttaa tulee silti välttää. Puutteet on helppo korvata lisäraviteilla.

Niin ja se vielä, että jos on pitkäänkin ollut vege, niin ei juuri kestä syödä lihaproteiinia koska vatsasta on kadonnut joku kalvo/entsyymi, josta en tarkemmin tiedä. Sen kuitenkin tiedän, että ilman sitä kestää syödä heraa ja soijaa.

Oikein syöminen on silti kokonaisuudessaan sisäsyntyistä, joten turha stä on väkisn vääntää jos ei kiinnosta. Pitää silti joskus saada hemmotellakkin itseään.
ofu jäätelöt on esim. hyviä ja muitakin vastaavia tuotteita on kaupan hyllyt vääränään. Tässä nyt muutama asia, joita tuli mieleen.

bvirtanen sanoi:
Täytyy nyt nostaa asiasta kissa pöydälle tällä viikolla vielä, kunhan sopiva tilaisuus tulee. Kerron sitten miten kävi. Pitäkää peukkuja.

Dodiin, keskusteluja käytiin. Ja vieläkin eukko on hieman näreissä että otin koko asian esille, mutta selvisipä syykin.

Eli hän ei halua, että juon esim. palautusjuomia, koska niitä mainostavat ihmiset ovat sellaisia isoja kaappeja. Ja samalla hän väitti, että itse olen muuttumassa liian isoksi. Ja, että hän haluaisi, että olisin samanlainen "läski" kuin ennenkin. Outoa... hän kyllä tietää, että mitä protskut on ja että niissä ei ole mitään pahaa, mutta samassa taloudessa hän ei halua nähdä näitä ko. juomia / patukoita.

En tiedä mitä tekisin, pään hakkaamista seinään tuntuu olevan. En jaksa kyllä nostaa tästä asiasta enää kissaa pöydälle vähän aikaan. Täytyy miettiä oikeasti koko suhteen kestävyyttä pitemmällä tähtäimellä. Varsinkin kun me riidellään nykyään aika paljon.

Noh, kiitoksia hyvistä vinkeistä. Ei tämä tuhra foorumi ole.

PS. Olette kaikki mukavia =)

bvirtanen sanoi:
Eli hän ei halua, että juon esim. palautusjuomia, koska niitä mainostavat ihmiset ovat sellaisia isoja kaappeja. Ja samalla hän väitti, että itse olen muuttumassa liian isoksi. Ja, että hän haluaisi, että olisin samanlainen "läski" kuin ennenkin... mutta samassa taloudessa hän ei halua nähdä näitä ko. juomia / patukoita... Varsinkin kun me riidellään nykyään aika paljon...

Eli toisin sanoen kyse on kateudesta (joka taas tod.näk. juontaa juurensa emännän omasta laiskuudesta) ja mahdollisesti sen aiheuttamasta mustasukkaisuudesta. Ikävä sanoa näin, mutta tuon perusteella en kyllä kovin hyvää ennustetta suhteellenne antaisi. :(

bvirtanen sanoi:
Dodiin, keskusteluja käytiin. Ja vieläkin eukko on hieman näreissä että otin koko asian esille, mutta selvisipä syykin.

Eli hän ei halua, että juon esim. palautusjuomia, koska niitä mainostavat ihmiset ovat sellaisia isoja kaappeja. Ja samalla hän väitti, että itse olen muuttumassa liian isoksi. Ja, että hän haluaisi, että olisin samanlainen "läski" kuin ennenkin. Outoa... hän kyllä tietää, että mitä protskut on ja että niissä ei ole mitään pahaa, mutta samassa taloudessa hän ei halua nähdä näitä ko. juomia / patukoita.

En tiedä mitä tekisin, pään hakkaamista seinään tuntuu olevan. En jaksa kyllä nostaa tästä asiasta enää kissaa pöydälle vähän aikaan. Täytyy miettiä oikeasti koko suhteen kestävyyttä pitemmällä tähtäimellä. Varsinkin kun me riidellään nykyään aika paljon.

Eli niinkuin jo ihan alkuksi oli puhetta, niin kyse ei ole mistään tietämättömyydestä tms vaan puhtaasti mustasukkaisuudesta ja naisesi omasta saamattomuudesta. Häntä siis huolettaa, että olet itse kohta oikea Adonis jumalaisine vartaloineen, josta toiset naiset ei voi pitää näppejään irti ja hän ei itse jaksa/halua/viitsi tehdä oman kuntonsa eteen mitään.

Jos teillä on yhteistä vapaa-aikaa, niin koita innostaa mimmi mukaan yhdessä kävelylle ja salille tms, että hänkin huomaisi, että ei se itsestään huolehtiminen niin kauheata ole... Mikäs sen mukavampaa kuin käydä yhdessä lenkillä ja samalla vähän kiinteyttää pakaraa! ;)

-edit- Hidas... Mutta mä kirjotinkin paljon pitemmän sepustuksen, kun Gilly. :)

Allekirjoitan tuon mustasukkaisuuden, se selittää aika paljon erinäisiä juttuja. En tajua miksi ihmisten pitää olla ns. mustiksia, tai muuten aina katkeria siitä kun joku toinen menestyy. Eihän se ole niiltä poissa. En minäkään kadehdi naapuria, vaikka sillä on parikin omaa kämppää ja hieno auto. Itse vaan asun vuokralla ja autokin on mitä on.

Ihmiset on outoja :(

bvirtanen sanoi:

Ikävä kuulla!:( Olet varmaankin ihan oikeassa että sinun on nyt mietittävä asioita kokonaisvaltaisesti.

Mulle tuli tuosta heti mieleen että naisellasi saattaa olla jonkinsortin itsetunto-ongelmia koska pelkää sinun muuttuvan liian hyväkuntoiseksi, nimenomaan jos hän haluaisi edelleen nähdä sinut "läskinä". Hyvässä parisuhteessahan rakastetaan toista muuttui ulkonäkö sitten suuntaan tai toiseen, ilman mitään ehtoja. Yleensähän tilanne voi olla niin että kun kumppanin kunto rupsahtaa, kiinnostus lopahtaa mutta tilanne voi hyvin olla juuri päinvastainen.

Naisesi voi myös tuntea itsensä riittämättömäksi ulkonäön puolesta rinnallasi jos on nähnyt sinun kehittymisesi...

EDIT: HIDAS!

anteeks et kysyn bvirtanen mut onks sun naises sit hirveen läski???
ja minkä ikäsiä ootte..??
ja kuin se antaa sun sit pakkista lukea.. :lol2:

Siinä kohtaa homma menee sairaaks kun laittaa naisen puntteilun tai ryyppäämisen edelle. Onhan se nyt toki ymmärrettävää, että parempi tossun alla kun taivasalla, mutta jotain häpyä nyt. Naisia vaan harmittaa kun treenaajalla alkaa olla isommat tissit kuin niillä. Amen.

Sama juttu jos joku rapakuntonen äijä ei tykkää naisensa salilla käymisestä. Tuo protskujuoma-antipatia on vain yksi ilmentymä mitä mutkikkaammista itsetunto-ongelmista. Onhan se varmaan raskasta jäädä partnerinsa "varjoon" ulkonäöllisissä asioissa, mutta niin paljon kuin siihenkin voi itse vaikuttaa.

Suosittelen hienosti kissaa silittäen johdattelemaan emäntäsi terveellisen elämäntapojen pariin (huijaat kuntoilemaan ja kokemaan hyvät fiilikset;)) tai sitten ei auta kuin lähteä eri teille. Joku raja toisen elämän rajoittamisessakin pitää olla. Nih! :whip:

No joo, ei kai siinä muuta, kun juot sitä juomaas ihan tavallisesti.
Kyllä sulla on oikeus tehdä omia juttuja, ilman sen kummempia mutinoita!
Luultavasti se eukkosikin tekee juttuja, joita et ymmärrä täysin...

No eipä sitä ainakaan suoraan periksi kannata antaa, eikä varsinkaan lopettaa hyvää harrastusta! Jokaisen pitäisi senverran ajatella terveyttään että liikkuu nyt edes jonkinverran ja syö 90% ajasta terveellisesti. 20-30 vuotiaana voi tuntua siltä että mikäs tässä vaikkei sohvalta mihinkään liikkusikaan, mutta 40-50 vuotiaana on viimeistään isoja ongelmia jos päästää itsensä repsahtamaan kunnolla.

Ei tässä siis tartte jokaisen mitään bodareita olla, mutta kyllä se pari kertaa viikossa salilla ja samanverran lenkkipolulla tekee hyvää ihan jokaiselle.

Ja tuo protujauhojuttu on mielestäni niin, että syöt niitä just tasan niinpaljon kuin tarpeelliseksi näet. Eli jos on tyyliin palkkari ja joku välipalaprotujuoma niin ei pitäisi olla mitään sanomista kenelläkään niiden syömiseen. Oli sitten parisuhteessa tai ei.

Back
Ylös Bottom