Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koska naiset kiinnosti ja kyllästyin olemaan läski. Plus olen aina ihaillut fantasiamaailmojen sotureita ja muunmoisia barbaareja (tiedän, että fiktiota on mutta minkäs teet kun kauhee lihasmöykky mätkii kahen käen miekalla päitä ja se kiehtoo :O). Nykyään naiset ei enää kiinnosta mutta treenaus sitäki enemmän. Semiläski oon vieläki mutta eiköhä täs mennä paremaan suuntaan (not). Datausta en ole silti lopettanu, mutta hyvin pärjään silti :)

Koska naiset kiinnosti ja kyllästyin olemaan läski. Plus olen aina ihaillut fantasiamaailmojen sotureita ja muunmoisia barbaareja (tiedän, että fiktiota on mutta minkäs teet kun kauhee lihasmöykky mätkii kahen käen miekalla päitä ja se kiehtoo :O). Nykyään naiset ei enää kiinnosta mutta treenaus sitäki enemmän. Semiläski oon vieläki mutta eiköhä täs mennä paremaan suuntaan (not). Datausta en ole silti lopettanu, mutta hyvin pärjään silti :)
Aamen, aivan kuin olisi omasta suusta kuulunut tämä. :) Tosin kyllä se nykyään yhä edelleen nuo naisetkin kiinnostaa. ;)

Jaa-a. Kai sitä isommat lihakset halusi naisia ajatellen sillon aluksi kun rupesin penkkiä ja haukkakääntöjä ekan kerran tekemään joskus 16vuotiaana. Kehitys oli aikalailla olematonta ja meni lähinnä yleisen aktiivisuuden ja kasvun piikkiin.

Sitten otin asioista vähän selvää (=n. puoli tuntia treenaamisesta lukemista netissä) ja tajusin, ettei isoksi ja vahvaksi tuleminen ole mitään salatiedettä, joten asetin uudet tavoitteet, otin käyttöön valmiiksi sanellun treeniohjelman ja aloin nostamaan rautaa ihan kunnolla kolmesti viikossa kehitys oli aluksi helvetin nopeeta ja silminnähtävää.

Enpä oo tätä ihan heti lopettamassa. Salille on päästävä tai alkaa ahdistaa ja vituttaa.

Isoveli kiusas ku oli mahaa :itku:.

Ei kai. Tai joo mut parempi sana olisi "naljaili", tietysti puoli huumorilla. Sitten vaan lähdin veljeni rohkaisusta hänen mukaansa salille ja hän opasti minut alkuun.

Haluun näyttää pojalleni että isi ei oo pelkkä läski sohvaperuna. Onneksi poika on vasta 7kk, että mulla on vielä aikaa ennenkuin ymmärtäminen on tarvittavalla tasolla :)

Olin rääpäle, ja luulin että vaikka kuinka olisin syönyt, paino ei nousisi. No kuukauden treenasin, ja paino nousi samalla syömisellä 6kg, niin mä ajattelin että tällä hommallahan päästään normaali painoiseksi.

Piti ite aloittaa taas tauon jälkeen ja tännekkin tuli rekisteröidyttyä. Pitäs kiristellä ja saada tosta vyötäröltä turhaa pois ja pari kiloo tiputtaa. :hyper:

tais olla että kaverit oli muutama kuukaude käyny ja sit ekaa kertaa salilla sovittii joku 5€ veto kuka nostaa eniten puolen vuoden päästä ja kilpailu henkinen ku aina ollu nii aloin heti tosissaa käymää ja voitin kilvan ja totta kai siihe oli sit koukussa totisesti ja hyvä näin :D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alunperin rupesin salilla käymään, kun intistä päästessä paino oli jotain vaille 60kg...

Tahdoin siis itselleni kolmannen ulottuvuuden, jonka muuten saavutinkin vähän reilussa vuodessa :)

Pari kertaa lopettanutkin jo sen jälkeen, mutta tällä kertaa pitäisi olla asiat eri tavalla,
kun alkaa ikää olemaan ja datatyöläisenä menee tuo selkä/hartiaseutu vähän väliä jumiin jos ei reenaile...

Laihaläski olemuskin hieman ärsyttää...

Yks päivä mietin että mikähän siinä on, kun kaikilla muilla roikkuu jonkinlaista lihasta tuosta olkapäitten kohdalta alaspäin. Itselläni käsien kohdalla roikkui vain paidannyörit, siitä se ajatus sitten lähti!

Vitutti olla muutamia vuosia sitten anorektinen luikku joka lensi seinille yskäisemällä päin. Kokeilun vuoksi ostin joskus säädettävät käsipainot prismasta. Aluks treenailin kotona punnerrellen ja käsipainoilla liikkeitä tehden. Tulosta tuli vaikka söin päin vittuja. :hyvä: Sitten kun aloin älytä ravintohommista jotain niin tulosta vaan tuli lisää. Monipuolistaakseni treeniä sitten päätin lähteä salille. Kaksi pitempään treenannutta kaveriani näytti ensin mallia ja sitten minä tein samat jutut perässä. Luin kaiken mitä aiheesta pakkikselta ja kirjastosta irti sai. Pakkikselle rekisteröidyin about vuoden lueskelun jälkeen että sain hakutoiminnon käyttööni. Myös montakymmentä vuotta treenanneet salin vanhat konkarit neuvoivat, korjailivat tekniikoitani ja yleisesti tuli kaikenlaista treenaamiseen liittyvää kyseltyä ja juteltua niiden kanssa. Nykyisin on ymmärrystä sen verran että osaa jo omat ohjelmansa tehdä, syödä oikein ja tehdä liikkeet kunnolla. Salilla käynnistä tuli sitten ykkösharrastus. Kehitystä on tullut huomattavasti pariin vuoteen, painot nousee ja takki kutistuu. :rolleyes:

alunperin lajitreenien täydennyksenä jotain nykimistä, nykyään on pakko reenata että hartiat pysyis leveämpänä kuin maha... (tosin reeni kyllä ehkäisee selkäjumeja eikä voimasta ole haittaa kun siirtelee isoja esineitä)

kamppailulajiseurassa oli yks iso venäläinen jätkä joka aina pyyhki mul lattioita. Alan bodaa! - aattelin. nyt noin +10kg myöhemmin se sama venäläinen pyyhkii mulla vieläki lattioita.
sen huomasin et naiset alkanu vähä vilkuilee useimmin ku aikasemmi:rolleyes:
mut se ei ollu lähtökohtana - ainakaan en myönnä

Vitutti. Isoveli sanoi narukädeksi. Yläasteen sieltä kovemmasta päästä olevat kaverit nostelivat pienimpiä seinänaulakoihin vyöstä roikuskelemaan - olin yksi niistä, joka roikuskeli siellä sätkien. Oli pakko mennä salille.

Ei se kyllä auttanut.

Salilla olen käynyt ihan muuten vaan sählyn pelaamisen vastapainoksi. Aerobinen puoli liikunnasta on ihan kohdallaan, mutta minulla ei ole ollut oikein mitään voimaa lisäävää treeniä. Ehkä mä eniten yritän parantaa mun ryhtiä (liiallisesta dataamisesta aiheutunut)...no ehkä vähän niitä lihaksiakin! :)

kaikki tais lähtee siit et vitutti olla sellainen kukkakeppi, jota kaikki haukku ja hakkas nyt tullut
voimaa ja lihasta mut vielkin aika naru.

aloitin niin painoin huimat 54kg.
nyt paino 62,5kg. treenii takana 2kuukautta kovalla tahdolla ja mätöllä

Useamman vuoden suhde päättyi ja katsoin itseäni peilistä. Totesin että ei tommonen läski ainakaan naista enään saa. Sen jälkeen onkin ollut jo monta vuotta kovaa treenaamista :)

Laskuvarjojääkärikoulu 2011 tavoitteena, eli lihaskuntoa vaan armottomasti. Mitä vähemmän massaa tulee niin sitä parempi mulle. ;)

Back
Ylös Bottom