Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
söin päin vittuja,otin itteäni niskasta kiinni rupesin leikkeileen,3kk jälkeen salille ja rupes kiinnostaa muutenki liikunta/ravitsemus ammattina :)

Se etten nuorempana ollut kovinkaan suosittu muijien keskuudessa, siis olin se ihan "ok" kaveri.
Enkä koskaan saanut sitä tyttöä joka eniten kiinosti.
Nyt 5vuotta myöhemmin, muijia tulisi ovista ja ikkunoista mutta en ole enään niin pinnallinen. :)

Olin kyllästynyt olemaan se ainainen kynis, jolle kaikki pysty vittuilemaan, voimaa oli vähän, eikä miellyttäny oikein oma ulkonäkökään... Nyt reilu puolitoista vuotta aloittamisen jälkeen ei kuulu vittuilua ollenkaa, lihasta tullu 12kg ja voimaa melko reilusti :puntti:.

Eiköhän kaikki lähtennyt joskus siitä kun tuli katsottua silmät kiiluen arskan jotain leffa pätkiä niin kuin varmasti todella monella muullakin :D

^Ironista. Itseä ei oikeen koskaan ole kiinnostanut mitkään kehonrakentajien kropat, mutta tässä vuoden treenamisen aikana sekin mielipide on muuttunut pikkusen.

Kaikkihan nyt haluaa saada vähän lihasta kroppaan, sama juttu oli mullakin silloin kun aloitin pari vuotta sitten. On muuten hauska muistella miten silloin ajatteli että kun nousee penkistä 80kg niin voi alkaa ''ylläpitämään" ettei tule liikaa lihasta. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halusin vähän lihasta/ hyvännäkösen kropan. Sit se vähän lihasta on muuttunu vähän isommaks määräks lihasta tässä ajan saatossa, mut hyvännäköst kroppaa ei oo viel tullu :D

Salilla käynti on aina kiinnostanut, mutta opiskeluaikoina ei ollut rahaa eikä uskallusta semmoiseen. Rupesin treenaamaan nelisen vuotta sitten armeijaa varten (huonosti, lihaskunto ei paljon parantunut). Tämän vuoden alusta olen aktiivisesti käynyt salilla (onnistuneemmin) ja tavoitteena on jatkaa lihaskunnon parantamista ja ulkomuodon muokkaamista hieman parempaan suuntaan.

Yläasteen lihaskuntotesteissä olin se ainoa poika, joka ei saanut leukoja. Juoksuharrastus ei näkynyt oikeen missään ja se juokseminen alkoi muutenkin olemaan tylsää. Abivuotta edeltävänä kesänä aloitin käymään salilla osittain kaverin painostuksesta ja osittain omasta halusta. Intti lähestyy ja selän pieni kierous huolestutti. Nyt 8kk treenin jälkeen on mahtavaa huomata lihasten jo kasvaneen, leukojen menevän ja painon keryneen - olin pitkään alipainon rajoilla huolimatta melko epäterveellisestä ruokavaliosta.

Nykyään tavoitteet ovat jo vähän muuttuneet. Enemmän huolestuttaa, että aremija sotkee treenit kuin se, ettei siellä pärjäisi. Timmit vatsalihakset kiinnosti aluksi, mutta nyt tuntuu, että ihan sama näkyykö palikoita vai ei, kunhan lihasta tulee tasaisesti.

Oon 55kg ruipelo. Odotan kyllä innolla sitä päivää, että lihakset ovat kasvaneet ja paino noussut.

Voin kertoa, että se päivä ei koskaan tule mitä pidempään ja syvemmälle harrastukseen pääsee :) Nimittäin se juuri pitää sen kipinän yllä kun mikään ei riitä! (Tiedän, että vähän lähin omiani vääntään kyseisestä lauseesta mutta näin tilanteen vaativan pientä läppää!)

Väsytti ja on joku luomi selässä. Vaimo painosti näyttämään luomen lääkärille. Kerroin samalla että on väsy, ja määrättiin verikokeet. 2-tyypin diabetes. Tästä tuli jonkinlainen pakollinen laihdutus- ja kuntoiluinto. Sitten vielä työkaveri näytti mitä salilla voi tehdä. Huomasin että homma on oikeastaan aika kivaa, oikeastaan ensimmäinen kerta kun ajattelin niin mistään liikunnasta joka on selvästi liikuntaa eikä retki tms. Tuloksiakin tuli. Esim. takakyykky omalla painolla on tietysti pakkotoisto-asteikolla naurettavan vähän, mutta minulle se oli hämmentävä havainto.

Sille luomelle ei tehty mitään. Siitä huolimatta sitä voi pitää syynä sille että kirjoitan tätä.

Sokeriarvot muuten ovat nyt normaalit, mutta laihtuminen lie siihen syy, eikä punttien nostelu.

Vaimo ja muksu lähti viidentoistavuoden liiton jälkeen ja olin siihen mennessä päässyt n. 100kg painoon. Lähinnä tuo paino oli tullut löhöömällä ja kaljaa ja muijan pöperöitä mättämällä. Yksin jäätyäni aloin kiskomaan sitten PELKKÄÄ sitä kaljaa ja jonkun 4-5 kk jälkeen oli painoni pudonnut alle 80kg:n. (186cm.) Silloin päätin, että yksin, pienissä pörreissä kotona koneella surffatessani, elämään on saatava jotain muuta. Salilta, spinneistä ym. kuvittelin löytäväni mahdollista seuraakin, mutta jokatapauksessa lihasta luisevan kroppani ympärille. Ja näinhän se sitten on mennytkin... ;D

Back
Ylös Bottom