Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
alotin koska olin tarha ja ala-aste ajan kiusattu koska olin pieni, laiha ja ruma. nyt olen pitkä ja lihas massaa on ja no viimesen kohalla asiat ei ole paljon muutunut ;)

Olin aina se kuisattu läski. Myöhemmin ajauduin kyseenalaiseen porukkaan jota kautta innostuin treenaamisesta. Nykyään treenaan sen takia, että pysyisi terveenä eikä pelastajasta tulisi pelastettavaa harrastus puolella

jaa-a..ihmettelen joskus itsekkin, miten jaksan panostaa näin helvetisti tähän :wtf:

mutta pääasiassa varmaan siksi, että kerran täällä vaan ollaan, ollaan edes komeina ja vahvoina!! :whip:

ja myös siksi, että vaattet istuu hieman paremmin kuin henkarissa :)

Halusin voimaa ja painoa lisää, joku yläasteen 172 ja 58kg sopii paremmin naisen mitoiksi.
Ensimmäisestä säännöllisen treenausjakson aloituksesta on nyt 8-9 vuotta ja nyt tauon jälkeen voimaa halutaan edelleen, mutta läskiä haluaisi vähemmäksi..

Siitä että olen aina halunnut olla massiivisen kokoinen, kiinnostus alkoi Arnoldin toimintaleffoista :D

halu kasvaa isoksi, ja saada edes vähän lihaa säälittävään kroppaan.. siinäpä se ensisijaiset syyt on miksi aloitin. :)

Syynä oli tuo toiveeni ainoa että olla saanpi nuorempi ja laihempi ja - lihaksikkaampi.

Vaikken sitä julkista, katson lätkää ja pelaan sulkista.

Vajaat 10 vuotta sitten aloitin siksi kun sain vähän pahemmin selkääni ja ajattelin että täytyyhän sitä vähän kyetä itseään puolustamaan. Tuolloin painoa oli 57 kg ja pituutta 179 cm. 8 kiloa painoa siinä tulikin alle 3 kuukauden treeneillä kunnes kehitys tökkäsi, nuoren miehen viha laantui ja sitä myöten motivaatio katosi. Sen jälkeenkin on kyllä treenailtu aika-ajoin, mutta niin epäsäännöllisesti ja lyhyissä pätkissä ettei sillä juuri ole ollut merkitystä. Paino on seilannut tuon jälkeen 61-70 kilon haarukassa. Mittaa 180 cm.

3 viikkoa sitten aloitin taas painojen kanssa heilumisen kun työt loppui. Olen kohtuullisen kivassa kunnossa (vaikka aivan liian laiha ja heikko olenkin) ja tarkoitus olisi myös pysyä kunnossa. Ikää on kuitenkin 26, ja nyt ei kohtuullinen kunto enää ole itsestäänselvyys, eikä se tule ilmaiseksi. Etenkään nyt kun töitä ei ole, jota kautta liikuntaa sai ennen enemmän kuin tarpeeksi.

Mutta vaikka pääasiallinen tavoite siis onkin pysyä jonkinlaisessa kondiksessa, niin tietysti mitä enemmän fysiikka tässä kehittyy niin sitä parempi. Painoa on tullut kolmessa viikossa suurinpiirtein kilo lisää ja nyt se alkaa olla 64 kg seudulla. Jos tämän vuoden aikana painon saisi taas 70 kiloon, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Alaselkä meni töissä parisen vuotta sitten ja päätin sitten aloittaa treenaamisen ettei selkä olisi niin heikko ja onneton. Tavotteena oli ja on yhä saada lisää voimaa tähän kroppaan. Jaksaa sitten vanhanakin treenata :).

Muotoillaan nyt vaikka näin, että ikinä en ole roppaani ollut tyytyväinen ja päätinpä sitten tehdä asialle jotain. Taustavaikuttajina liian potarit kaverit, joiden seurassa tunsi itsensä jotenkin erilaiseksi.

Eikä vastakkaisen sukupuolen vaikutustakaan saa vähätellä. Kyllähän sitä halusi uskoa, että toosaa olisi tarjolla joka nurkan takana heti kun on vähänkin lihaksia..:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai niin, täytynee lisätä vielä yksi hemmetin hyvä syy jo itsessään alkaa treenaamaan. Älyttömän heikot jalat. Siis aivan käsittämättömän heikot. Vaikka fyysistä duunia olen tosiaan painanut melkolailla sen 5 vuotta, ja edellisessä työssä tuli käveltyä sellaiset 15-30km/vk +paljon puutavaran kantamista, niin silti kyykkysarja 2 x 10 30 kilolla ei tahdo vielä onnistua. Tosin teen kyykyt todella syvänä (perseen alla 5cm paksu levypaino jota takamuksella aina alhaalla hipaisen), mutta se ei silti oikein riitä tekosyyksi. :( Samanlaisen sarjan saan tehtyä melkeinpä pystypunnerruksiakin.

Epäsuhta on aina ollut, ja aina kun olen treenannut niin jalat on treenattu myös. Ne vain jostain syystä on ihan voimattomat. Mutta siksipä tässä nyt kyykkyä väännetäänkin pää soikeana.

Tämä muuten hyvin kertonee RHP-kavereille sen miten tuo aerobinen liikunta auttaa jalkojen treenauksessa. Ei mitään vaikutusta.

Tekosyy niille, jotka ei jalkoja jaksa reenata!

''Kyllä ne jalat kasvaa muutenkin kun juoksee/muuta vastaavaa'' ''Ei jalkoi tarvii reenata, ne on jo vahvat muutenkin''

piti saada pena nousuu :D mut sit valastuin ja ajattelin että kyllä tosi mies pikkase rautaa nöyryyttää :)

Ammattivalinnan takia :) Kun raksa puolelle pääsin nii ajattelin että ei sielä siimat pärjää :rock:

Mä oon ollu ihan liikaa koneellam syön helvetin epäterveellisesti enkä harrasta liikuntaa. Viel päälle se että kaverit haukkuu luuviuluks mua. :D Pakko alottaa treenaa ees jonku verran.

veressä perintönä tykätä nostaa rautaa.:)
isäntä ja pappaki nostellu..
ja on ollut kyl hyötyä, just noissa raksahommisa.
lopetin kyl yhessä vaiheessa vuodeksi ku motivaatio tippu.
mut nyt on tavotteita:D

Aloitin, koska ala selkä kipeytyy, jos vähänkään pidempään seisoo. Nyt kuukauden verran käyny salilla 3krt viikossa ja ryhti parantunut selväst ja selkäkivut vähentyneet :dance:

Back
Ylös Bottom