Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alotin aluks tekeen kuntopiirii kotona ku kyllästyin oleen läski joskus 12-vuotiaana. Salilla rupesin käymään isän opastuksella ja totesin sen tosi mukavaks ja kehittäväks hommaks. Ja tietty himotti olla kaikkein vahvin :P. Mua ei ikinä niin paljo oo kiinnostanu se lihasten näyttävyys, enemmän se, et on vahva. En kuitenkaa tarkota sitä et hyväksyn läskin ilmaantumista. Sixpäck vuoden ympäri :rock:

Joskus tosi pienenä (meinaan 4-5vuotiaana) olin Arska fani, kattelin vaa arskan leffoja ja kelasin et mäki haluun tommoset lihakset :D Kotona jo pientä treeniä (penkkiä punnerruksia ym.). Ja isoveli motivoi aika paljon, koska se vaa kasvo silmissä... Ja ehkä muijatkin on osasyyllinen harrastukseen.

P.S olen edelleen Iso-Ahnuld fani!

Ite aloin käymään salilla siks kun kuka tahansa pysty(y) aukoo päätä mulle, enkä voinu tehä mitn ja olin muutenki omasta mielestä siima. Kohta (2-3vk) menee penkkitulos "kovimpienki" jätkien yli, jotka ei mitn muuta oo tehny kun poltellu tupakkia ja massalla aukonu. Nyt käyn salilla enempi siks että mukava purkaa vähä energiaa ja saaha HABAA. Eipä mulle nykyään paljo päätä auota. :D:D :david:.

Kummasti tekee psyykkeelle nannaa kun ei reenatessa tartte ajatella tuon taivaallista ja siinä sivussa ylimääräset agretkin lähtee kävelemään.

Itse aloitin lähinnä sen takia kun minua on kiusattu 9 vuotta koulussa siis olen nyt 9:nellä ja se alkoi vähä vituttamaan...että voisi vähän puolustautua niitä vastaan:curs::curs:

Joo, kyllä se porukka viisastuu kun alkaa amikseen/lukioon mennä, eikä toki kannata treenata kuin itselleen... Ainakin oman kokemuksen perusteella.. :)

Ja itse aloitin sen takia, koska oli tekemisen puute iltaisin ja siitä se on lähteny ja siihen kyllä jää koukkuun... :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikuttaisi siltä, että moni olisi pimperon perässä. Itse käyn salilla sen vuoksi, että voima ja lihaksien näkyvyys kiehtoo. :)

Ei minullekaan päätä auottu, kuin 7-8 luokalla, mutta ei ne ihmiset enää auo, johtuen siitä, että ovat kasvaneet henkisesti... Muutenkin mukava harrastus, kun ei muut harrastukset oikein kiinnosta.
Ja olen aina ollut laiha ja pieni lihasmäärä on erottunut joukosta. Nytkään ei ole rasvaa melkein yhtään, että luuta, nahkaa ja se määrä lihasta, mitä omistankaan näkyy. Painan 61kg ja kun aloitin eli 2-3kk taaksepäin, niin VAIVAISET 3kg tullu painoa lisää. =/

Jotenkin kuulostaa hölmöltä, että moni lähtee salille, jos on ongelmia muiden kanssa, esim. kiusaamista. Ne ongelmat ehtii lähteä jo ennen kuin kasvat niin isoksi, ettei kukaan viitti vittuilla. Ja ei iso koko tosiaan ole mikään vakuutus siitä, ettei kukaan vittuilisi tai kukaan ei pärjäisi sulle tappelussa, toisinaan se iso koko näkyy vain kantajansa egossa.

Itse aloitin saliharjoittelun ihan omaa lajia (taekwon-doa) tukevaksi harjoitukseksi, että saisi hieman "tehoa" lisää reenaamiseen.

edit. kielivirheitä...

Itse VPK;ssä treenailin Sammutustyökurssin testeihin, mutta nyt alkaa olemaan lähes pakkomielle käydä salilla :D

Eli se varmaan oli yksi syy.
Toinen on vaan se, että olen luonnostani jo isokokoinen, joten miksi ei vielä isommaksi :D

noin 6kk ennen inttiä aloitin, ettei tarvi muitten marssilla kantaa ja sen jälkeen aloin perehtymään lajiin tarkemmin ja sain ahaa elämyksen miten treenata/syödä jne.

Back
Ylös Bottom