Miksi et ryyppää ankarasti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
Krapula vie ilon juopottelusta jo etukäteen, nimittäin mulla menee se 2-4 päivää toipuessa kunnon känneistä. Ei voi olla enämmän hukkaan heitettyä aikaa, kuin krapulassa kieriskely. Perheen lisäsäykset on vaan pahentaneet tuota tuskaisuuden tunnetta, kun et voi seuraavaa päivää nukkua iltapäivään asti. Yhden käden sormissä voi laskea mun kännäämiset vuodessa, ei edes kiinnosta ajatus jossakin savuisessa baarissa notkumisesta.

Viiniä lasillisen tai pullon kaljaa - mieluiten ykköstä - saatan ottaa kyllä milloin vaan. Tällainen pieni määrä rentouttaa minua ja toisaalta tykkään kummankin mauista pieninä määrinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-krapula
-morkkis
-yllättävän kallista
-treenit kärsii
-yleensä ei saa mitään hyvää aikaaseksi ihmissuhteiden suhteen
-menee ilo juomisesta jos liikaa juo

Eli noita samoja mitä muillakin.

En tunne pakottavaa tarvetta eskapismille alkoholin avustuksella, enkä myöskään halua ns. resetoida eli nollata muistia rankkojen juttujen jälkeen. Rankat jutut ovat kivoja. Eli joo olen täysraitis. On muuten ihan hauskaa kuulla, kun muutamat tyypit koulukaveriporukasta ovat sanoneet, että en elä tarpeeksi juomattomuuteni vuoksi, mutta jos ei ole tarvetta, niin ei ole.

Korkkari sanoi:
On muuten ihan hauskaa kuulla, kun muutamat tyypit koulukaveriporukasta ovat sanoneet, että en elä tarpeeksi juomattomuuteni vuoksi, mutta jos ei ole tarvetta, niin ei ole.
Aika moni muuten ajattelee noin, että jos ei juo niin ei oo elämää. Ite en vedä kännejä koskaan, välillä juon yhden tai kaks.

Parin perseelleen menneen viinalla lutraamis kerran jälkeen on viinat jääny kokonaan pois, makukin kun on mitä on niin ei huvita oikein niitä juoda

Kaljaa tulee silloin tällöin juotua, nyt kesällä ehkä ollut lisääntyvissä määrin, mutta talveksi se taas rauhoittuu

Ja loppuunsa on aika kallis harrastus, joten ei kehtaa alituiseen olla pulloja kumoamassa

ryyppäminen on kivaa jos se pysyy kohtuudessa ettei vedä yli. paskoja puolia mitä keksin on krapula ja morkkis kun kännissä on yleensä niin dorka. rahanmenolle on aivan sama kun johonkin turhaan se jokatapauksessa aina menee. itse juon alle 10kertaa vuodessa mutta aina kunnon perseet, sen tavan yritän muuttaa.

sillo en dokaa ankarasti jos treeni jostain syystä maistuu mutta en oo päässy salille 2kk:teen nii 2-3 kertaa viikossa tulee otettua ja jokakerta tappiin asti tulee otettua.Sillo ku ei viina maistu nii kyse krapulasta,morkkiksista tai rahanpuutteesta mut sitä rahaa kyl löytyy ihmeen hyvin sillon ku pitää viinaa saada mut jos pitää laskuja maksaa nii rahat on kiven alla!

Samat syyt mullakin on, kuin niin monella muulla:
1) vitutus siitä, kun krapulassa menee aika hukkaan, koska ei pysty tekemään mitään (toi tympii enemmän kuin paha olo, jota mulle ei ees juuri koskaan tule)
2) rahanmeno
3) en tarvitse rohkaisuryyppyjä
4) mitä enemmän alkoholia, sitä enemmän alkoholin sivareita, eli huonoja juttuja.

Näin vanhempana on lisäksi tullut pelko oman ja muiden (lähinnä avokki) turvallisuuden suhteen. En tarkoita, että minusta tulisi väkivaltainen kännissä, mutta jos olen hirveässä tuubassa, olisin todella huono puolustamaan itteeni ja muita tarpeen vaatiessa. :( Ei hyvä.

Pieni tissuttelu hyvässä seurassa on ok edelleen, mutta ankara pämppääminen väkisin pilkkuun asti ja sen jälkeenkin (typerillä jatkoilla nuokkuen, mutta väkisin ryypäten) ei nappaa yhtään. Kovaa kännäämistä koin ihan riittävästi teininä (suunnilleen 16-21-v), jotta tiedän sen turhuuden ja typeryyden.

Suraavana päivänä ei saa oikein mitään valmista aikaseks, tulee vaan katottua telkkaa ja surffattua netissä.

Totuuden nimissä täytyy myöntää että about kerran kuussa tulee kunnon lärvit vedettyä. Se rentouttaa joskus kummasti :)

Art Vandalay sanoi:
Aika moni muuten ajattelee noin, että jos ei juo niin ei oo elämää. Ite en vedä kännejä koskaan, välillä juon yhden tai kaks.
Tämä on kuultu sitten niin monta kertaa, että en jaksa edes laskea. "Juo hei säkin, niin sullakin on hauskaa." Ehkä mä olen sitten niin ruttuturpa :D

Juominen on "seuralaji". Kännissä on hauska laulaa :D . Olut on niin helvetin hyvää. Boolit ton vielä parempia (jos osaa tehä). Kännissä voi pokailla naisia niin coolisti, just sillee miten on joskus kuvitellu et joku tekee sen. (välillä nappaa) :D

Miinukset on ainoastaan se että: Välillä suuttuttaa kaverit, krapula aamut, raaka viina maistuu pahalle, ei voi soittaa kitaraa...

Mut kuitenkin musta se on helvetin hauskaa... Ei kuitenkaan koomakännejä ikuna.

Mä juon. Syyt oheessa:

1. Mä ihan aidosti tykkään olla kännissä
2. Jokaisella ihmisellä pitää olla joku oma juttu. Olut on mun juttu.
3. Se yhteyden tunne mitä kavereihin saa on aivan upea.
4. Minä ja lähipiirini muuttuu humalassa vain positiiviseen suuntaan
5. Kännissä herkistyy, on kiva laulaa!
6. Nousuhumala on mahtava tunne
7. En saa pahoja krapuloita, lähinnä "hermostokankkusia".
8. Kännissä mulla on hauskempaa

burdock sanoi:
Täytyy kyllä myöntää, että silloin ollaan jääprinsessaa, kun joku ei-miellyttävä jätkä tulee iskemään. Tämän sain kuulla keväällä eräältä jätkältä hienovaraisesti ilmaistuna, kun en suostunut lähtemään sen kanssa liitelemään taivaalle :D.

Kiitoksia vastauksista, ne tyydyttivät ja rauhoittivat paremmin kuin ajattelinkaan. Eli kyse on siitä, että ei vain haluta tehdä mitään ihan ääliömäistä kännissä. Itse saan aina silloin tällöin kaikenlaista huvittavaa aikaan, mutta oikeastaan en ole koskaan tehnyt mitään, mitä todella katuisi pitemmän aikaa. Tietysti miehille on ehkä helpompaa ja turvallisempaa olla välillä aivan naula päässäkin käytäännön seikkojen ja myös ympäristön hyväksynnän puolesta.

Jos burdock hait pientä piikkiä tämän ip-osoitteen suuntaan, niin nyt et ihan osunut kohdalle. Sikakännissä sitä kun ei edes huvita iskeä ketään, kun itseluottamus niissä asioissa karisee sen promillelukeman noustessa aika lailla suoraan korreloiden. Ja nyt ei siihen ole onneksi edes tarvetta. Muuten on siis kyllä hauskaa.

Eli ei muuta kuin prodedrinkillä :kippis1:

Simba sanoi:
Mä juon. Syyt oheessa:

1. Mä ihan aidosti tykkään olla kännissä
2. Jokaisella ihmisellä pitää olla joku oma juttu. Olut on mun juttu.
3. Se yhteyden tunne mitä kavereihin saa on aivan upea.
4. Minä ja lähipiirini muuttuu humalassa vain positiiviseen suuntaan
5. Kännissä herkistyy, on kiva laulaa!
6. Nousuhumala on mahtava tunne
7. En saa pahoja krapuloita, lähinnä "hermostokankkusia".
8. Kännissä mulla on hauskempaa

tarkotus oli pistää miksi ei juo...olet eksyny väärään threadiin

Juomattomuutta kaikki kunnioittaa, mut ketään ei kiinnosta. Muutenkin juomattomuus on rinnastettavissa melkeinpä steroidien käyttöön, se on huijausta - yks reenipäivä enemmän viikkoon (tai tää on suoraan verrannollinen ryyppäämisen määrään).

Siks oon teitä parempi :evil:

Eikö KUKAAN ole ikinä kuullut HYVÄSTÄ darrasta, saatika kokenut moista..?Hengata kavereiden kanssa rantsulla, mässyttäen just mäkistä haettuja mättöjä ja yhdessä muistellen eilisen toilailuja. Sitten pulahtamaan virkistävään veteen..siitä sitten videovuokraamon kautta jollekkin katsomaan joku loistava nollat tauluun elokuva mässytäen kaikkea mitä mieli tekee.. :worship: :rock: :thumbs:

1) Kännissä en ole köyhä enkä kipeä ja voin tuhlata ihan uskomattomia määriä rahaa juomiseen
2) Putki jää päälle todella helposti. Yhden illan baari reissu muuttuu äkkiä viikon umpitunneliksi
3) Olen täysi urpo sillon kun vedän ihan naamarit
4) ei ole varaa menettää enää yhtäkään aivosolua
5) Kokeiltu jo ja ei sovi mulle

En kuitenkaan ole mikään täysi absolutisti, tiedän vain nykyään rajani paljon paremmin kuin ennen.

skuge sanoi:
Eikö KUKAAN ole ikinä kuullut HYVÄSTÄ darrasta, saatika kokenut moista..?Hengata kavereiden kanssa rantsulla, mässyttäen just mäkistä haettuja mättöjä ja yhdessä muistellen eilisen toilailuja. Sitten pulahtamaan virkistävään veteen..siitä sitten videovuokraamon kautta jollekkin katsomaan joku loistava nollat tauluun elokuva mässytäen kaikkea mitä mieli tekee.. :worship: :rock: :thumbs:
Oon nähnyt monia entisiä luokkakavereita, ketkä ovat ilmeisesti kuulleet tuosta; kaljamahat, pöhöttynyt naama, näyttää 5 vuotta ikäisiään vanhemmilta, 2500 e bruttopalkka "ei riitä mihinkään" etc. Ei käy kateeksi.

En kännää kovasti koska:
1) Teen kännissä tyhmyyksiä (esim työkaverit alkaa näyttää söpöiltä - siis naiset onneksi :D)
2) Tulen huonovointiseksi usein jo illan aikana ja viimeistään seuraava päivä hirveä krapula.
3) Aivosolut alkaa jo olla vähissä ja terveyttä alkaa tässä iässä muutenkin jo arvostaa.

Olutta tulee kuitenkin juotua aika useinkin mutta ihan kohtuullisia määriä kerrallaan, ihan turhaa sekin tietysti on ja rahat menee todella konkreettisesti vessasta alas. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom