Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Armeijaan kun menin, niin painoin 67 ja pituutta 184, lähin pois niin 72. Piti aloittaa treenit mut jotenkin vain jäi. Nyt serkku kannustanut kovasti ja tullut ihan kunnolla aloitettua. Painoa tällä hetkellä vaihtelevasti n. 80 ja tavoitteena saada se 85. Eli syy: Ruipelosta eroon ja saada vartaloon mukavat lihakset :)

Tukeakseni nyrkkeilyä joka oli päälajini, mutta sitten punttaus vei voiton eikä sitten 4 vuoden harrastamisen jälkeen nyrkkeily enää kiinnostanut.

Aluksi juurikin että näyttäisi hyvältä munasilleen, mutta jossain vaiheessa alkoi vituttamaan ne pikkupainot niin siirryin voiman treenaamiseen, ja siitä se sitten ihan kunnolla lähti. Voimamiestouhut ja voimanosto alkoi kiinnostamaan, samoin kun entisajan nostot yms, ja omat nostot alkoi menemään vauhdilla ylöspäin, ja vieläkin menee aika kivaa vauhtia, myöskin lihasmassa on kasvanu kiitettävästi ja kasvaa edelleen. Ja tajusin myös että vaikka kroppa ois kuin nätti, niin ei se tätä naamaa paranna. :D

Koska työpaikalla oli hyvä ilmainen sali. Pääasiassa tuon takia ja sen, että työpaikalla oli hyvää treeniseuraa. Nyt on tullut kyl hurahdettua tähän hommaan niin, että hinnalla ei olisi enään väliä kun salille on pakko päästä :)

-Joskus mopokesäisenä tuli aloitettua laadukkaan naisen toivossa. Ajatus, että hyvä kroppa pelastaisi ruman naaman oli toiveena.
-Tietysti myös ajatus, että pakko nostaa penkistä enemmän, kun kukaan muu luokaltani ajatus oli mukana.

Nykyään tarkoitukset vähän muuttunu. Hyvä fiilis ja halu kehittyä sekä pystyä koko ajan parempaan. Ja edelleen tätä naamaa ei pahemmin trimmata, mutta kroppaani voin vielä vaikuttaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näytin aikaisemmin ihan tikulta ja luurangolta. En tuntenut oloani kotoisaksi omassa kehossani, joten halusin lihasta ja massaa luiden ympärille. Nyt noin vuoden jälkeen olen tyytyväinen. Näytän ihan miehekkäältä. Naisetkin ovat tykänneet siitä. Nyt tavoitteena on sixback. Sitten meikä kuuluu miesten eliittiin. Mulla on luonnostaan alhainen rasvaprosentti, jolloin saan hyvin vatsan lihakset näkyviin.

Alunperin tuli sellanenki mieleen et ois helvetin hienoo ku jaksais nostaa 80kg miehen rinnuksista seinää vasten. Ihan kelpo tavoite olis myös yhdellä kädellä kurkusta ylös mikäli tarpeellista :D

Aluksi kunnon treenaamisen aloitin laihduttamisen tueksi. Sittemmin jatkunut, koska meni hermo kun isommat pojat voittaa lukkopainissa :-)

myöskin siihen että aloitin oli se että olin erittäin heikko(en saanut nostettua edes 9 kilon käsipainoa):puntti:

Siis et saanut maastavedettyä 9kg? Menikö TV:n kaukosäädin penkistä? Pääsitkö kyykkyyn nahkatakki päällä kolikoita taskussa?

Itse aloitin kun kaverit houkutteli, ekat pari kertaa oli aika perseestä, mutta sitten jäin koukkuun ja kavereiden treenaus ajan myötä loppuikin, oma ei.

Siis et saanut maastavedettyä 9kg? Menikö TV:n kaukosäädin penkistä? Pääsitkö kyykkyyn nahkatakki päällä kolikoita taskussa?

Itse aloitin kun kaverit houkutteli, ekat pari kertaa oli aika perseestä, mutta sitten jäin koukkuun ja kavereiden treenaus ajan myötä loppuikin, oma ei.
En siis saanut nostettua 9 kilon 1 käden hauiskäännössä.

Mä aloitin harrastuksen samantien tosissaan, noin vuosi sitten ja katunu en ole. Syynä lähinnä oli se että kaipas lisää ohjelmaa arkipäiviin opiskelun ohelle ja onhan se tietty hienoa nyt jo vuodenkin tosissaan panostetun harjoittelun jälkeen todeta että jo vuosi takaperi suht jämpti nahkarotsi on nykyisellään sellanen että piukeaa erotiikkaa puhkuu ja aivastaessa tuntuu ku saumat pettäis.:dance2: Noo ehkei nyt ihan... Lueskelin että moni olisi aloittanut koulukiusattuna olon vuoksi, täällä nimimerkki 9 vuotta sitä samaa loan kaatoa kestänyt, mutta lähinnä oman fyysisen hyvinvoinnin takia ja tuon mainitun lisäohjelman halun vuoksi minä aloitin. Ja tuleehan siinä sivussa sitä 'katu-uskottavaa' imagoakin...:puntti:

Jaa-a. Mistähän sitä alottaisi...

-Harrastin telinevoimistelua, rakastin liikuntaa
-14v. sairastuin syömishäiriöön ja oli pakko lopettaa liikunta
-Kun pohjalta lähdettiin nousuun, aloin käymään salilla. Liikunta oli pakkopullaa.
-Tänä syksynä aloitin treenaamaan tosissani punttailumielessä ja syynä on, että liikunta maistuu taas pitkästä aikaa ja haluan kehittyä ja ylittää itseni plus että lihasten treenaaminen voittaa aerobisen 6-0 :D Ulkonäkö muuttuu lisää jos on muuttuakseen. Laihaa musta ei kyllä ikinä enää tule ja hyvä niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom