Kuppia tulee kyllä otettua, joskus ihan kunnolla ja joskus eurooppalaisittain, jälkimmäiseen yhä enemmän kallistuen.
Mulla olis vaan hieman aihetta sivuten yksi kysymys. Määritelkää mulle se kontrolli. Mua nimittäin vituttaa sellaiset jääprinsessat, jotka eivät osaa vaihtaa eivät niin sitten yhtään vapaalle, vaan sinne baariin mennään näyttäytymään kolmen tunnin meikkaamisen jälkeen nokka pystyssä ja naureskelemaan (lue: hymyilemään halveksivasti) niille, jotka sitä iloaan näyttää vaikka nauramalla ääneen ja tanssimalla. Siis kun mä en nyt tiedä, että onko se kontrolli teidän tapauksessa, ettei haluta oksentaa, vai ettei haluta heittäytyä yhtään riehakkaammiksi. Itse kun olen ihan selvänäkin tyyppiä puhuu ennen kuin ajattelee, niin en oikein ymmärrä tällaista ympärivuotista viileää käytöstä.
En mä siis itse kuitenkaan sitä tyyppiä ole, joka metelöinnillään kiinnittää koko baarin huomion, varsinkaan tarkoituksella. Yhä vähemmän ja vähemmän vaan jaksaa muiden mielipiteet kiinnostaa, joten sitä voi olla vapautuneemmin sitten vaikka missä.
Tämä teksti ei sitten viittaa keneenkään yksittäiseen kirjoittajaan eikä myöskään pyri väittämään, että te olisitte ym. kuvauksen mukaisia ihmisiä. Kaipaan vain tarkennusta.