Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai niin, täytynee lisätä vielä yksi hemmetin hyvä syy jo itsessään alkaa treenaamaan. Älyttömän heikot jalat. Siis aivan käsittämättömän heikot. Vaikka fyysistä duunia olen tosiaan painanut melkolailla sen 5 vuotta, ja edellisessä työssä tuli käveltyä sellaiset 15-30km/vk +paljon puutavaran kantamista, niin silti kyykkysarja 2 x 10 30 kilolla ei tahdo vielä onnistua. Tosin teen kyykyt todella syvänä (perseen alla 5cm paksu levypaino jota takamuksella aina alhaalla hipaisen), mutta se ei silti oikein riitä tekosyyksi. :( Samanlaisen sarjan saan tehtyä melkeinpä pystypunnerruksiakin.

Epäsuhta on aina ollut, ja aina kun olen treenannut niin jalat on treenattu myös. Ne vain jostain syystä on ihan voimattomat. Mutta siksipä tässä nyt kyykkyä väännetäänkin pää soikeana.

Tämä muuten hyvin kertonee RHP-kavereille sen miten tuo aerobinen liikunta auttaa jalkojen treenauksessa. Ei mitään vaikutusta.

Älä välitä, lääkäri käski yhden tutun aikanaan lopettaa kilpa-hiihdon kokonaan kun selkä ei sitä kestänyt kun oli niin heikko. 3 vuotta myöhemmin mies veti 300 kiloa kisoissa maasta sillä samalla "heikolla" selällä. Kyllä säkin kehityt. Zemppiä!
ps. Älä ota noin syviä kyykkyjä. Siinä on riski että alaselkä pyöristyy lopussa, joka tekee hallaa selälle pidemmällä aikavälillä.

tullut 3viime vuoden aikana mahaa(olen ollut ennen tikku laiha) ja nyt tarttis saada vähän mahaa pois ja lihasta tilalle:arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-haukuttiin luuviuluksi, kynikseksi, luurangoksi, linnuksi (chicken legs), siimaksi, naruksi, kuikeloksi ja vaikka miksi muuksi.
-Kun muilta kysyttiin "miten menee" minulta kysyttiin "kuis kolisee''
-Havisin faijalle kadenvaannossa kun olin 18v. Nyt ainakin penkkaan enemman :dance:
-Olin 193/70. Nyt 195/79. Vitusti toita tehtavana viela jotta saavuttaisin 90kg mutta parempaan pain ja motivaatio kova kun huomasi etta kun soi oikein ja treenaa kunnolla niin tulosta ja painoa tulee. Etenkin tama "syon ihan vitusti mut ei vaa tuu painoo" fraasi tuli toistettua tosi usein ja nyt huomaa ettei sita tullutkaan syotya niin vitusti.

Älä välitä, lääkäri käski yhden tutun aikanaan lopettaa kilpa-hiihdon kokonaan kun selkä ei sitä kestänyt kun oli niin heikko. 3 vuotta myöhemmin mies veti 300 kiloa kisoissa maasta sillä samalla "heikolla" selällä. Kyllä säkin kehityt. Zemppiä!
ps. Älä ota noin syviä kyykkyjä. Siinä on riski että alaselkä pyöristyy lopussa, joka tekee hallaa selälle pidemmällä aikavälillä.

Kiitos vain kannustuksesta, ja kyllähän tuo kehitys on huimaa ollut jo tässä parissa viikossa mitä tuosta viestistäni on jo näemmä aikaa. Tuolloin kun taistelin tosiaan 2 x 10 (30kg) kanssa, niin huomenna pitäisi treeneissä mennä 3 x 10 (42kg) aika helposti tämän viikon perusteella. :) Tosin vaihdoin takakyykyn hack-kyykyksi tangolla, mutta kehitys on ollut kuitenkin huomattava, koska samalla painolla jatkoin treeniä liikkeen vaihdosta huolimatta, eikä tämä juuri kevyemmäksi tyyliksi osoittautunut.

Siitä se lähtee, pikkuhiljaa. Kehitys on ollut aivan älytöntä tämän 5 viikon treenaamisen aikana, jokaisella osa-alueella. Vaikka taso onkin edelleen aika heikko.

Alotin koska urheileminen on hauskaa ja olen tehnyt sitä koko elämäni. Punttilla kävin 5v epäsäännölisesti kunnes sitten kaveri sai innostumaan oikein kunnolla :) Salille musiikkia korvissa nostamaan rautaa ja tyhjentää pää muista jutuista, niin ei oo mikään sen siistimpää.

Alotin koska urheileminen on hauskaa ja olen tehnyt sitä koko elämäni. Punttilla kävin 5v epäsäännölisesti kunnes sitten kaveri sai innostumaan oikein kunnolla :) Salille musiikkia korvissa nostamaan rautaa ja tyhjentää pää muista jutuista, niin ei oo mikään sen siistimpää.

Itse kans aika samoilla linjoilla. Punttaaminen on oikeesti kivaa

Oot jo ysillä, kohta pääset lukioon ja/tai amikseen ja se kiusaaminen helpottuu ainakin hieman kun kaikki saatanan idiootit huomaa että elämällä pitäis ehkä tehdä jotain ja että joskus siitä että oot kiusannu jotain tulee ongelmia tulevaisuudessa. Turha sitä on treenata kiusaajia vastaan jos se kiusaaminen kohta vähenee tai parhaassa tapauksessa loppuu, treenaa vaan itseäsi varten. Nyt kun muistelen itse niitä yläasteaikoja ja niitä kiusaajia niin tuntuu että ne kaikki "pahat jätkät" ja muut idiootit on jääny sinne äidin helmoihin nostelemaan sosiaalitukia kun taas normaalit ahkerat tyypit on opiskelemassa tai kunnon töissä.

Itse aloitin treenaamisen kun kyllästyin olemaan läski.

mulla vähän sama homma. Mutta mua taas rupes vituttaa kun olin aika pyöree ja sen takia mua lähinnä kiusattii... Mut sitte se rupes loppuu ku menin lukioo sekä aloin käydä salilla.

Back
Ylös Bottom