Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halusin saada pillua, ei onnistunut

Tässä oli hyvää tekstiä ja kiva, ettei foorumilla ei ole aina sitä vaatimatonta Hulkki -asennetta, vaan osataan olla ylpeä omista saavutuksista. Ja voisi rivien välistä lukea, ettei ole motivaatio-ongelmia.blaablaa

Hukuttaakseni surun erottuani pitkästä parisuhteesta. Siitä muodostuikin sitten nopeasti tapa. Nykyään salilla tulee käytyä säännöllisesti.
PS. Siinä saattoi kylläkin myös olla tiettyä "haista pa*ka! kyl mä sulle vielä näytän!" ex-tyttöystävää kohtaan..
Mä ajattelen aina ex-tyttöystävää ennen kovaa penkkisarjaa saadakseni agret kattoon. Lisää ainakin +10% penkkiykköseen ja +2 toistoa sarjoihin. Oli se vaan sellanen tyttö!

3-4vuotta kului herkutellen ja koneella maaten, mutta sitten vanhempien painostuksesta koulun koriskerhoon ja siitä ei sitten ollutkaan enää paluuta. Silloin itsellä jotenkin ensimmäistä kertaa iski tuo treenaaminen kun lätkässä olin tottunut olemaan yksi parhaista, mutta koriksessa tuli aika äkkiä huomattua kuinka muut 5 vuotta pitempään harrastaneet tekivät sen varsin selväksi. Mutta onneksi pidän haasteista. Salilla käyminen alkoi siitä kun huomasin äkkiä, että kaikki muut ovat nopeampia, vahvempia, voimakkaampia ja hyppäävät enemmän :/