Juurikin näinHäh? Ite kyllä tekisin vähemmän, ja puuhailisin omiani enemmän, jossei ois seurantaa.
Kliseistä settiä pukkaa mutta sama juttu mulla näistä sun jutuista puskee läpi. Jos ei tunne itseään eikä ole sinut ittensä kanssa niin kaikki asiat voi olla oikeastikin onttoja eikä vaan tuntua siltä että on bored out. Se että ei koe olevansa onnellinen tai olo on jotenkin valju, voi liittyä ihan siihenkin että elämänmuutokset heiluttelevat joskus tiedostamattomastikin omia ajatuksia ja arvoja. Sitten pitäis jotenkin ratkaista että mitä mä tästä mun elosta nyt ajattelen. Se on tehtävä itse eikä ajattelun tai suhtautumisen muutokset tule ulko-ohjatusti annettuna. Ei psykologilla tai terapiassa käynti mitään auta jos olettaa sen antavan valmiita vastauksia ja avaimia. Itse se työ ittensä kans pitää tehdä.Toivottavasti noi ei oo tärkeysjärjestyksessä ylhäältä alas . Ite vikana.
Ja niinku Mike ja Fea tuossa sanoi niin ikä tekee omansa. Ei tartte olla masentunut, voi vaan olla ihan kehitykseen kuuluva kriisi joista yksi useimmiten osuu tuohon kolmenkympin tietämille. Se johtuu siitä että siinä main usein on opiskellut jonkun ammatin, on työelämässä, parisuhde, mahdollisesti lapsi. Ruuhkavuodet tai ei, nuo on siinä määrin merkittäviä juttuja että laittavat jollain aikataululla miettimään mitä (muuta) sitä haluaa elämältään.