Miksi juon:
1. Olut on erittäin hyvänmakuista, eikä ole saunaoluen voittanutta. Mutta kylmä terassiolut auringonpaisteessa kuumana päivänä pääsee lähelle.
2. Terävät myös ovat hyvänmakuisia. Kylmänä nautittuna esim. Jägermeister, Finlandia Vodka Lime tai jokin maustetuista Absolut Vodkista on hyvää. Ja lämmittää mikäli on kylmä.
3. En ole kännissä ärsyttävä, vaan Partyboy. Enkä voisi ikinä kuvitella itseäni tanssilattialle selvinpäin.
4. Nousuhumala, musiikki sekä ajatusmaailmani kännissä ovat mielenkiintoisia sekä viihdyttäviä.
5. Kontrolloin sitä nykyään niin hyvin, ennen kun meni lähemmäs 100 €, niin nykyään max. 30-40 €, enimmäkseen n. 20 €.
6. En ole siitä riippuvainen, mikäli ei ole fiiliksiä juoda niin sitten ei oteta.
7. Baarissa on yleensä loistava meininki ja se on vielä parempi kun on ottanut vähän.
8. Otan enää harvoin kunnon perseitä.
9. Krapula on mielenkiintoinen ja harvoin se on minulla vahva. Voi hyvällä omalla tunnolla levätä koko päivän, sekä elämän pienet ilot tuntuvat huomattavasti normaalia paremmilta, esim. kylmä vesi ei ikinä maistu yhtä hyvälle kuin krapulassa.
10. Yleensä helpompi lähestyä naisia sun muuta sekä juttu lentää muidenkin kavereiden kanssa paremmin. Ja olen ERITTÄIN HARVOIN känniääliö.
11. Morkkis tulee enää harvoin ja minulla on kavereiden kanssa kivaa, ja juttuja on hauska muistella.
12. Ihmiset voivat laittaa tekoni kännin piikkiin, vaikka todennäköisesti tekisin niitä myös selvinpäin=hyvä tekosyy tehdä jotain harkitsematonta mistä ei ole mitään haittaa.
13. Olen harvoin sellaisessa tilassa, etten kontrolloisi itseäni.
14. Joskus ei vain ole muuta tekemistä :D .
15. Osa kavereistä ns. baarikavereita, heitäkin on kiva nähdä välillä.
16. Humalaiset ovat kivempia kun on itsekin ottanut vähän ja elämänasenne on usein hieman rennompi ja siedettävämpi mikäli se on mahdollista.
17. Jotkin jutut ovat kännissä kivempia, jotkin eivät.
Miksi en juo:
1. Menee rahaa.
2. Krapula voi mahdollisesti olla sietämätön.
3. Baarissa on tupakansavua: en polta joten pää tulee kipeäksi, krapula on pahempi mitä enemmän on ollut savussa ja vaatteet haisevat paskalle seuraavana päivänä.
4. Homma voi lähteä käsistä, mitä tapahtui alkukesästä jonnin verran.
5. Yritän etsiä koko ajan vaihtoehtoista viihdettä.
6. Joskus se voi tuntua pakonomaiselta eikä silloin ole kivaa.
7. Yritän olla erilainen kuin muut ja saada sen tarttumaan muihin.
8. Jotkin asiat ovat paljon mukavampia selvinpäin.
9. Olen kyseenalaistanut alkoholin käytön lähiaikoina kokonaan.
10. Mikäli ei voi tehdä samoja asioita selvinpäin mitä humalassa, on riippuvainen alkoholista jossain määrin=selvä heikkous, sellaiset pitää karsia pois!
11. Haittaa treenausta (ei salitreeniä koska en sitä tee mutta muita kylläkin).
12. Alkaa uudet ja mielenkiintoiset paikat Lahdesta loppumaan, juomisen pitää olla erikoista mikäli sitä tapahtuu. Tosin Onnela tulee olemaan koekäytössä useaan otteeseen lähiaikoina :evil: .
13. Yritän säästää rahaa.
14. Työajat eivät anna periksi, se tosin loppuu kohta mutta sitten on aika keskittyä treeneihin.
15. Osaan katsoa kaikkia asioita aivan eri tavalla kuin viime vuonna.
16. Kaikki örveltämisen osalta alkaa olla koettu...
17. Jotkin jutut ovat selvinpäin kivempia, jotkin eivät.
Suurinpiirtein tuollaisia juttuja pyöritellään sekunnin murto-osan päässä ennen kuin vastataan lähdenkö juomaan vai en. Sen mukaan mennään mitä lotosta saa tulokseksi
. Yleensä se on mukava, pieni sievä nousuhumala.